;
سرگرمی

میتونی دانش آموزی را که در حال تقلب کردن می باشد را 7 ثانیه ای شناسایی کنید؟

آزمون هوش تصویری شناخت دانش آموز متقلب: در تصویر آزمون هوش تصویری شناخت دانش آموز متقلب ما تصویری از یک کلاس درس در یک مدرسه را مشاهده میکنیم که در آن امتحات پایان ترم در حال گرفته شدن است و معلم نیز به دقت در حال نگاه کردن به دانش آموزان است تا آنها تقلبی نکنند، ولی با تمام این کارها یکی از دانش آموزان در حال تقلب کردن می باشد

با توجه به شواهد موجود در تصویر میتوانی دانش آموز متقلب را در 7 ثانیه شناسایی کنی؟

 

تصویر آزمون هوش تصویری شناخت دانش آموز متقلب

آزمون هوش تصویری شناخت دانش آموز متقلب

.

.

.

آیا شما فکر می کنید که تیزبین ونکته سنج هستید؟ ایا فکر می کنید همواره با ورود به یک مکان، جزئی ترین چیزها را درک می کنید؟ اگر خود را در حل معماهای تصویری و چالشی، متخصص می دانید، با پاسخ دادن به آزمون هوش تصویری شناخت دانش آموز متقلب در 7 ثانیه این موضوع را ثابت کنید. دیدن این نشانه، شاید برای بسیاری در این مدت کوتاه ممکن نباشد. اما یک نگاه تیزبین و متمرکز می تواند در کمتر از 7 ثانیه آن را پیدا کرده و به این آزمون پاسخ درست ارائه دهد.

.

.

.

پاسخ آزمون هوش تصویری شناخت دانش آموز متقلب

همان طور که اشاره کردیم یک فرد تیزبین و نکته سنج به راحتی دانش آموز متقلب را پیدا می کند،دانش آموز پسری که در عقب کلاس نشسته است در حال تقلب کردن است،وی بر روی آرنج خود مطالبی را نوشته و در حال نگاه کردن به آنها و جواب دادن به سوالات می باشد.

آزمون هوش تصویری شناخت دانش آموز متقلب 2

آیا آزمون هوش تصویری شناخت دانش آموز متقلب را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 1 =

دکمه بازگشت به بالا