;
سرگرمی

آزمون هوش شناخت دزد الماس نایاب؛ کدوم یک از افراد در تصویر سارق الماس نایاب می باشد؟

آزمون هوش شناخت دزد الماس نایاب؛ در آزمون هوش شناخت دزد الماس نایاب ما چهار فرد را مشاهده میکنیم که یکی از این افراد یک الماس بسیار گرانبها را دزدیده است،آیا میتونی بگی کدوم فرد دزد می باشد؟

شما برای شناسایی این سارق تنها 8 ثانیه فرصت داریدف پس با دقت تمام به تصویر نگاه کنید

 

تصویر آزمون هوش شناخت دزد الماس نایاب

آزمون هوش شناخت دزد الماس نایاب 1

.

.

.

 سوالات هوش تصویری به مانند آزمون هوش شناخت دزد الماس نایاب، ذهن شما را تمرین می دهد. مطالعات علمی نشان می دهد که انجام این نوع پازل ها راهی عالی برای جلوگیری از زوال عقل و سایر بیماری های مغزی است.این پازل تصویری قطعاً مغز شما را به چالش می کشد. چرا که برای انجام این چالش زمان زیادی ندارید.

.

.

.

پاسخ آزمون هوش شناخت دزد الماس نایاب

اگر با دقت و تمرکز به تصویر آزمون هوش شناخت دزد الماس نایاب نگاه میکردین به راحتی متوجه می شدین مردی که رکابی بر تن دارد دزد الماس می باشد،وی با اینکه جیب های خود را از داخل شلوارش در آورده است تا نشان دهد بی گناه می باشد ولی الماس را در کلاه خود مخف کرده است.

آزمون هوش شناخت دزد الماس نایاب 2

آیا آزمون هوش شناخت دزد الماس نایاب را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

بازی های فکری و جلوگیری از کند شدن مغز

کاهش بخشی از فعالیت شناختی مغز در پیری غیرقابل اجتناب است، حتی برای کسانی که دچار آلزایمر نمشوند و زوال عقل را تجربه نمی کنند. با گذشت سالها ، بیشتر احتمال دارد که کلیدهای خود را جا بگذارید یا نام آشنایی را فراموش کنید. همینطور فعالیت های چند وظیفه ای به طور فزاینده ای دشوار می شود.

هرچه پیرتر می شویم ، از بین رفتن حافظه اغلب شکایتی اساسی است. شری ویلیس ، دکترای روانشناسی رشد و نمو در دانشگاه واشنگتن می گوید: اما این اولین فعالیت برای کاهش نیست.

نقش تست های هوش

این تست‌های IQ به این منظور است که ذهن ما را به کار بیاندازد و هوش ما را بفهمد. علاوه بر این، آنها تفکر تحلیلی و عقلانی را توسعه می دهند و به ما کمک می کنند تا در هنگام جستجوی پاسخ برای داده های “مشکل” خود را کشف کنیم. در حین حل این تست ها، ذهن ما در تصمیم گیری درست حتی در زندگی روزمره بسیار آموزش می بیند.

بازی‌های ذهنی از جمله تست هوش فلسفی تمرین‌های مغزی عالی هستند، علاوه بر آموزش سرعت پردازش اطلاعات توسط مغز، بازی‌ها می‌توانند به بهبود حافظه نیز کمک کنند.

ارتباط بین تیپ شخصیتی و بهره هوشی بالا 

افرادی که ضریب هوشی پایین دارند سنت گراتر هستند. بیشترین ارتباط بین ویژگی شخصیتی استقبال از تجربه و هوش بالا دیده می‎شود. افرادی که از تجربه ‎های جدید استقبال می‎کنند به گفته محققان علم روانشناسی هوش بیشتری دارند.

استقبال از تجربه یا گشودگی یعنی علاقه داشتن به چیزهایی که جدید، پیچیده یا حتی خلاف سنت و قراردادها هستند. ویژگی‎های خلاقیت، حساسیت نسبت به عواطف و استقبال از مسائل همچنین بیشترین ارتباط را با بهره هوشی بالاتر دارند. دلیل آن می‎تواند این باشد که باهوش بودن باعث می‎شود افراد نسبت به دنیای اطراف خود کنجکاوی بیشتری نشان دهند.

نوشته های مشابه

4 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 4 =

دکمه بازگشت به بالا