;
سرگرمی

کدوم یکی قویه و توانمندتر به نظر میرسه؟

آزمون هوش کدوم شخص قوی تره: کدام یک از افراد تصویر قوی تر و توانمندتر از دیگران است؟ چرا؟

از نظر شما انسان های توانمند چه ویژگی هایی دارند؟ آیا شما خود را فردی توانمند و قوی می دانید؟ اگر در اطراف خود این افراد را دیده اید به احتمال زیاد از پس آزمون هوش کدوم شخص قوی تره برمی آیید.

این تست رو هم ببین: آزمون شناسایی محل اسکناس به شما ثابت می کند که چقدر دقت دارید!

ما در عصری زندگی می کنیم که داشتن مهارت های کاری، تحصیلی و شغلی دیگر صرفا یک نیاز نیست بلکه یک امر لازم است. همه ما برای زندگی بهتر بایستی هر روز تمرین کنیم و دریچه های جدیدی از ناشناخته ها را به روی خود بگشاییم.

مجله اینترنتی گفتنی یک تست هوش آماده کرده است که ذهن شما را در معرض آزمایش قرار می دهد. اگر در حل معماهای تصویری خبره هستید باید بلافاصله و در یک نگاه آزمون هوش کدوم شخص قوی تره را تشخیص دهید!

عجیب و دیدنی: آزمون شناخت حواس پرت: کدوم والد بیشتر سر به هوا هست؟

تصویر آزمون هوش کدوم شخص قوی تره

آزمون هوش کدوم شخص قوی تره - تصویر تست

برای دیدن پاسخ آزمون هوش کدوم شخص قوی تره به پایین صفحه بروید:

همچنین ببینید: آزمون هوش شناخت خطر بزرگتر؛کدوم فرد در تصویر با خطر بزرگتری روبرو می باشد و احتمال مرگش بیشتره؟

.
.
.
.

پاسخ آزمون هوش کدوم شخص قوی تره

فرد توانمند در تصویر مرد روشن دل است که با وجود نداشتن چشم از خواسته هایش عقب نشینی نکرده و همچنان با انگیزه و تلاش در حال مطالعه و کسب دانش است. توانمندی صرفا به زور بازو و مهارتهای فیزیکی نیست.

این تست رو از دست نده:  تست ریاضی برای افراد با بهره هوشی بالای 135

پاسخ آزمون هوش کدوم شخص قوی تره

به گفته متخصصان، تست های هوش روشی است که بخشی از تشخیص روانشناختی است و در واقع میزان هوش فرد را مشخص می کند. بسیاری از مردم این سوال را مطرح کرده اند که آیا تست IQ معیار دقیقی برای سنجش هوش است یا خیر، و نه به ندرت بحث هایی پیرامون آن وجود داشته است.

تست چالشی: کدوم یکی متقلبه و نباید فریبش رو خورد؟

اگر موفق شدید به پاسخ آزمون هوش کدوم شخص قوی تره برسید، به شما تبریک می گویم! اگر نه، ناامید نشوید! ما هزاران تست دیگر برای شما داریم که می توانید امتحان کنید!

مجله گفتنی هر روز در بخش سرگرمی تست های مختلفی را به اشتراک می گذارد:

این نوع از آزمون های هوش به تازگی در فیس بوک و توئیتر ترند شده است. ما در گفتنی برای ورزش مغز شما معماهای جذابی از این دست را قرار داده ایم تا شما هم از قافله عقب نمانید.

آیا انتظارات شما را برآورده کرد؟ خب، اگر توانستید بیشتر در مورد خود و نحوه زندگی خود بدانید، به شما تبریک می گوییم. علاوه بر این تست، انواع دیگری از چالش ها وجود دارد که مورد پسند شما خواهد بود. ما شما را تشویق می کنیم که به آزمایش خود با این نوع چالش ها ادامه دهید. برای انجام این کار، فقط باید پیوند روبرو را دنبال کنید: چالش‌های بیشتر در بخش سرگرمی گفتنی ، و تمام. منتظر چی هستی؟

حتا ببینید: تست هوش دارک که شوکه تان می کند! کاربران قاتل صحنه را نیافتند!

درباره IQ

IQ توسط روانشناس به دلایل آموزشی یا روانپزشکی اندازه گیری می شود. با این حال، IQ، مانند مفاهیم مرتبط با عقب ماندگی ذهنی یا یک کودک با پتانسیل فکری بالا، یک تشخیص نیست. IQ معمولاً به عنوان بخشی از یک معاینه روانشناختی جامع تر ارزیابی می شود.

مفهوم ضریب هوشی که برای ردیابی دانش‌آموزان و واجد شرایط بودن آنها برای حمایت ایجاد شده است، موضوع انتقادهای روش‌شناختی و روان‌سنجی یا نظری (بحث‌هایی درباره ماهیت هوش) بوده است.

تست های جالب دیگر: 

خیلی جالبه این تست: چالشی که عجیبه: کدوم معلم وضع مالیش بهتره؟!

این تستم جالبه: اگه ادعا می کنی چشم تیزی داری تو 4 ثانیه بگو اسلحه کجاست؟!

این تست رو هم از دست نده: بعیده این سوال هوش هولناک و حل کنی مگر اینکه نترس باشی!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + شش =

دکمه بازگشت به بالا