;
فرهنگ و هنرهنرمندان

تصاویر تغییرات جالب بازیگران دردسرهای عظیم بعد 10 سال+ نوزاد چشم رنگی چه خوشگل شده!

بازیگران دردسرهای عظیم: سریال دردسرهای عظیم در سال ۱۳۹۳ به کارگردانی برزو نیک نژاد ساخته شده است. بازیگران شناخته‌شده بسیاری در این سریال به ایفای نقش پرداخته‌اند در ادامه این بخش از فرهنگ و هنر مجله گفتنی تغییرات جالب بازیگران سریال دردسرهای عظیم را ببینید.

خلاصه داستان سریال دردسرهای عظیم

در این سریال شخصیت لطیف با بازی جواد عزتی ناخواسته درگیر ماجرای عجیبی می‌شود کـه وی را دچار دردسرهای بسیاری کرده و مسیر زندگی‌اش را دگرگون می‌کند.

بهار «با بازی الناز حبیبی» دختر جوان و پرانرژی اسـت کـه خواستگارهای زیادی دارد ولی تمایلی بـه ازدواج ندارد. او برای همین برای خلاص شدن از دست خواستگارها از لطیف کمک می گیرد تا به‌عنوان خواستگار ساختگی با او نامزد کند. مادر بهار بـه‌ این دلیل که لطیف کاری ندارد با این ازدواج مخالفت می کند. با پیدا شدن کار برای لطیف، گویا دردسرها بـه اتمام می رسد اما… .

جالبه ببینید: عکس های تازه رنگی شده از زنان داخل حرمسرای ناصرالدین شاه!

تغییرات بازیگران سریال دردسرهای عظیم

جواد عزتی در نقش لطیف

محمدجواد عزتی متولد ۲۰ دی ۱۳۶۰ در تهران، بازیگردان و بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون و فارغ‌التحصیل تئاتر از هنرستان سوره می باشد. او از سال ۱۳۷۵ به‌ صورت حرفه‌ای وارد دنیای بازیگری شده‌ است. عزتی ابتدا در تئاتر فعالیتش را شروع و سپس در سال ۱۳۸۱ اولین کار تلویزیونی اش را بازی کرده‌ است.

جواد عزتی با مه لقا باقری (بازیگر) ازدواج کرده است. مه لقا باقری متولد ۲۳ خرداد سال ۱۳۶۰ در تهران، بازیگر و کارگردان می‌باشد.

پیشنهادی: تغییر چهره بازیگران سریال نرگس بعد 17 سال+ سرنوشت های باورنکردنی!

الناز حبیبی در نقش بهار

الناز حبیبی متولد ۲۱ مرداد ۱۳۶۷در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون و فارغ‌التحصیل رشته تدوین است. او از کلاس پنجم ابتدایی (سال ۱۳۷۸)، که در کانون پرورش فکری برای بازی در فیلم دفترچه خاطرات به کارگردانی آقای سلطانی انتخاب شده و به این صورت در ۱۱سالگی وارد دنیای بازیگری شده است. الناز حبیبی در سن ۲۴ سالگی و در سال ۹۱ با مهدی صاحب زمانی ازدواج کرده است.

مریم سعادت در نقش فیروزه خانم مادر بهار و نوید

مریم سعادت متولد ۲۴ شهریور ۱۳۳۷ در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است. فارغ التحصیل لیسانس رشته تئاتر عروسکی از دانشکده هنرهای دراماتیک می باشد که در ۳۶ سالگی با نقش اعظم جمالی در مجموعه زی زی گولو به شهرت رسید. ایشان خودش را اینطور معرفی می کند؛ من یک زن میانسال و مادر دو فرزند هستم.

امیر غفارمنش در نقش ارسلان پسر منیر خانم

امیر غفارمنش بازیگر ایرانی و متولد سال ۱۳۴۷ در تهران می باشد . یکی از بازی های معروف او در سیب خنده که برنامه ای طنز بود می باشد . او همسر سابق زنده یاد پوپک گلدره بازیگر درگذشته می باشد اما زندگی مشترک آنها تنها ۴ سال دوام آورد. از فیلم های این بازیگر می توان دنگ و فنگ روزگار, دردسرهای عظیم و خانه‌ای روی آب را نام برد.

ساحل بکرانی در نقش نوزاد گمشده

ساحل بکرانی هنرپیشه خردسال سریال دردسرهای عظیم می باشد. او به تازگی تصاویر زیبا و جدیدی از خودش منتشر کرد. این بازیگر خردسال با انتشار عکس های زیبایش تقاوت چهره اش در گذر زمان را به نمایش گذاشت.

ساحل بکرانی

برایتان جالب خواهد بود

جمشید هاشم پور و آزاده زارعی بازیگر سریال آوای باران+ عکس مهمانی شبانه

تغییر چهره بازیگران خردسال سریال آوای باران+ عکس و مهاجرت به کره جنوبی

بابا پنجعلی سریال پایتخت به همراه زن جوانش+ عکس دختراش

عکس های شوکه کننده از شباهت بازیگران ایرانی به بازیگران هندی

بیتا در سریال آوای باران با تیپ های خفن+ عکس بیرون سریال

خوشگل شدن سارا و نیکا دوقلوهای سریال پایتخت+ زندگی در سوئد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + سیزده =

دکمه بازگشت به بالا