;
سرگرمی

آزمون هوش شناخت قاتل معلم نقاشی؛ فقط یک کارآگاه خبره مثل پوآرو میتونه قاتل دیوید، معلم نقاشی رو شناسایی کنه.

آزمون هوش شناخت قاتل معلم نقاشی

آزمون هوش شناخت قاتل معلم نقاشی؛ در تصویر آزمون هوش شناخت قاتل معلم نقاشی ما دیوید معلم نقاشی مدرسه ای را مشاهده می کنیم که در خون خود کنار تابلوی کار خود بر زمین افتاده و به قتل رسیده است،قبل از مرگش دیوید توانسته دو حرف اول اسم قاتل رو بر روی تابلو بنویسه و با توجه به این حروف سه مظنون به نام های کلودی،کیتی و کریستی توسط مقامات مدرسه شناسایی شده اند.

یکی از این سه نفر قاتل دیوید می باشند و فقط کسی که به مانند یک کارآگاه مثل پوآرو باشد می تواند وی را شناسایی کند،چون لازمه شناختن قاتل داشتن دقت کافی و تمرکز و همچنین دید خوب محیطی می باشد،شما برای پیدا کردن قاتل تنها 7 ثانیه فرصت دارید.

شاید جالب باشه: قوانین عجیب در اروپا که بسیار مسخره هستند!

.

.

.

مهم نیست که چگونه با آزمون هوش شناخت قاتل معلم نقاشی برخورد می کنید، مطمئن باشید که عضلات ذهنی خود را تمرین می دهید و با احساس موفقیت کنار می آیید. بیایید ببینیم چقدر سریع می توانید این معما را حل کنید! مغز خود را با هوش تصویری روز آزمایش کنید. آیا اماده چالش هستید؟امیدوارم موفق باشید.

.

.

.

شاید جالب باشد: هشتمین عجایب دنیا: 28 نفر با قیافه یکسان که از روی هم کپی شده اند!

پاسخ آزمون هوش شناخت قاتل معلم نقاشی

همان طور که در ابتدا اشاره کردیم برای پیدا کردن قاتل باید دقت و تمرکز کافی را داشته باشید،همچنین از دید خوب و چشمان تیزی نیز برخوردار باشید،قاتل دیوید کسی نیست جز کریستی.اگر به آستین پلیوری که وی پوشیده دقت کنید متوجه لکه های رنگ صورمه ای که بر روی تخته نقاشی و مچ آستین وی می باششد می شوید.

وی هر چند سعی کرده کمترین ردی از خودش به جا بگذارد ولی موفق به این کار نشده و رنگ کمی بر روی مچ آستین لباسش پاشیده است.(با بزرگ نمایی تصویر لکه های رنگ صورمه ای به راحتی در مچ آستین وی دیده می شود).

اینم ببین: با تست شخصیت روشن فکر و رازدار، ببینید آیا شما فردی باز و صادق هستید یا بیشتر یک رازدار هستید؟

آزمون هوش شناخت قاتل معلم نقاشی 1

آیا آزمون هوش شناخت قاتل معلم نقاشی را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

شاید جالب باشد: آزمون هوش ریاضی سودوکو؛ فقط یک نابغه و عاشق ریاضی می تواند این جدول ریاضی را 30 ثانیه ای حل کند.

چرا معماها بهترین چالش سرگرمی برای کودکان، نوجوانان و حتی بزرگسالان محسوب میشن؟

آزمون هوش شناخت قاتل معلم نقاشی:معما یکی از سرگرمی های جذاب و هیجان انگیزی محسوب می شود که جدا از جنبه تفریح و سرگرمی بدون هزینه، میزان بهره هوشی افراد را می سنجد، دورهمی ها و میهمانی ها بهانه خوبی برای به چالش کشیدن ذهن حاضرین با طرح یک معما می باشد و به نوعی جو مهیجی ایجاد خواهد شد. چراکه بعضی مواقع پاسخ دادن به یک معمای آسان چنان درگیر کننده و گمراه کننده می شود که فرد پاسخ دهنده دچار هیجان و ذوق زدگی می شود، چه برسد به زمانیکه معما سخت و غیرقابل فهم باشد.

مغز همه‌ی ما قابلیت‌های زیادی برای حل مسئله‌های پیچیده داره. این‌قدر قدرتمند که محاسبات و مسئله‌های پیچیده رو در حالی که تابه‌حال تجربه نکرده، در طول چند دقیقه حل کنه. تا به حال به این فکر کردی که چطور مغز می‌تونه همه‌ی این پیچیدگی‌ها رو مدیریت کنه؟ یا از خودت پرسیدی که زمان حل معما، چه قسمت‌هایی از مغز درگیر میشه؟

اینم جالبه: تفاوت تصویری سگ خال دار؛فقط یک فرد تیزبین و با دقت میتونه ظرف 8 ثانیه پنج تفاوت تصویر رو پیدا کنه.

حل معما چه فوایدی برای مغز ما می‌تونه داشته باشه؟

آزمون هوش شناخت قاتل معلم نقاشی: دنیای مغز و ذهن ما پیچیدگی‌های زیادی داره که باعث میشه گاهی به فکر فرو بریم. حتی فکرکردن به این که توی مغز ما چی می‌گذره هم می‌تونه یه معما باشه!

در ضمن باید بدونیم که حل مسئله یکی از مهمترین قابلیت های مغز ماست که باعث تمایزمون نسبت به دیگر موجودات میشه.معما مسئله‌ایه که پیدا کردن جوابش برای ما سخت و دشواره و مغز ما رو به چالش می کشونه. به عبارتی، ما برای حل معما نیاز به آمادگی و قدرت ذهنی بیشتری داریم. این مساله می‌تونه یه بازی کلامی، سوالی یا تصویری باشه که به صورت گیج‌کننده مطرح میشه و ما رو کنجکاو به حل خودش می‌کنه. گاهی اون‌قدر کنجکاو میشیم که ساعت‌ها برای حل اون زمان می‌ذاریم و تا به جواب نرسیم، بی‌خیالش نمی‌شیم.

مطالب پیشنهادی ما:

تست شخصیت خرگوش؛می دانید چقدر آسیب پذیر هستید؟ با انتخاب یکی از این خرگوش ها متوجه این موضوع شوید.

برای ساختن بزرگترین عدد، دو چوب کبریت را جابه جا کنید.به نظر شما چه عددی می تواند باشد؟

دستکشی که تنهاست و جفتی براش وجود نداره رو میتونی 7 ثانیه ای پیدا کنی؟

تست شخصیت سرنوشت؛ آیا آماده هستید که سرنوشت خود را کشف کنید؟ آنچه ابتدا در این تصویر می بینید سرنوشت شما را آشکار می کند.

آزمون هوش خانواده واقعی؛ فقط کسایی که حس شناخت خوب و دیدی جزیی نگر دارن میتونن خونواده واقعی را شناسایی کن.

تست بینایی میمون های بازیگوش؛میمون بازیگوش متفاوت را میتونی پیدا کنی؟افراد کمی میتونن در 8 ثانیه اینکارو انجام بدن.

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 3 =

دکمه بازگشت به بالا