;
سرگرمی

تست هوش جذاب چوب؛ با جابه جایی دو چوب کبریت در 10 ثانیه قدرت هوش خود را به رخ دوستانتان بکشید.

تست هوش جذاب چوب؛ پازل های چوب کبریت یکی از رایج ترین اشکال بازی های فکری می باشد که اخیرا مورد توجه بسیاری از کسانی است که به دنبال چنین معماهایی برای حل کردن هستند. ما یکی از این پازل های جالب چوب کبریت را به نام تست هوش جذاب چوب داریم که می توانید آن را امتحان کنید.

پازل های چوب کبریت یکی از انواع بازی های فکری است که شامل پازل های تصویری، معماهای ریاضی، معماها و بسیاری موارد دیگر نیز می شود. بازی فکری یکی از گرایش‌های اخیر در رسانه‌های اجتماعی بوده است که بسیاری به دنبال انواع مختلفی از بازی‌های فکری برای سرگرم کردن ذهن خود و داشتن یک تمرین ذهنی هستند.

 

تصویر تست هوش جذاب چوب

تست هوش جذاب چوب 1

.

.

.

پازل‌های چوب کبریت اساساً پازل‌های بازآرایی هستند که در آنها باید چوب‌های کبریت را که به شکل‌ها یا معادله‌هایی مرتب شده‌اند، مرتب کنید تا معما را حل کنید. به طور کلی پازل های چوب کبریت به شکل معادلاتی هستند که نادرست هستند و نیاز به حل دارند.برای همه کسانی که به دنبال بهبود بهره هوشی و مهارت های حل مسئله منطقی ذهنی خود هستند پازل های چوب کبریت یکی از بهترین نوع بازی های فکری می باشد.

.

.

.

پاسخ تست هوش جذاب چوب

ما پاسخ تست هوش جذاب چوب را در دو تصویر و در دو مرحله برای درک بهتر شما به اشتراک گذاشته ایم.

تصور پاسخ تست هوش جذاب چوب مرحله اول

تست هوش جذاب چوب مرحله اول

تصویر پاسخ تست هوش جذاب چوب مرحله دوم

تست هوش جذاب چوب مرحله دوم

آیا تست هوش جذاب چوب را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

چرا باید تست هوش و معما حل کرد؟

بازی هوش خرگوش: درست مانند ماهیچه های ما، مغز ما نیز نیاز به تمرین دارد و در وضعیت خوبی قرار دارد  البته، یکی از بهترین راه ها برای انجام این کار این است که به طور منظم قدرت مشاهده خود را آزمایش کنیم.

حل بازی فکری و پازل علاوه بر سرگرمی بودن، فواید بی شماری نیز دارد. حل پازل ها و بازی های فکری ارتباط بین سلول های مغز را تقویت می کند که به بهبود حافظه کمک می کند. بازی های پازل مغز شما را برای دیدن رویکردهای مختلف برای مشکلات آموزش می دهند. و در آخر تست ها و معماها به تمرین عضلات چشم شما کمک می کنند.

کاربرد تست هوش چیست؟

بازی هوش خرگوش: از تست ‎های هوش برای اهداف متفاوتی استفاده می‎شود. استفاده از آن‎ها برای موارد زیر است:

  • انتخاب شغل و مشکلات مربوطه.
  • انتخاب کارمندان.
  • انتخاب مدرسه و رشته.
  • تحقیق بالینی در مورد بیماری‎هایی که تاثیر منفی روی هوش می‎گذارند، مانند زوال عقل.

تست ‎های هوش می‎توانند تحت این شرایط بسیار مفید باشند چون نمره‎ های بالای بهره هوشی (IQ) یک ظرفیت پیش‎ بینی کننده دارند. یعنی بهره هوشی به موفقیت تحصیلی در مدرسه، شغل، ویژگی‎های رهبری و خلاقیت ربط داده می‎شود.

قانون کلی این است هرچه نمره هوش شما بالاتر باشد، عملکرد بهتری در دنیای مدرسه و کار خواهید داشت. بنابراین، براساس امتیاز بهره هوشی ‎تان می‎توانید در مورد آینده‎ تان انتخاب ‎های بهتری بگیرید.

مطالب پیشنهادی ما:

معما: شما وارد باغی می شوید که 34 نفر در آن حضور دارند،شما 30 نفر را می کشید،حالا چند نفر در باغ باقی مانده اند؟

تست شخصیت اعتقاد به عشق: اولین چیزی که می بینید نشان می دهد که آیا به عشق اعتقاد دارید یا خیر. در کمتر از 2 دقیقه آن را کشف کنید

آزمون هوش شناخت مرد سابق؛ کدوم یکی از این خانما قبلا یک مرد بوده است؟میتوونی در 7 ثانیه بگی؟

تفاوت تصویری بستنی ها؛ میتونی در 8 ثانیه سه تفاوت اصلی را در تصویر بستنی ها پیدا کنی؟

آیا تست هوش عدد گمشده در مربع ریاضی را در 10 ثانیه می توانید حل کنید؟

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + 9 =

دکمه بازگشت به بالا