;
سرگرمی

آزمون هوش آقای احمدی قاتله یا بیگناه؟ کارآگاه ها بگن اون واقعا خبیثه یا نه؟!

مجله گفتنی هر روزه انواع تست ها را در بخش سرگرمی به اشتراک می گذارد. این تست ها قادرند با به چالش کشیدن میزان دقت و هوشیاری شما، هر بار بیش از قبل حیرت زده تان کند.

بسیاری از روانشناسان معتقدند انجام کارهای روتین خارج از چارچوب روزمره، ذهن ما را تقویت می کند. آیا می توانید آزمون هوش آقای احمدی را حل کنید؟

باهوش ها بشتابید: بازی فکری حاصل یک ها: حتی کسانی که باهوش اند معمولا جواب اشتباه می دهند!

آزمون هوش آقای احمدی:

دو پلیس به آقای احمدی مراجعه کرده اند و تصمیم دارند وی را به اتهام قتل همسرش بازداشت کنند. اما اقای احمدی معتقد است که این کار را نکرده است و تمام طول شب در خانه نبوده است. او تعجب کرده است و می گوید که این کار را نکرده است و در این مکان که اکنون در آن حضور دارد، بوده است. اما پلیس معتقد است که احمدی همسر خود را به قتل رسانده است. شما چه فکر می کنید!؟

حتما ببین: آزمون شناسایی داماد: کدوم مرد با این زن ازدواج خواهد کرد؟

آزمون هوش آقای احمدی قاتله یا بیگناه؟ کارآگاه ها بگن اون واقعا خبیثه یا نه؟!

برایتان جالب خواهد بود: تست شخصیت زن ایده آل از نظر شما چطوری لباس می پوشد؟

آزمون هوش آقای احمدی

.

خیلی جالبه این تست: آزمون شناسایی طلاق: کدام زوج در آستانه طلاق گرفتن هستند؟

.

اگر پاسخ تان را آماده کرده اید وقتش رسیده که در ادامه جواب آزمون هوش آقای احمدی را ببینید. اگر پاسختان یکی بود به خودتان آفرین بگویید و اگر نه ناامید نشوید! هزاران تست در دنیا هست که بخش های مختلف هوش شما را می سنجد. شاید اینجا اشتباه کنید اما تست های دیگر ممکن است برایتان مثل آب خوردن باشد!

.

خیلی جالبه: تست بینایی آرش غذای سگشو گم کرده، اگه گفتی کجاست؟!

.

جواب آزمون هوش آقای احمدی

تست چالشی حتما ببین: آزمون شناسایی تفاوت های مرغ عشق ها رو تو 8 ثانیه حدس بزن!

آقای احمدی قاتل همسرش است!

ماموران اصلا زمان قتل را نگفته اند و آقای احمدی چون قاتل است گفته که از دیشب اینجا بوده است!

همچنین او می گوید تمام طول شب را در مکانی که اکنون حضور دارد بوده است. این مکان کلاس درس است و یک آزمایشگاه نیست. آقای احمدی تلاش دارد با صحنه سازی، نشان دهد که تمام طول شب در حال آزمایش بوده است. در ضمن شلوار اقای احمدی لکه هایی دارد که شبیه خون است. احتمالا او تلاش کرده لکه های خون را از بین ببرد، اما موفق نشده است.

جواب آزمون هوش آقای احمدی

مجله گفتنی هر روز در بخش سرگرمی تست های مختلفی را به اشتراک می گذارد:

تقویت حافظه با انجام تست های جدید امکان پذیر است!

آزمون هوش آقای احمدی: وقتی خودتان را به انجام مداوم یک کار جدید عادت می‌دهید، مسیرهای عصبی جدیدی در مغز شکل می‌گیرند که موجب می‌شوند در انجام کارهای جدید، کارآمدتر و پرسرعت‌تر ظاهر شوید. مطمئن باشید تشکیل مسیرهای عصبی جدید در مغز به تدریج آغاز می‌شود. با ادامه‌ی این روند، به تدریج از فردی تنبل که عادت دارد انجام هر کاری را به لحظه‌ی آخر موکول کند، به فردی زبر و زرنگ تبدیل خواهید شد که هر کاری را به وقتش انجام می‌دهد.

اینم ببین: آزمون هوش قاتل حرفه ای را پیدا کنید! کدامیک دارد دروغ می گوید؟!

تاثیر بازی های فکری معمایی و حل مسئله

آزمون هوش آقای احمدی: برخی بازی‌ها حالت معمایی و حل مسئله دارند و با هوش افراد در ارتباط هستند. از جملة این بازی ها می‌توان به انواع جدول‌ها مانند سودوکو، کلمات متقاطع و …، پیدا کردن مسیر در میان خطوط پیچیده، یافتن تفاوت‌ها در تصاویر و مانند آن‌ها اشاره کرد. درگیر شدن و به چالش کشیدن ذهن در این نوع بازی های فکری به مراتب بیشتر است. این بازی‌ها یا تست‌های هوش معمولا انفرادی هستند و برد در آن تنها زمانی حاصل می‌شود که فرد به پاسخ صحیح برسد. تاثیر نمونه های این بازی بر عملکرد مغز شامل این موارد است:

کارآگاه ها از دست ندین: آزمون هوش مامور الکی کیه؟ کدوم خودشو دروغکی جا زده؟!

1.افزایش سرعت یادگیری و توانایی حل مسئله:

آزمون هوش آقای احمدی: این نوع بازی‌ها سرشار از دستاورد برای کودکان، نوجوانان و بزرگسالان هستند. از مهم‌ترین مهارت‌هایی که طی این بازی‌ها می‌آموزیم، توان تفکیک موضوعات، تقسیم مسئله به اجزای کوچک‌تر و تجزیه و تحلیل است.

2.افزایش ضریب هوشی:

آزمون هوش آقای احمدی: ضریب هوشی یا همان آی‌کیو شاخصی ثابت نیست. یعنی می‌توان آن را افزایش داد. پژوهش‌هایی که در رابطه با تاثیر بازی های فکری بر مغز گرفته نشان می‌دهد این دسته از بازی‌ها می‌توانند ضریب هوشی را افزایش دهند.

3.تقویت قوه استدلال:

حل مسئله و تست‌های هوش نیازمند استفاده از نیروی منطق و استدلال است. با این بازی‌ها می‌توانید قوة استدلال و منطق خود را تقویت کنید. این بازی‌ها همچنین بر افزایش تمرکز تاثیر فراوان دارند

این مطالب هم توصیه می شوند:

تست هوش دنباله عدد چیه؟ فقط اگه نخبه ای علامت سوال و حل می کنی!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − 7 =

دکمه بازگشت به بالا