;
سرگرمی

به نظر شما در معمای برداشتن شمش طلا بدون خطر ،کدام یک از تُنگها ایمن تر است؟

معمای برداشتن شمش طلا بدون خطر: این معما یا ازمون از آن دسته معماهایی است که شما باید از تمام ظرفیت و مهارت ذهنی و شناختی خود برای پیدا کردن تُنگ یا مخزن بدون خطر استفاده کنید. بدین ترتیب شما می توانید به شمش دست پیدا کنید. اگر فکر می کنید به آسانی می توانید معمای امروز را حل کنید با مجله خبری گفتنی همراه شوید. سعی کنید این معما را در 8 ثانیه حل کنید.

 

معمای برداشتن شمش طلا بدون خطر

این معمای تصویری شاید بسیار ساده به نشر برسد. اما وقتی توضیحات مربوط به معمای برداشتن شمس طلا بدون خطر را بخوانید، خواهید فهمید که برای برداشتن بدون خطر شمس طلا باید از سلول های خاکستری مغزتان بیشتر استفاده کنید. بسیاری از کاربران پس از مدتی کلنجار رفتن به این آزمون خسته شده و خیلی سریع برای دیدن پاسخ به بخش پاسخ ها مراجعه کردند.

در تصویر معمای برداشتن شمش طلا بدون خطر، شما با یک معمای دشوار روبرو هستید. سه تُنگ یا مخزن شیشه ای به تصویر کشیده شده است. درون هر تُنگ یک شمش طلا قرار گرفته است. شما تنها با دست می توانید شمش را از درون تُنگ خارج کنید. تُنگ نباید بشکند. در یکی از تنگ ها آب در حال جوشیدن قرار گرفته است.
منبع آتش تمام نشدنی است. در تنگ دیگر تعدادی ماهی گوشتخوار خطرناک قرار گرفته اند. و در دیگری ماده اسیدی که ممکن است به بدن و دست آسیب جدی بزند.
با توجه به توضیحات و تصویر شما فکر می کنید چگونه می توانید به یکی از این شمش های طلا دسترسی پیدا کنید. با دقت به تصویر و توضیحات نگاه کنید و تلاش کنید پاسخ درستی ارائه کنید.

معمای برداشتن شمس طلا بدون خطر-1

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ معمای برداشتن شمش طلا بدون خطر

 

اولین مخرن، آب داغ است که آتش زیر آن خاموش ناپذیر است. پس این مخزن غیرممکن است. مخزن سوم نیز پر از مواد اسیدی خطرناک است. فقط دومین مخرن باقی می ماند. اشاره نشده است که در این مخزن دستگاه اکسیژن ساز وجود دارد. به مرور زمان و به پایان رسیدن میزان اکسیژن آب، ماهی های گوشتخوار خواهند مرد. پس تا آن موقع انتظار می کشیم و سپس شمش را از درون تنگ ماهی ها بر می داریم.

معمای برداشتن شمس طلا بدون خطر-2

آیا بازی های آموزشی مغز می توانند ذهن شما را جوان نگه دارند؟

روانشناسان دریافته‌اند که آموزش شناختی در واقع می‌تواند برای مهارت‌هایی مانند حافظه و حل مسئله بازده داشته باشداما دانشمندان هنوز در حال بررسی جزئیات مربوط به بهترین روش تبدیل این آموزش به بازی های مغزی هستند که کارآمد هستند.

مطالعه دانشمندان علوم اعصاب بر روی مغز

دانشمندان علوم اعصاب در سراسر جهان در حال کار بر روی ایجاد یک نظریه کلی در مورد چگونگی عملکرد یک مغز سالم هستند. مشابه روشی که نظریه بیگ بنگ یک توضیح احتمالی برای کیهان ارائه می دهد و به هدایت تحقیقات در مورد منشأ جهان کمک می کند، یک نظریه عملکرد سالم مغز توضیحی ممکن از نحوه عملکرد مغز و کل سیستم عصبی ارائه می دهد و کمک می کند

تئوری عملکرد مغز سالم همچنین ممکن است به توضیح چگونگی آسیب‌ها و بیماری‌ها در عملکرد مغز کمک کند و در نتیجه به محققان کمک کند تا مسیرهای جدیدی را برای تحقیقات در مورد آسیب‌های مغزی و بیماری‌های مغزی شناسایی کنند.

دانش بیشتر در مورد عملکرد سالم مغز نیز ممکن است به الهام بخشیدن به توسعه فناوری‌های هوشمند کمک کند که برخی از قابلیت‌های بی‌نظیر مغز انسان را تقلید می‌کنند. اگر ابرکامپیوترها – که هر کدام می توانند سالانه میلیون ها دلار برق و همچنین مقادیر زیادی آب خنک کننده مصرف کنند – بتوانند با کارایی انرژی و قدرت پردازش مغز مطابقت داشته باشند، مصرف انرژی عظیم آنها به شدت کاهش می یابد و علم و نوآوری به جلو می روند. .

دانشمندان علوم اعصاب پیشرفت هایی را در جهت درک مغز داشته اند. آنها مناطقی از مغز را شناسایی کرده اند که عملکردهای خاصی از جمله عملکرد گفتار و حرکتی را تنظیم می کنند و می توانند تغییرات ساختاری و عملکردی را که در طول عمر حیوان در مغز رخ می دهد، تشخیص دهند.

مطالب پیشنهادی ما:

 معمای هوش کارآگاه پوآرو؛می تونید معمای قتل را زودتر از هرکول پوآرو حل کنید؟

چیستان این خرس چه رنگی است؛با توجه به چیستان این خرس چه رنگی هست؟!!!

عجایب ژاپن: چرا ژاپنی‌ها لبخند زدن را از یاد برده‌اند؟

آزمون هوش شناخت زن ورشکسته؛ کدوم زن در کسب و کار خود شکست خورده و الان فقیر شده است؟

چیستان: هنگام لباس عوض کردن صدای بلندی ایجاد می کنم،ناگهان بزرگتر شده ولی وزنم کمتر می شود، من چیستم؟

نوشته های مشابه

20 دیدگاه

  1. عجب حماقتی خیلی راحت می‌توانستند تنگ آب یا ماهی رو چپه کنند و شمش را بردارند نیازی هم نبود صبر کنند

  2. خب میتونیم صبر کنیم تا آب تنگ اول تبخیر شه مگه تو دریا ها اکسیژن ساز هست که ماهی ها نمیرن ؟

  3. کلن چیستان وپرسش چرتی بود.شمابااین شرایط۳ تاتنگ باشمش طلابیارمن خیلی سریع بادست خالی ازتوی هرسه تنگ شمش های طلاروبردارم.تازه ماهیای گوشتخواربرمیدارم میندازم توی تنگ آب جوش پخته که شدن میخورمشون.
    😂😂😂

  4. یه چکش برمی‌داریم تنگ ها رو میشکونیم ، نبود با پا می‌زنیم
    اگه شمش ها رو برداریم بعداً میتونیم پول تنگ ها رو بدیم

  5. داداش چرا باید صبر کنی سه تا پیرانا چقد میتونن دست تو رو گاز بگیرن نهایتن تا دو هفته خوب میشه

  6. من بودم یه انبر میاوردم از همه تنگا شمش بر میداشتم. والله صحبت شمس طلاستااا😅✌️😅✌️

  7. نظرات دوستان درست ولی این شرایط توی سوال نیومده

    ولی چرا به این نکته توجه نکردین که تو تنگ گاز های اسیدی ۳ تا شمش تنگ ماهی گوشتخوار دو شمش و اب داغ یدونه شمش داره ؟ در نتیجه برداشتن شمش ها از اب داغ راحتتر بوده که فقط یدونه ازش مونده

  8. آب تنگی که آتیش روشنه هم تبخیرمیشه از دمای زیادتنگ میشکنه ونیازی نیست مادستموداخل تنگ بکنم خودش میفته جلومون سرد شد برش میدارم خخخخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − سیزده =

دکمه بازگشت به بالا