;
سرگرمی

آزمون هوش جمع عددها؛ فقط یک نابغه می تواند در 12 ثانیه این آزمون هوش را حل کند.

آزمون هوش جمع عددها؛ فقط یک نابغه می تواند آزمون هوش جمع عددها را حل کند، بازی فکری پازلی است که برای یافتن راه حل نیاز به راه های غیر متعارف دارد. تنها چیزی که نیاز دارید یک رویکرد هوشمندانه و تفکر منطقی برای حل پازل های چالش برانگیز و پاسخ های آزاردهنده آنهاست. خوب، سعی کنید آزمون هوش جمع عددها را با تفکر عمیق حل کنید و در کمترین زمان پاسخ را به دست آورید.

خودتان را در جدول حل کردن و سودوکو باهوش و خبره می دانید؟ پس با آزمون هوش جمع عددها همراه باشید!

 

تصویر آزمون هوش جمع عددها

آزمون هوش جمع عددها 1

.

.

.

بازی های فکری معماهایی هستند که با تفکر جانبی قابل حل هستند. افرادی که از حل پازل‌های پیچیده و راه‌حل‌های آن لذت می‌برند، حتماً باید بازی‌های فکری را حل کنند. آیا خود را در حل این بازی های فکری چالش برانگیز متخصص می دانید؟ شما می توانید با حل بازی های فکری دانش و استعداد خود را مورد آزمایش قرار دهید.

.

.

.

پاسخ آزمون هوش جمع عددها

ما پاسخ آزمون هوش جمع عددها را در زیر برایتان به صورت ساده شرح داده ایم:

جواب این است که مجموع دو عدد را با عدد اول ضرب کنیم.

2+8=؟

10×2=20

پس جواب 20 است.

آزمون هوش جمع عددها 2

آیا آزمون هوش جمع عددها را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

تست هوش چیست و چه انواعی دارد؟

تست هوش معنای گسترده ای دارد و روانشناسان زیادی روی این مساله کار کرده اند. سوال اصلی این است که تست هوش کامل که همه ابعاد ذهنی افراد را بسنجد، چه خصوصیاتی دارد و چه مواردی را مورد سنجش قرار میدهد. به نظر میرسد ابعادی که باید در یک تست هوش کامل افراد را مورد سنجش قرار دهند حداقل دارای 10 قسمت از موارد ذیل باشد. برخی از این ابعاد شامل مواردی همچون تست حافظه، تست استدلال کلامی، تست استدلال عددی، تست هوش تصویری، تست هوش ریاضی، تست هوش درک لغات و معانی، تست ادراک، تست ادراک بصری، تست درک ارتباط اعداد، تست درک جزئیات، تست استنتاج و منطق، تست تجسم فضایی و تست خلاقیت است.

نقش تست های هوش

این تست‌های IQ به این منظور است که ذهن ما را به کار بیاندازد و هوش ما را بفهمد. علاوه بر این، آنها تفکر تحلیلی و عقلانی را توسعه می دهند و به ما کمک می کنند تا در هنگام جستجوی پاسخ برای داده های “مشکل” خود را کشف کنیم. در حین حل این تست ها، ذهن ما در تصمیم گیری درست حتی در زندگی روزمره بسیار آموزش می بیند.

بازی‌های ذهنی تمرین‌های مغزی عالی هستند، علاوه بر آموزش سرعت پردازش اطلاعات توسط مغز، بازی‌ها می‌توانند به بهبود حافظه نیز کمک کنند.

حل معما چه فوایدی برای مغز ما می‌تونه داشته باشه؟

دنیای مغز و ذهن ما پیچیدگی‌های زیادی داره که باعث میشه گاهی به فکر فرو بریم. حتی فکرکردن به این که توی مغز ما چی می‌گذره هم می‌تونه یه معما باشه!

در ضمن باید بدونیم که حل مسئله یکی از مهمترین قابلیت های مغز ماست که باعث تمایزمون نسبت به دیگر موجودات میشه.معما مسئله‌ایه که پیدا کردن جوابش برای ما سخت و دشواره و مغز ما رو به چالش می کشونه. به عبارتی، ما برای حل معما نیاز به آمادگی و قدرت ذهنی بیشتری داریم. این مساله می‌تونه یه بازی کلامی، سوالی یا تصویری باشه که به صورت گیج‌کننده مطرح میشه و ما رو کنجکاو به حل خودش می‌کنه. گاهی اون‌قدر کنجکاو میشیم که ساعت‌ها برای حل اون زمان می‌ذاریم و تا به جواب نرسیم، بی‌خیالش نمی‌شیم.

مطالب پیشنهادی ما:

حکایت ضرب المثل کله اش بوی قرمه سبزی می دهد!!!

به نظر شما در معمای برداشتن شمش طلا بدون خطر ،کدام یک از تُنگها ایمن تر است؟

 معمای هوش کارآگاه پوآرو؛می تونید معمای قتل را زودتر از هرکول پوآرو حل کنید؟

چیستان این خرس چه رنگی است؛با توجه به چیستان این خرس چه رنگی هست؟!!!

عجایب ژاپن: چرا ژاپنی‌ها لبخند زدن را از یاد برده‌اند؟

نوشته های مشابه

3 دیدگاه

  1. سلام . اما روش های متعدد دیگری وجود دارند . مثلا ابتدا اعداد را در هم ضرب سپس حاصل را در عدد دوم ضرب و با عدد اول جمع کنیم که در این صورت حاصل ما برای ۲+۸ می‌شود ۱۳۰ .

  2. ولی من همین جواب رو با یه روش دیگه پیدا کردم اونم این بود که :
    اولی به توان ۲ + جمع اولی با خود به تعداد دومی
    ۳ضرب در ۳ + ۳+۳ = ۱۵
    ۰ضرب در ۰ + ۰+۰+۰+۰ = ۰
    ۷ ضرب در ۷ + ۷+۷+۷ = ۷۰
    ۲ ضرب در ۲ + ۲+۲+۲+۲+۲+۲+۲+۲ = ۲۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × سه =

دکمه بازگشت به بالا