;
سرگرمی

قوانین عجیب در اروپا که بسیار مسخره هستند!

قوانین عجیب در اروپا

قوانین عجیب در اروپا: عجیب‌ترین قوانین کشورهای اروپایی که باورش سخت است! از جمله کشورهای اروپایی که قوانین عجیبی در زمینه‌های مختلف دارند می‌توان به کشورهای انگلستان، ایتالیا، فرانسه، دانمارک، یونان، سوئیس و آلمان اشاره کرد.
در طول تاریخ قوانین عجیب بسیاری در سراسر دنیا تصویب شده‌اند که شنیدن آن‌ها ممکن است برای شما جالب باشد، در این مطلب قصد داریم عجیب ترین قوانین کشورهای اروپایی را بیان کنیم، چنانچه از علاقه‌مندان به کسب اطلاعات در این زمینه هستید تا پایان این متن با سرگرمی مجله گفتنی همراه باشید.

شاید جالب باشد: اگر بتونید در مدت زمان 15 ثانیه 10 تفاوت تصویری گاو غواص رو پیدا کنید چشمان تیزبینی دارید؟

قوانین عجیب در اروپا:

کشور انگلیس

قوانین عجیب در اروپا: بوسیدن و در آغوش کشیدن دوستان و اقوام در ایستگاه‌های راه‌آهن شهر وارینگتون خلاف قانون است! قانون‌گذاران انگلیسی معتقدند که انجام این کارها در ایستگاه‌های این شهر ممکن است ترافیک انسانی ایجاد کرده و مزاحم سایرین شود.

مردم انگلستان با شستن تخم‌مرغ‌ها مخالف هستند و از آنجایی که تخم‌مرغ‌های آمریکایی شسته می‌شوند، خرید و فروش آن‌ها در کشور انگلستان ممنوع است. جالب است بدانید که فروش تخم‌مرغ‌های انگلستانی نیز به سبب اینکه شسته نمی‌شوند در کشور آمریکا ممنوع است.

اینم جالبه: چه چیزی از خدا بزرگتر، از شیطان بدتر، فقرا آن را دارند، ثروتمندان به آن نیاز دارند، و اگر آن را بخوری، میمیری؟

کشور فرانسه

قوانین عجیب در اروپا: در کشور فرانسه می‌توانید به صورت قانونی با مردگان ازدواج کنید! در فرانسه هیچ‌کس اجازه ندارد که خوک خود را ناپلئون صدا کند، در غیر این صورت به عنوان مجرم شناخته شده و مجازات می‌شود.

هر شخصی که در کشور فرانسه در حال رانندگی است ملزم به داشتن دستگاه الکل سنج تنفسی است و در صورتی که راننده‌ای این دستگاه را به همراه نداشته باشد جریمه می‌شود.

شاید جالب باشد: آزمون هوش شناخت خانواده دیوانه؛ یکی از خونواده ها دیگه رد داده از زندگی،میتونی بگی کدومشونه؟

کشور دانمارک

قوانین عجیب در اروپا: یکی از عجیب ترین قوانین کشورهای اروپایی که در کشور دانمارک به تصویب رسیده است، قانونی بودن فرار از زندان است که طبق آن، زندانیان می‌توانند به صورت کاملا قانونی از زندان فرار کرده و به زندگی در خارج از زندان بپردازند. جالب است بدانید که زنان دانمارکی اجازه استفاده از کلاه‌گیس را ندارند و در صورت استفاده مجریان قانون با آن‌ها برخورد خواهند کرد.

کشور سوئیس

قوانین عجیب در اروپا: یکی دیگر از عجیب ترین قوانین کشورهای اروپایی این است که اگر شخصی روز یکشنبه در کشور سوئیس ماشین خود را بشوید به عنوان مجرم شناخته می‌شود. شهروندان سوئیسی بعد از ساعت ۱۰ شب اجازه استفاده از سیفون را ندارند در غیر این صورت مراجع قانونی با آن‌ها برخورد خواهد کرد.

پیاده‌روی بدون لباس در کوهستان غیر قانونی است. در سال ۲۰۰۹ مردی آلمانی به صورت برهنه از مقابل یک کمپ خانوادگی واقع در دامنه کوه‌های آلپ عبور کرده و منجر به تصویب چنین قانون عجیبی در کشور سوئیس شد.

عجایب و دانستنی های روز دنیا

وب سایت گفتنی هر روز در این ساعت برای شما عزیزان جالب ترین اتفاقاتی که در دنیا رخ داده را نشر می دهد. این اتفاقات می تواند شامل عجیب ترین باورها، بناهای خاص، مردم و کارهای عجیب شان، قوانین کشورها و سایر رسومات و چیزهایی باشد که تا به حال راجع به آن نشنیده اید.

شاید برایتان جالب باشد:

تست شخصیت پشتکار؛آنچه را که در ابتدا می بینید نشان می دهد که آیا فردی با پشتکار هستید یا خیر!

باورت میشه تاکسی های افغانستان این رنگیه: طالبان رنگ تاکسی ها رو عوض کرد!

آزمون هوش اشتباه تصویری زن در آینه؛ اگه در یک نگاه فهمیدی اشتباه چیه باریکلا داری.

تست هوش ریاضی مربع جعبه ها؛می تونی میزان هوش ریاضی خودت رو در 10 ثانیه با حل این تست ارزیابی کنی!

چیستان من برای زنده ماندن به هوا نیاز دارم، اما زندگی نمی کنم من چی هستم؟

می خواهید بدانید چقدر آرمانگرا یا واقع بین هستید؟ اولین حیوانی که مشاهده کردید به ما خواهد گفت.

آزمون هوش شناخت خون آشام در کوپه قطار؛ میتونی بگی کدوم یک از افراد داخل کوپه خون آشام می باشد؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × دو =

دکمه بازگشت به بالا