;
سرگرمی

آزمون هوش ریاضی ارزش میوه ها؛ میتونی در 10 ثانیه ارزش میوه ها رو بدست بیاری؟

آزمون هوش ریاضی ارزش میوه ها؛ بازی فکری پازلی است که برای یافتن راه حل به راه های غیر متعارف نیاز دارد. تنها چیزی که نیاز دارید یک رویکرد هوشمندانه و تفکر منطقی برای حل پازل های چالش برانگیز و پاسخ های آزاردهنده آنهاست.

خوب، سعی کنید آزمون هوش ریاضی ارزش میوه ها را با تفکر عمیق حل کنید و در مدت زمان تعیین شده ارزش میوه ها را بدست بیاورید.

 

تصویر آزمون هوش ریاضی ارزش میوه ها

آزمون هوش ریاضی ارزش میوه ها 1

.

.

.

بازی های فکری معماهایی هستند که با تفکر جانبی قابل حل هستند. افرادی که از حل پازل‌های پیچیده و راه‌حل‌های آن لذت می‌برند، حتماً باید بازی‌های فکری را حل کنند. آیا خود را در حل این بازی های فکری چالش برانگیز متخصص می دانید؟ شما می توانید با حل بازی های فکری دانش و استعداد خود را مورد آزمایش قرار دهید.

.

.

.

پاسخ آزمون هوش ریاضی ارزش میوه ها

ما پاسخ آزمون هوش ریاضی ارزش میوه ها را در زیر برایتان شرح داده ایم.

سیب = 7

انگور = 5 + سیب 

انگور = 12

سیب = 1 + 3 موز

موز = 21

سیب + انگور + موز =

7 + 12 + 2 = 21

بنابراین عدد گم شده 21 است.

آزمون هوش ریاضی ارزش میوه ها 2

آیا آزمون هوش ریاضی ارزش میوه ها را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

ارتباط بین توانایی های دو نیمکره و حل تست هوش:

تست های هوش امروزه طرفداران زیادی در شبکه های اجتماعی پیدا کرده اند. معماهای ریاضی راه جالبی هستند تا فعالیت های مغزی ما را تحریک و تقویت کنند. از طریق این مسئله های ریاضی می توان توانایی های نیم کره چپ مغزی را سنجید.

گفته می شود بخش سمت چپ مغز مربوط به فعالیت های ریاضی است و افرادی که نیم کره چپی مغز ورزیده و قوی دارند در دروس مربوط به ریاضی و محاسبات و منطق بهتر عمل می کنند. اما چه مانعی برای افرادی وجود دارد که نیمکره چپشان به اندازه نمیکره راست قوی نیست؟ این تست ها برای همه کسانی طراحی می شود که علاقه مند هستند سرگرم شده و میزان هوش ریاضیاتی خود را ارزیابی کنند و حتی این قوه را تقویت کنند.

در حال حاضر، چالش های ویروسی در میان محبوب ترین کاربران شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک باقی مانده است. این پازل‌های بصری نه تنها به ما کمک می‌کنند تا توانایی‌های ذهنی خود را به طور تصاعدی بهبود بخشیم، بلکه لحظاتی عالی از سرگرمی مفید را برای ما فراهم می‌کنند.

هوش ریاضی چیست؟

هوش ریاضی منطقی به‌عنوان یکی از رازهای مهم نبوغ شناخته می‌شود. معمولاً تأکید می‌شود که از والدین با به‌کارگیری روش‌های تقویت هوش ریاضی از سنین پایین در فرزندانشان آنها را در مسیر موفقیت قرار دهند.

تقریباً همه کسانی که دنیا را با اختراعات خود تغییر داده‌اند یک مهارت مشترک دارند و آن چیزی نیست به‌جز هوش ریاضی. استیون هاوکینگ، اسحاق نیوتون و بیل گیتس از مشهورترین افرادی هستند که هوش ریاضی بالایی داشته‌اند.

هوش ریاضی به معنای تجزیه و تحلیل موقعیت‌ها یا مشکلات به‌صورت منطقی و با کمک تحقیقات علمی و عملیات منطقی است. هوش ریاضی یکی از هشت نوع هوش است که هوارد گاردنر در تعریف هوش ارائه داده است.

افراد دارای سطح بالای هوش ریاضی از اعداد و ابزارهای منطقی برای بررسی روابط علی و معلولی استفاده می‌کنند. این افراد اصولاً تأکید زیادی بر داده‌ها و داشته‌های ذهنی خود ندارند. در عوض از حقایق و داده‌های قابل لمس و مشاهده استفاده می‌کنند.

توانایی نتیجه‌گیری از مشاهدات هم از مهم‌ترین ویژگی‌های افراد دارای هوش ریاضی است. شاید گاهی به نظر برسد که آن‌ها گیج شده‌اند، اما شک نکنید که مغز این افراد مانند یک رایانه کار می‌کند.

پروفسور هوارد گاردنر توضیح می‌دهد که از میان هشت نوع هوش، این هوش ریاضی است که ایده واضحی از آینده کودکان و آنچه دوست دارند باشند ارائه می دهد.

نوشته های مشابه

9 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × پنج =

دکمه بازگشت به بالا