;
سرگرمی

یکی از این دو تا مادربزرگ یک قاتل روانیه،اگه تیز باشی 7 ثانیه ای میتونی بگی کدومشونه.

آزمون هوش تصویری مادربزرگ قاتل روانی: در تصویر آزمون هوش تصویری مادربزرگ قاتل روانی ما شاهد حضور دو مادربزرگ در دو قاب جداگانه هستیم که هر کدام از آن ها در آشپزخانه های خود مشغول انجام دادن کارهای خود می باشند ولی در یکی از آن ها این مادر بزرگ در واقع یک قاتل روانی می باشد .

با توجه به تصویر و نشانه های موجود در آن میتونی در 7 ثانیه مادربزرگ قاتل رو شناسایی کنی؟اگه بتونی این کارو انجام بدی خیلی تیز و باهوشی.

شاید براتون جالب باشه: مسافری که در پرواز خود در لیوان قهوه اش خرد شیشه پیدا کرد

تصویر آزمون هوش تصویری مادربزرگ قاتل روانی

آزمون هوش تصویری مادربزرگ قاتل روانی 1

.

.

.

آیا شما فکر می کنید که تیزبین ونکته سنج هستید؟ ایا فکر می کنید همواره با ورود به یک مکان، جزئی ترین چیزها را درک می کنید؟ این آزمون یک ورزش و تمرین مناسب برای مغز شماست.شما باید بتوانید با کمک نشانه های موجود در تصویر پاسخ آزمون هوش تصویری مادربزرگ قاتل روانی را در کمتر از 7 ثانیه ارائه دهید. دیدن این نشانه، شاید برای بسیاری در این مدت کوتاه ممکن نباشد. اما یک نگاه تیزبین و متمرکز می تواند در کمتر از این زمان آن را پیدا کرده و به آزمون هوش تصویری مادربزرگ قاتل روانی پاسخ درست ارائه دهد.

.

.

.

پاسخ آزمون هوش تصویری مادربزرگ قاتل روانی

مادر بزرگ سمت راستی در حال تدارک برای جشن هالووین می باشد و به همین دلیل شیرینی های عجیب و غریبی درست می کند که مختص این جشن می باشد،بر عکس مادر بزرگ سمت چپی که دلیلی بر تیز کردن چاقوها و ساطورهای خود ندارد،چون این کار را معمولا  در خانه انجام نمی دهند مخصوصا افراد مسن که تعادل خوبی هم ندارند.پس مادر بزرگ سمت چپی قاتل روانی می باشد.

چیستان: آن چیست که جان دارد و نفس نمی کشد؟

آزمون هوش تصویری مادربزرگ قاتل روانی 2

آیا آزمون هوش تصویری مادربزرگ قاتل روانی را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

مطالب جالب پیشنهادی:

اگر میخوای لاغر شی: راز لاغری کره ای ها، زنان این کشور کم غذا نیستند اما چاق نمی‌شوند!

این تست را از دست نده: اگه هوش محیطیت خوبه، درجا بگو کدوم یکی از زنها بییشتر از 100 سالشه!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × سه =

دکمه بازگشت به بالا