;
سرگرمی

در عرض 10 ثانیه اعداد 1، 2 و 3 را در این خانه و باغ پیدا کنید! آیا می توانید زمان را شکست دهید؟

تست بینایی با پیدا کردن اعداد: مهارت های مشاهده خود را با تست بینایی با پیدا کردن اعداد آزمایش کنید ! آیا می توانید به سرعت اعداد 1، 2 و 3 را در خانه و باغ را پیدا کنید ؟ برای انجام این کار فقط 10 ثانیه فرصت دارید !

پیدا کردن اعداد 1، 2 و 3 در این خانه و باغ در عرض 10 ثانیه کار آسانی نیست! برای تکمیل این بازی فکری باید تمرکز کنید و محیط اطراف خود را با توجه زیاد به جزئیات مشاهده کنید .

سعی کنید به دنبال نکات و الگوهایی باشید که ممکن است به شما در یافتن سریع اعداد کمک کند . سعی کنید اشیایی را در خانه یا باغ را حذف کنید که با اعداد مطابقت ندارند یا با الگوی آن هماهنگ نمی باشد.

مطمئن شوید که چشمان خود را برای انواع شکل‌ها ، اندازه‌ها و رنگ‌هایی که می‌توانند اعداد را پنهان کنند، نگه دارید. با تمرکز و دقت کافی ، می توانید اعداد 1، 2 و 3 را در کمترین زمان پیدا کنید!

تصویر تست بینایی با پیدا کردن اعداد

تست بینایی با پیدا کردن اعداد 1

.

.

.

بازی های مشاهده ای راهی لذت بخش برای به چالش کشیدن مغز و تمرین مهارت های مشاهده شما هستند . آنها می توانند راهی عالی برای شرکت در برخی رقابت های دوستانه یا فقط سرگرمی با دوستان باشند . با این حال، به خاطر سپردن تمام جزئیات و ظرافت های این گونه بازی ها می تواند دشوار باشد زیرا آنها به هوشیاری ذهنی و تمرکز نیاز دارند . برای کمک به موفقیت ، به یاد داشته باشید که همیشه متمرکز بمانید و به همه جزئیات توجه کنید .

.

.

.

پاسخ تست بینایی با پیدا کردن اعداد

تست بینایی با پیدا کردن اعداد 2

آیا تست بینایی با پیدا کردن اعداد را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

این مطالب را از دست ندهید:

از دست ندهید: ماجرای بدترین آقازاده ایران که کارهای عجیب و غریب زیادی انجام داد!

چالش بینایی: آزمون قدرت دید: تفاوت های دو تصویر سنجاب ها را پیدا کن!

شاهزاده خانم های واقعی دیزنی چه شکلی بودند؟

ماجرای سوتی مفتضحانه ناصرالدین شاه در سفر فرنگ!

اگه هوش محیطی خوبی داشته باشی به راحتی میتونی بگی زن بستری شده،همسر کدوم مَرده؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + پانزده =

دکمه بازگشت به بالا