;
سرگرمی

آزمون هوش ریاضی جمع اعداد افقی و عمودی ما را در 10 ثانیه حل کنید و نشان دهید که چقدر در ریاضیات خبره هستید.

آیا می توانید عدد گم شده را در آزمون هوش ریاضی جمع اعداد افقی و عمودی را در 10 ثانیه پیدا کنید و جعبه ها را پر کنید؟ حل بازی های فکری منطقی یک راه عالی برای فعال کردن سلول های مغز تنبل شما است و درست مانند پازل ها سرگرم کننده هستند و در عین حال شامل تفکر جدی هستند.

مغز خود را برای چنین ماجراجویی آماده کنید، چون باید در طی مدت زمان محدودی این معادله را حل کنید.

 

تصویر آزمون هوش ریاضی جمع اعداد افقی و عمودی

آزمون هوش ریاضی جمع اعداد افقی و عمودی 1

.

.

.

همانطور که از نام آن پیداست، بازی های فکری پازل هایی هستند که برای آزار دادن مغز شما با هدف فعال کردن سلول های آن برای حل آنها ایجاد می شوند. بازی های فکری نوعی پازل است که شامل تفکر جانبی برای حل کردن است. حل بازی های فکری هم مانند پازل همیشه سرگرم کننده است،  شما باید همیشه با سوالی که در ذهن دارید به روش های مختلف فکر کنید. حواس پرتی هنگام حل بازی های فکری بزرگترین معضل و دشمن حل این آزمون ها می باشد.

.

.

.

پاسخ آزمون هوش ریاضی جمع اعداد افقی و عمودی

به طور معمول، یک عبارت ریاضی شامل یک یا چند فرآیند از چهار فرآیند  جمع، تفریق، تقسیم و ضرب است. اما استفاده از محاسبات ساده با دنباله درست تنها چیزی است که برای حل این عبارات ریاضی نیاز دارید. ما پاسخ آزمون هوش ریاضی جمع اعداد افقی و عمودی را در تصویر زیر برایتان شرح داده ایم.

آزمون هوش ریاضی جمع اعداد افقی و عمودی 2

آیا آزمون هوش ریاضی جمع اعداد افقی و عمودی را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

نوشته های مشابه

4 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 5 =

دکمه بازگشت به بالا