;
سرگرمی

آزمون هوش شناخت خون آشام در کوپه قطار؛ میتونی بگی کدوم یک از افراد داخل کوپه خون آشام می باشد؟

 

آزمون هوش شناخت خون آشام در کوپه قطار

آزمون هوش شناخت خون آشام در کوپه قطار؛ در تصویر آزمون هوش شناخت خون آشام در کوپه قطار ما اعضای یک خانواده را مشاهده می کنیم که در حال مسافرت با قطار می باشند و قصد دارن مسافرتی به یاد ماندنی در خاطره هاشون بسازن،ولی در میانه مسافرت یکی از آنها آلوده می شود و تبدیل به خون آشام می گردد.

آیا می توانید با توجه به تصویر و نشانه هایی که در آن وجود دارد بگویید کدام فرد تبدیل یه خون آشام شده است؟برای جواب به این هوش تصویری تنها 6 ثانیه فرصت دارید.

داستان عجیب: ماجرای عاشقانه مخوف: برادرشوهرم در نبود همسرم به خانه آمد…

.

.

.

 همانطور که  می دانیم تست ها، پازل ها، جداول و دیگر انواع و اقسام بازی های فکری به دلیل جنبه سرگرم کنندگی محبوبت فراوانی در فضای اینترنت پیدا کرده اند. ما می توانیم به آسانی با کمک این ازمون ها میزان توانایی ها و مهارت های شناختی خود را مورد سنجش قرار دهیم.

.

.

.

جالبه: می خواهید بدانید چقدر آرمانگرا یا واقع بین هستید؟ اولین حیوانی که مشاهده کردید به ما خواهد گفت.

پاسخ آزمون هوش شناخت خون آشام در کوپه قطار

اگر کمی دقت میکردین به راحتی متوجه می شدین که زن خانواده تبدیل به خون آشام شده است،به گردن وی اگر نگاه کنید میفهمید که وی توسط یک خون آشام گاز گرفته شده است و احتمالا وی نیز همسر و کودک خود را بزودی گاز می گیرد و آنها را نیز تبدیل به خون آشام می کند.

آزمون هوش شناخت خون آشام در کوپه قطار 1

آیا آزمون هوش شناخت خون آشام در کوپه قطار را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

شاید جالب باشد: تست شخصیت پشتکار؛آنچه را که در ابتدا می بینید نشان می دهد که آیا فردی با پشتکار هستید یا خیر!

بازی فکری و تاثیرآن در هورمون شادی

آزمون هوش شناخت خون آشام در کوپه قطار:بازی فکری شکل جالبی از پازل است که برای حل آن نیاز به تفکر دارد. این نیاز به تفکر به روش های غیر متعارف با در نظر گرفتن شرایط داده شده دارد. ممکن است شامدانشمندان می گویند که قدرت مغز ما ممکن است

اینم جالبه: چه چیزی از خدا بزرگتر، از شیطان بدتر، فقرا آن را دارند، ثروتمندان به آن نیاز دارند، و اگر آن را بخوری، میمیری؟

در اوایل دهه 20 یا 30 زندگی شروع به کاهش کند. خبر خوب، با ناشناخته ماندن بیش از نیمی از مغز برای دانشمندان، از قبل مشخص شده است که می توانید با کمک معماها آن را قوی نگه دارید. مزایای آن دو برابر می شود، زیرا این کارهای گیج کننده به محض یافتن پاسخ مناسب، هورمون شادی شما را نیز افزایش می دهد.

حل بازی فکری و پازل علاوه بر سرگرمی بودن، فواید بی شماری نیز دارد. حل پازل ها و بازی های فکری ارتباط بین سلول های مغز را تقویت می کند که به بهبود حافظه کمک می کند.

معماها و معماهای منطقی نیز از انواع بازی های فکری هستند. دشواری برخی بازی های فکری به درجه خاصی از اشتباه در شهودی انسان بستگی دارد. این در بازی‌های فکری که به احتمال شرطی مرتبط می‌شوند رایج است، زیرا ذهن انسان تمایل دارد به جای آن احتمال مطلق را در نظر بگیرد.

معماها، تست هوش و پازل های سرگرمی طرفداران زیادی دارد و روز به روز به تعداد آن ها افزوده می شود. با توجه به با زار عرضه و تقاضایی که بازی های فکری دارند پرسشی ذهن مخاطبان را به خود مشغول می کند. آیا این معماها و بازی های فکری موجب افزایش فعالیت مغز می شوند؟

به عنوان مثال، برخی مطالعات نشان داده اند که بازی های فکری باعث بهبود “عملکردهای اجرایی، حافظه کار و سرعت پردازش” در کودکان و جوانان می شود، در حالی که برخی دیگر مزایای چنین بازی هایی را برای حفظ سلامت شناختی در افراد سالخورده تحسین می کنند.

مطالب پیشنهادی ما:

تفاوت تصویری سنجاب اسکیت باز؛ اگه بتونی 3 تا تفوت دوتا تصویر را 7 ثانیه ای پیدا کنی آخر تیز بینایی.

تست هوش ریاضی بابا نوئل؛ فقط یک عاشق ریاضی میتونه ارزش بابانوئل و درختای کاجو در 10 ثانیه پیدا کنه؟

چیستان: دو چیز را که هرگز نمی توانید برای صبحانه بخورید چیست؟!

داستان ضرب المثل کفگیر به ته دیگ خورده چیه؟

اگر چشمان تیزبین داری در مدت زمان 7 ثانیه 5 تفاوت تصویری قطار خاطره ها را پیدا کن؟

نوشته های مشابه

3 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده + 14 =

دکمه بازگشت به بالا