;
سرگرمی

فقط کسانی که ذهن پلیسی قوی دارند میتونن دزد تلفن همراه را گیر بیارند!

آزمون هوش تصویری دزد تلفن همراه دختر: در تصویر آزمون هوش تصویری دزد تلفن همراه دختر ما دو صحنه از یک مکان را در دو زمان متفاوت و کوتاه مشاهده می کنیم،که دختری در میزی از رستوران نشسته است و مشغول خوردن ناهارش در ساعت 12 می باشد که در تصویر دیگر و در زمان 12ک05 دقیقه گوشی وی به سرقت رفته است . در این تصویر دو مظنون حضور دارند یکی از آن ها گارسون رستوران می باشد و دیگری یک پلیس.

با توجه به تصویر و نشانه های موجود در آن میتوانی در 7 ثانیه با ذکر دلیل بگی کدام یک از این دو فرد گوشی دختر را به سرقت برده اند؟

تست چالشی: آیا پاسخ صحیح این مجموعه را می توانید پیدا کنید؟

تصویر آزمون هوش تصویری دزد تلفن همراه دختر

آزمون هوش تصویری دزد تلفن همراه دختر 1

.

.

.

شما میتوانید ثابت کنید که دارای هوشی بالا و ذهنی تحلیل گر هستید. در این صورت برای اثبات این موضوع کافی است که آزمون تصویری امروز را حل کنید. آزمون هایی شبیه آزمون هوش تصویری دزد تلفن همراه دختر می تواند قدرت تحلیل و ادراک شما را مورد آزمایش قرار دهد. شما با فکر کردن می توانید هر چه بیشتر مغز خود را به فعالیت مثبت وادار کنید. این فعالیت خود به خود سبب رشد مهارت های شناختی شما و حتی هوش شما خواهد شد.

.

.

.

پاسخ آزمون هوش تصویری دزد تلفن همراه دختر

خیلی از افراد در فضای مجازی گارسون را به عنوان دزد گوشی معرفی کرده اند و دلیلشان هم اینکه روی سینی که آورده دستمال گذاشته تا گوشی دیده نشود ولی هر کسی میداند که یک دزد وسیله را در جایی نمیگذارد که به راحتی پیدا شود،گارسون فقط ظرف غذای دختر را بر روی سینی گذاشته و رویش دستمالی که میز دختر را با آن تمیز کرده گذاشته است.دزد گوشی دختر پلیس می باشد،به زبان بدن پلیس دقت کنید که چگونه با گوشه چشم خود به دختر نگاه می کند و از استرس زیا د لو رفتن دو دست خودش را داخل جیبهای شلوارش گذاشته است،وی به دلیل اینکه با این لباس کمتر کسی به وی شک میکند مرتکب این جرم شده است.

خیلی جالبه: تست شخصیت: به من بگو کدام ماسک را انتخاب می کنی و من به تو می گویم که تو کی هستی

آزمون هوش تصویری دزد تلفن همراه دختر 2

آیا آزمون هوش تصویری دزد تلفن همراه دختر را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

این مطالب هم جالب هستند:

مخصوص تیزبین ها: در عرض 10 ثانیه اعداد 1، 2 و 3 را در این خانه و باغ پیدا کنید! آیا می توانید زمان را شکست دهید؟

تصویر این پانداهای عجیب که شبیه انسان ها هستند جنجالی شد!

داستان عشق پستچی از چیستا یثربی بدون سانسور

داستان مخصوص مهندسا؛ چرا کشتی حرکت نمی کند؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × سه =

دکمه بازگشت به بالا