;
سرگرمی

اگه گفتی قاتل دلقک نگون بخت کدوم یکی از بچه هاست؟ 7 ثانیه بیشتر فرصت نداری.

آزمون هوش تصویری قاتل دلقک نگون بخت: در تصویر آزمون هوش تصویری قاتل دلقک نگون بخت ما شاهد قتل یک دلقک می باشیم که سه مظنون نیز در تصویر مشاهده می کنید که هر کدام به ظن قتل دلقک توسط پلیس مورد بازجویی قرار گرفته اند.

آیا شما میتوانید با توجه به شواهد موجود در تصویر زودتر از پلیس بفهمید قاتل دلقک چه کسی می باشد؟برای یافتن پاسخ آزمون هوش تصویری قاتل دلقک نگون بخت شما تنها 7 ثانیه فرصت دارید.

 

تصویر آزمون هوش تصویری قاتل دلقک نگون بخت

آزمون هوش تصویری قاتل دلقک نگون بخت 1

.

.

.

 بازی های فکری نیاز به منطق و مهارت های حل مسئله دارند. این بازی ها و سوالات تصویری، توانایی ما را برای تفکر خلاقانه و منطقی آزمایش می کنند. دلایل زیادی وجود دارد که حل بازی های فکری مفید است، اما به طور خلاصه، این معماهای ذهنی اگر به طور منظم حل شوند، می توانند شما را باهوش تر کنند، به علاوه سرگرم کننده هستند!اگر می خواهید خود و یا اطرافیان خود را محک بزنید، توانایی ها و مهارت های شناختی آن ها را بسنجید، آزمون هوش تصویری قاتل دلقک نگون بخت را پاسخ دهید.

.

.

.

پاسخ آزمون هوش تصویری قاتل دلقک نگون بخت

شاید در نگاه اول خیلی ها دختر وسطی را قاتل دلقک معرفی کنند و دلیلشان هم وجود شیئی سبیه چاقو در جیب وی می باشد ولی وی هیچ لکه خونی روی پیراهنش وجود ندارد،عده ای هم دختر سمت چپی را قاتل می دانند و دلیلشان هم وجود لکه های خون بر روی لباس وی می باشد،ولی باید دقت کرد با توجه به اشک های وی ،احتمالا دلقک از آشناهای وی بوده که خودش را در اولین فرصت به بالین جسد وی رسانده و وی را در آغوش گرفته و لکه خون باقی مانده بر لباس وی به همین دلیل است.

قاتل پسر سمت راستی می باشد کافی است به دستان وی نگاه کنید که حاوی لکه های خون به همراه سفیدی ماده ای است که دلقک به روی خودش مالیده بود.

آزمون هوش تصویری قاتل دلقک نگون بخت 2

آیا آزمون هوش تصویری قاتل دلقک نگون بخت را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + دوازده =

دکمه بازگشت به بالا