;
سرگرمی

اگه چشمات خوب کار کنه میتونی 7 ثانیه ای دانش آموز متقلب رو شناسایی کنی.

آزمون هوش تصویری تقلب دانش آموز: در تصویر آزمون هوش تصویری تقلب دانش آموز ما شاهد برگزاری یک جلسه امتحان پایان ترم در مدرسه ای هستیم که همه دانش آموزان در حال تفکر و جواب دادن به سوالات امتحانی می باشند،اما یکی از آنها در حال تقلب کردن می باشد و سعی دارد با تقلب نمره قبولی یا حتی خوبی را کسب کند.

با توجه به تصویر و نشانه های موجود در آن میتوانی 7 ثانیه ای تشخیص بدی کدام دانش آموز در حال تقلب کردن می باشد؟

جالبه ببینید: چیستان: چه اختراعی به شما اجازه می دهد آن طرف دیوار را نگاه کنید؟

تصویر آزمون هوش تصویری تقلب دانش آموز

آزمون هوش تصویری تقلب دانش آموز 1

.

.

.

بسیاری از مردم فکر می کنند که بازی های فکری و سوالات هوش نیازمند یک ذهن خلاق و محاسبه گر است. اما باید دانست که برای تحلیل و ارائه پاسخ به سوالات هوش، باید از مهارتهای شناختی همچون مشاهده دقیق، دقت و تمرکز نیز استفاده کرد. بر همین اساس است که برخی از محققان معتقدند که سوالات هوش تصویری می تواند یک وسیله عالی برای افزایش فعالیت های مغز باشد. بازی های فکری می توانند با درگیر کردن مهارت های شناختی افراد، فعالیت های مغز آنها را افزایش دهد. افزایش فعالیت مغز می تواند در سلامت این عضو مهم بدن تأثیر مهمی داشته باشد.

.

.

.

پاسخ آزمون هوش تصویری تقلب دانش آموز

دانش آموز متقلب کسی نیست جز اولین دانش آموز پسر از سمت راست که مقداری تقلب رو بر روی دستان خود نوشته است و طوری وانمود می کند که انگار در حال کر کردن برای یادآوری سوالات در ذهنش می باشد.

آزمون هوش تصویری تقلب دانش آموز 2

آیا آزمون هوش تصویری تقلب دانش آموز را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × دو =

دکمه بازگشت به بالا