;
سرگرمی

آزمون هوش شناخت خطر بزرگتر؛کدوم فرد در تصویر با خطر بزرگتری روبرو می باشد و احتمال مرگش بیشتره؟

آزمون هوش شناخت خطر بزرگتر؛ در آزمون هوش شناخت خطر بزرگتر ما با دو تصویر متفاوت روبرو هستیم . در یک تصویر زنی را مشاهده میکنیم که توسط یک زامبی در خانه گیر افتاده است و  در تصویر دیگر مردی را مشاهده میکنیم که در تخت نشسته و پایش توسط یک گرگینه گرفته شده است،در هر دو تصویر خطر جانی وجود دارد،ولی در یکی از این دو تصویر خطر مرگ بیشتره،میتونی بگی کدوم فرد با خطر بیشتری روبرو هست؟

شما برای رمزگشایی و حل آزمون هوش شناخت خطر بزرگتر در زمان محدود شده 7 ثانیه ای باید، از تمام مهارت های شناختی خود استفاده کنید.

همچنین ببینید: تفاوت تصویری ظرف غذا؛اگه سه تا تفاوت تصویر رو 7 ثانیه ای پیدا کنی آخرت دیدی!

تصویر آزمون هوش شناخت خطر بزرگتر

آزمون هوش شناخت خطر بزرگتر 1

شاید خوشتان بیاید: تست بیناییی کاسه متفاوت؛اگه تیز باشی میتونی تو 5 ثانیه کاسه متفاوت رو پیدا کنی

.

.

.

می توان گفت که شما برای حل این آزمون، علاوه بر اینکه باید جزئیات تصویر را به خوبی مورد بررسی قرار دهید از سطح ادراک منطقی خودتان نیز به نحو احسن استفاده کنید. پس مغز خود را هر روز ورزش دهید و با گفتنی همراه باشید.

.

.

.

پاسخ آزمون هوش شناخت خطر بزرگتر

احتمالا جواب ها در این زمینه متفاوت می باشد ولی میتوان چنین گفت زن خطر کم تری را متوجه خود می بیند،اگر به تصویر دقت کنیم ،متوجه می شویم که زن علاوه بر داشتن اسلحه گرم به راحتی می تواند از دست زامبی فرار کند چون پاهای زامبی شکسته و نمیتواند بدود و وی را به سرعت تعقیب کند.

در حالی که مرد بر روی تخت نشسته و با گرفتن پایش دچار شک ناگهانی می شود و حتی اگر بتواند خودش را از این مخمصه نجات دهد و خود را به چوبی که در کنار تخت دارد برساند نمیتواند گرگینه را بکشد چون گرگینه ها دارای جثه بزرگی می باشند و با یک چماغ چوبی ساده نمیمیرن.

آزمون هوش شناخت خطر بزرگتر 2

آیا آزمون هوش شناخت خطر بزرگتر را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

بازی فکری و تاثیرآن در هورمون شادی

بازی فکری شکل جالبی از پازل است که برای حل آن نیاز به تفکر دارد. این نیاز به تفکر به روش های غیر متعارف با در نظر گرفتن شرایط داده شده دارد. ممکن است شامدانشمندان می گویند که قدرت مغز ما ممکن است

در اوایل دهه 20 یا 30 زندگی شروع به کاهش کند. خبر خوب، با ناشناخته ماندن بیش از نیمی از مغز برای دانشمندان، از قبل مشخص شده است که می توانید با کمک معماها آن را قوی نگه دارید.

مزایای آن دو برابر می شود، زیرا این کارهای گیج کننده به محض یافتن پاسخ مناسب، هورمون شادی شما را نیز افزایش می دهد.ل تفکر جانبی باشد.حل بازی فکری و پازل علاوه بر سرگرمی بودن، فواید بی شماری نیز دارد. حل پازل ها و بازی های فکری ارتباط بین سلول های مغز را تقویت می کند که به بهبود حافظه کمک می کند.

معماها و معماهای منطقی نیز از انواع بازی های فکری هستند. دشواری برخی بازی های فکری به درجه خاصی از اشتباه در شهودی انسان بستگی دارد. این در بازی‌های فکری که به احتمال شرطی مرتبط می‌شوند رایج است، زیرا ذهن انسان تمایل دارد به جای آن احتمال مطلق را در نظر بگیرد.

سرگرمی چیست و هدف از آن چه باید باشد؟

سرگرمی یک فعالیت تفریحی در اوقات فراغت است که توجه مخاطبان را جلب می‌کند و به آنها لذت می‌بخشد. این فعالیت می‌تواند یک ایده یا یک کار باشد، اما به احتمال زیاد یکی از فعالیت‌ها یا رویدادهایی است که طی هزاران سال به‌طور خاص با هدف جلب توجه مخاطبان توسعه یافته‌است.

دلیل اصلی روی آوردن مردم به سرگرمی‌ها علاقه، لذت بردن و استفاده از اوقات فراغت است تا دستاوردهای مالی یا علمی.

از میان فعالیت‌های مربوط به سرگرمی می‌توان به جمع‌آوری مجموعه‌ها، ساختن کاردستی، پرداختن به ورزش‌ها و گذراندن دوره‌های آموزشی و هنر‌ی اشاره کرد. پرداختن به یک سرگرمی می‌تواند به ورزیدگی، کسب دانش و تجربه‌های با ارزش بینجامد، اما هدف اصلی سرگرمی‌ها رضایتمندی شخصی است.

مطالب پیشنهادی ما:

معمای هوش ریاضی سه لوزی؛ اگه خودتو خدای هوش میدونی در 12 ثانیه این معمای ریاضی رو حل کن.

اگه بتونی آزمون اشتباهات تصویر خیابان رو در 14 ثانیه تشخیص بدی جزو تیزبین ها قرار میگیری؟

حکایت خیاط طمع کار در مثنوی معنوی،اثری از مولوی

آزمون شناسایی پلیس تقلبی،اگر باهوش باشی در 8 ثانیه پلیس تقلبی را شناسایی می کنی!

تست هوش ریاضی شانه تخم مرغ؛95 درصد شرکت کنندگان آزمون در مدت 10 ثانیه نتونستند تعداد تخم مرغها رو بگن!

نوشته های مشابه

10 دیدگاه

  1. استدلالتون درست نیس، اولا ک زن پشتش ، ب کنج دیواره پس در تصویر نمیشه مشخص کرد ک دقیقا راه فرار داره، اسلحه هم ک تاثیر نداره،
    از طرفی ، از کجا بدونیم ک اون زیر مبل، گرگینه هس؟
    گرگینه اگ بزرگه پس چجور زیر تخت، جا شده؟ ، احتمال مرگ دختر بیشتره چون با ی زامبی طرفه ولی پسر، هم راه فرارش باز تره هم راحت تر میتونه پاشو آزاد کنه، فوقش ی پاشم از دست بده بازم زنده میمونه‌.

  2. زامبیا با گلوله نمیمیرن کلا درد رو حی نمیکنن
    ولی در هر صورت زامبی ها نمیتونن بدو‌‌ان و کلا حرکاتشون کنده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − شانزده =

دکمه بازگشت به بالا