;
سرگرمی

کدوم یکی از اعضای خونواده مرده و تبدیل به یک زامبی شده است؟

آزمون هوش تصویری فرد زامبی در خانواده: در تصویر آزمون هوش تصویری فرد زامبی در خانواده ما یک خانواده کوچک و مهربان را مشاهده می کنیم که در دور میز ناهار خوری خود نشسته اند و مشغول خوردن ناهار می باشند،اما متاسفانه یکی از آنها جدیدا تبدیل به یک زامبی شده است و انسانیت خود را از دست داده است و علنا تبدیل به یک مرده متحرک تبدیل شده است.

آیا با توجه به تصویر و نشانه های موجود در تصویر میتونی 7 ثانیه ای بگی کدوم یک از اعضای خانواده تبدیل به زامبی شده است؟

خیلی جالبه: فقط افراد تیزبین می تونن 7 ثانیه ای بگن که صاحب سگ، کدامیک از سه کودک است؟

تصویر آزمون هوش تصویری فرد زامبی در خانواده

آزمون هوش تصویری فرد زامبی در خانواده 1

.

.

.

مغز ما برای سالم ماندن به ورزش مداوم نیاز دارد، درست مانند ماهیچه های بدن برای قوی ماندن و تناسب اندام. در واقع فعالیت مغز سلامت این عضو مهم بدن را تضمین می کند. بنابراین بیایید یک جلسه تمرین مهم برای این عنصر خاکستری خود داشته باشیم.بازی های فکری، پازل ها، تست ها و … می توانند فعالیت های مغز را افزایش دهند. برخی از این معماها ممکن است ساده به نظر برسند، اما برخی دیگر ممکن است کمی پیچ و تاب داشته باشند.

.

.

.

پاسخ آزمون هوش تصویری فرد زامبی در خانواده

احتمالا خیلی ها پدر را به عنوان زامبی معرفی کرده اند و دلیلشان هم وجود موجوداتی شبیه کرم در غذای وی می باشد،ولی باید گفت که کرم جدیدا به یک غذای پروتئین دار در سطح جهانی تبدیل شده است و خیلی از کشورها به دنبال جایگزینی این گونه موجودات به جای گوشت های مرسوم هستند،کسی که زامبی شده پسر کوچک خانواده می باشد،به انگشتی که در بشقاب وی موجود است دقت کنید.

آزمون هوش تصویری فرد زامبی در خانواده 2

آیا آزمون هوش تصویری فرد زامبی در خانواده را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − 4 =

دکمه بازگشت به بالا