;
سلامتتناسب اندام و تغذیه

رژیم وحشتناک لاغری سریع بدون زجر کشیدن: بیا ببین چجوریه!

رژیم وحشتناک لاغری سریع چه ویژگی هایی دارد؟ اصلا از عبارت رژیم وحشتناک لاغری سریع نترسید چون یک اصطلاح است و قرار نیست اتفاق ترسناکی در طی این رژیم غذایی رخ دهد. شما با استفاده از این اصول می توانید جزو همان درصد و موفق باشید، چون می توانید با اجرای رژيم لاغری سريع به موفقیت دلخواه برسید.

رژیم لاغری سریع دارای اصولی است که اگر از آنها مطلع نباشید عوارض زیادی گریبان گیرتان خواهد شد! به همین دلیل رژیم وحشتناک لاغری سریع باید تحت نظر متخصص تغذیه و دقیق اجرا شود. در بخش سلامت از سری مطالب تناسب اندام و تغذیه بیشتر به بررسی ویژگی های رژیم لاغری سریع و بدون بازگشت می پردازیم. با مجله گفتنی همراه باشید.

این هم جالبه: با این کارها به سادگی وزن کم کنید | ۱۰ چالش آسان و مؤثر برای کاهش وزن

 

در واقع می خواهیم به این موضوع اشاره کنیم که برای رژیم لاغری سریع بدون عوارض باید سبک زندگی شما تغییر کرده و به انسانی جدید تبدیل شوید. انسانی که در تمام جنبه ها بهتر از قبل شده است و دیگر به رژیم وحشتناک لاغری سریع نیاز ندارد!

رژیم وحشتناک لاغری سریع

رژیم وحشتناک لاغری سریع

1- شرط اول لاغری سریع

شرط اول لاغری و یا شرط اول رژيم لاغری سریع این است که قابلیت انجام داشته باشد و توان سیر کنندگی را داشته باشد. با این رژيم تغییر کردن خیلی راحت است.

آیا می دانید سبک زندگی افراد لاغر با افراد چاق فرق دارد؟ ثابت نگه داشتن وزن بعد از چاقی به قدرت سیر کنندگی رژيم نیز بستگی دارد.

جدیدترین رژيم لاغری آمریکایی و جدیدترین رژيم های غربی نیز به تغییر در سبک زندگی تاکید دارند. این رژيم های لاغری که از جدیدترین متد رژيم لاغری استفاده می کنند می دانند که با روش قبلی نمی توان لاغر شد.

یعنی اینکه اگر شما از همان روش قبل استفاده کنید ممکن است لاغر نشوید. مثلا دیر خوابیدن و نخوردن صبحانه را مدام تکرار کنید همان روش قبل است. به جای آن زود خوابیدن و خوردن صبحانه را جایگزین کنید. این یک تغییر است برای جدیدترین رژیم لاغری سریع که امروزه در تمام دنیا مورد استفاده قرار می گیرد.

پس تکرار می کنیم، شرط اول رژیم وحشتناک لاغری سریع این است که اراده تبدیل شدن به فردی جدید در شما شکل بگیرد و به آن پایبند باشید!

2- قدرت سیر کنندگی غذای رژيمی

یکی از خصایص رژیم وحشتناک لاغری سریع که باید مورد نظر قرار بگیرد مقدار آن می باشد. تقریبا همه مراجعان من می گویند این مقدار رژيم غذایی که شما برای ما نوشته اید از میزان غذای خودمان بیشتر است و آنها درست میگویند. ولی انرژي و کالری آن رژيم لاغری کمتر از نیاز آنان می باشد.

گر چه تمام ویتامین ها، املاح معدنی و مواد مورد نیاز آنان را تامین می کند ولی کالری کمتری دارد. این کالری کمتر از چربی های ذخیره قبلی آنان تامین می گردد.

آیا می دانید جدیدترین رژيم لاغری سریع تاکید بر احساس سیری شخص چاق دارند؟ کسانی هستند که در حد مرگ به خود گرسنگی می دهند ولی نتیجه مطلوبی از این زجر کشیدن نمی بینند.

پس باید بر قدرت سیرکنندگی رژیم غذایی خود تاکید داشته باشید و از آن به عنوان اصولی در یک رژیم لاغری سریع و بدون بازگشت استفاده کنید.

رژیم وحشتناک لاغری سریع2

3- رژیم لاغری سریع آسان هیچ محرومیتی ندارد!

در رژیم وحشتناک لاغری سریع هیچ نوع محرومیتی وجود ندارد! یعنی اینکه هر چیزی که طلب کردید می توانید بخورید ولی به دو شرط:

اول با آرامش بخورید و دوم آن ماده غذایی را به قطعات کوچکتر تقسیم کنید.

مثلا دوست داری یک تکه کیک یا یک عدد شیرینی بخورید هیچ ایرادی ندارد، آن شیرینی را به 4 یا 6 قسمت تقسیم کنید و با آرامش آن را بخورید. با این روش هم سیری سلولی و هم سیری چشمی اتفاق می افتد. سیری چشمی مهم ترین بخش در هر رژیم سریع لاغری است که مورد توجه قرار نمی گیرد.

4- آهسته غذا بخورید

بارها در مورد فواید آرام غذا خوردن صحبت شده اما باز هم آن را تکرار می کنیم چون برای رژیم وحشتناک لاغری سریع کاربرد زیادی دارد. کلیپ تند خوردن و چاقی را مشاهده کنید.

مسئله آهسته غذا خوردن مقداری بحث برانگیز است. ولی در جدیدترین رژیم لاغری سریع در هر کجای دنیا که باشد به این موضوع اجماع دارند. تحقیقاتی بر روی ۳۰ نفر خانم حتی در دو مرحله در آزمایشگاه انجام شد.

به آنها گفتند هر چقدر ماکارونی می خواهید بخورید ولی با سرعت بالا. آنها 646 کالری در 9 دقیقه دریافت کردند. برای بار دوم از آنها خواستند در مدت 15 تا 20 دقیقه ماکارونی بخورند. آنها به میزان 579 کالری دریافت کردند.

یعنی آنها حدود 70 کالری کمتر از آزمون قبلی دریافت داشتند. 70 کالری حدود چهار قاشق برنج می باشد. ببینید جدیدترین رژيم لاغری دنیا چه کار با ارزشی انجام داده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 4 =

دکمه بازگشت به بالا