;
تازه ها

لباس فصل 2024 اینترمیامی با شماره مسی لو رفت

لباس فصل 2024 اینترمیامی: لباس 2024 اینتر میامی با اسپانسر جدید پیراهن و طراحی کاملاً مرکزی لو رفت. FootyHeadlines اعلام کرده است که کیت حواصیل ها برای فصل 2024 و حامی جدید آنها به بیرون درز کرده است و عکس های متعددی از طراحی و ظاهر آن در قالب آدیداس به نمایش گذاشته شده است.

در این گزارش آمده است که شرکت پوشاک ورزشی از الگوی پیراهن قهرمان جام جهانی 2022 آرژانتین پیروی خواهد کرد، در حالی که هر سه اسپانسر کیت، نماد آدیداس و لوگوی تیم را به یک موقعیت مرکزی روی لباس منتقل می کند.

کیت فعلی اینتر میامی، که یک یونیفرم صورتی تند است، در سال 2024 اندکی تغییر خواهد کرد. این گزارش بیان می کند که کیت خانگی آنها کمی تیره تر خواهد بود و آن را به رنگ صورتی مایل به قرمز تغییر می دهد. اسپانسر آنها نیز قرار است تغییر کند و حامی مالی آنها پلتفرم ارز Crypt XBTO می باشد که برای شهری مانند میامی، به نظر می رسد که اسپانسر مناسبی برای نشان دادن سبک زندگی ساکنانش است.

لباس فصل 2024 اینترمیامی 1

 

اینتر میامی برای اولین بار در 29 ژانویه 2018 به عنوان یک تیم در MLS معرفی شد و نام آنها در 5 سپتامبر اواخر همان سال معرفی شد!
اینتر میامی در حال حاضر در تعطیلات پیش فصل به سر می برد و بازی بعدی آنها در 19 ژانویه 2024 در یک بازی دوستانه مقابل تیم ملی السالوادور خواهد بود . سپس، آنها قرار است برای یک تور آسیایی که از هنگ کنگ آغاز می شود، در حالی که شایعات بازی در عربستان سعودی و کریستیانو رونالدو همچنان به گوش می رسد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + 18 =

دکمه بازگشت به بالا