;
سرگرمی

فرد خوش شانسی که بعد تصادف زنده مونده کدومه؟

آزمون هوش فرد خوش شانس در تصادف : مجله گفتنی هر روزه انواع تست ها را در بخش سرگرمی به اشتراک می گذارد. این تست ها قادرند با به چالش کشیدن میزان دقت و هوشیاری شما، هر بار بیش از قبل حیرت زده تان کند.

شما فکر می کنید کدام شخص بعد از این تصادف به احتمال 99 درصد زنده مانده است؟ آیا در حل چالش های تصویری خبره هستید؟ اگر ضریب هوشی بالایی دارید آزمون هوش فرد خوش شانس در تصادف برای شماست. بنابراین از حل این تست سرگرمی در مجله اینترنتی گفتنی غافل نشوید.

عجیب و دیدنی: آزمون شناخت حواس پرت: کدوم والد بیشتر سر به هوا هست؟

یادتان نرود که برای حل آزمون هوش فرد خوش شانس در تصادف فقط و فقط 10 ثانیه فرصت دارید. پاسخ درست و مدیریت زمان کلید موفقیت شما در این آزمون است.

ماجرای آزمون هوش فرد خوش شانس در تصادف چیست؟

اگه باهوشی این تستو ببین: تست بینایی پنهان کار کیه؟ فقط نابغه ها سریعا زندانی مخفی را می بینن!

یک تصادف در جاده رخ داده است. شما سه اتومبیل را م یبینید که متاسفانه دچار سانحه شده اند. با توجه به شواهد باید به ما بگویید که حدس شما چیست؟ از نظر شما کدام یک بعد از تصادف احتمال زنده ماندن بیشتری دارد یا به عبارتی نجات پیدا کرده است؟

آزمون هوش فرد خوش شانس در تصادف - تصویر تست

بسیاری از روانشناسان معتقدند انجام کارهای روتین خارج از چارچوب روزمره، ذهن ما را تقویت می کند. ما عادت داریم کارهای تکراری را به روشی ثابت و یکسان انجام دهیم و درباره امورات روزمره هم زاویه دیدمان ثابت است.

پاسخ آزمون هوش فرد خوش شانس در تصادف در پایین صفحه:

مهارت های ای کیو و آی کیو برای رسیدن به موفقیت در جنبه های مختلف زندگی بسیار حائز اهمیت هستند. تلفیق ضریب هوشی با هوش هیجانی می تواند شما را موفق تر و قوی تر کند. برای رسیدن به موفقیت به هیچ چیز غیر از حل مسئله، تست های روانشناسی و تست هوش نیاز نداریم.

همچنین ببینید: آزمون هوش شناخت خطر بزرگتر؛کدوم فرد در تصویر با خطر بزرگتری روبرو می باشد و احتمال مرگش بیشتره؟

.

.

.

.

.

اگر تا اینجا آمدید به این معناست که پاسخ آزمون هوش فرد خوش شانس در تصادف را پیدا نکرده اید! می توانید باز هم مکث کنید و جزئیات را مورد بررسی قرار دهید! اما چنان چه نتوانستید نگران نباشید در ادامه جواب را برای شما قرار داده ایم.

پاسخ آزمون هوش فرد خوش شانس در تصادف

حتما این تست جالب رو امتحان کن یک تست جالب و چالشی: یه چیزی تو تصویر درست نیست بگو اون چیه؟

پاسخ آزمون هوش فرد خوش شانس در تصادف

راه حل آزمون هوش فرد خوش شانس در تصادف فقط و فقط توجه به نشانه ها بود. اگر خوب به تصویر بالا دقت کنید متوجه می شوید که اتومبیل قرمز خسارت کمتری دیده و کیسه هوای آن به درستی باز شده بنابراین شخصی که بعد از تصادف جان سالم به در برده راننده ماشین قرمز است.

حتما ببین: تست هوش دارک که شوکه تان می کند! کاربران قاتل صحنه را نیافتند!

تعریف ‏ای کیو (EI) یا هوش هیجانی

از آن جا که بسیاری از افراد هنوز معنی دقیق ای کیو را متوجه نشده اند، در نتیجه تفاوت آن را نمی دانند. ای کیو به معنای اندازه گیری سطح یادگیری و اطلاعات عاطفی فرد است. هوش هیجانی نشان دهنده میزان قدرت فرد در فهمیدن احساسات خودش و احساسات دیگران، تفاوت قائل شدن بین آن ها با استفاده از اطلاعات برای راهنمایی کردن فعالیت ها و رفتارها است. هوش عاطفی به شدت برای بشر مهم است زیرا ما انسان های عاطفی و هیجانی هستیم.

تحقیقات زیادی در این زمینه انجام شده است و به این نتیجه رسیدند که هوش هیجانی موارد زیر را اندازه گیری می کند :

خودآگاهی یا نظم شخصی، همدلی، مهارت های اجتماعی و انگیزه.

اگر قادر باشید شرایط اطراف خود را بهبود ببخشید، یعنی سطح ای کیو شما بالاست درست است که آی کیو در طول زندگی دچار تغییراتی می شود اما زمانی که سن بالا می رود، تغییر آن بسیار سخت تر خواهد بود اما ای کیو انعطاف پذیر تر است و می توان آن را ارتقا داد.

یادتان نرود که:

مجله گفتنی هر روز در بخش سرگرمی تست های مختلفی را به اشتراک می گذارد:

آزمون شناخت والدین نابالغ به تازگی در فیس بوک و توئیتر ترند شده است. ما در گفتنی برای ورزش مغز شما معماهای جذابی از این دست را قرار داده ایم تا شما هم از قافله عقب نمانید.

تست های سرگرمی بیشتر:

این تست رو هم از دست نده: بعیده این سوال هوش هولناک و حل کنی مگر اینکه نترس باشی!

اینم تست جالبیه:  اگه از محله های تاریک و متروکه نمی ترسی سگ رو پیدا کن!

تست خوب و چالشی: کدوم یکی متقلبه و نباید فریبش رو خورد؟

جالبه ببینی:  تست ریاضی برای افراد با بهره هوشی بالای 135

اگه باهوشی و ذهن کارآگاهی داری کی زودتر فرار می کنه؟؟

چرا کمکش نمی کنه؟ اگه بفهمی خیلی تیزی!

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

  1. میشه سرنشین ماشین آبی چون اگه مرده چطوری اومده از ماشین بیرون ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + پنج =

دکمه بازگشت به بالا