;
سرگرمی

آزمون هوش شناسایی دونده متقلب؛ یکی از این سه دونده در طول مسابقه تقلب کرده است،میتوانید وی بگویید متقلب کیست؟

آزمون هوش شناسایی دونده متقلب؛ در تصویر آزمون هوش شناسایی دونده متقلب ما شاهد آخرین صحنه از یک دوی ماراتن هستیم که سه دونده در خط پایان شانه به شانه هم در حال دویدن می باشند،اما یکی از این سه نفر در مسابقه دو تقلب کرده است.

میتوانید با توجه به تصویر و سرنخ هایی که در تصویر وجود دارد،بگویید کدام دونده متقلب است؟اگر میتوانید حدس بزنید چه کسی متقلب است زودتر اقدام کنید چون زمان شما برای آزمون هوش شناسایی دونده متقلب کم می باشد و تنها 7 ثانیه فرصت دارید.

 

تصویر آزمون هوش شناسایی دونده متقلب

آزمون هوش شناسایی دونده متقلب 1

.

.

.

تجریه و تحلیل و ارائه پاسخ به سوالات هوش می تواند برای هر کسی جالب باشد. چرا که در بیشتر مواقع این تحزیه و تحلیل به افزایش مهارتهای شناختی ما منجر می شوند. شما باید بتوانید با استفاده از شواهد و همچنین تفکر منطقی خود به سوالهای هوش پاسخ دهید.

.

.

.

پاسخ آزمون هوش شناسایی دونده متقلب

اگر کمی دقت داشته و به جزییات توجه میکردین متوجه می دین دونده متقلب کسی نیست جز مرد سمت راستی،چون وی بعد از دویدن بسیار هنوز عرق نکرده است و چنین چیزی غیرممکن است،وی احتمالا از اواخر مسابقه توانسته است خود را به صورت قاچاقی وارد پیست کند و در این رقابت سهیم شود.

دو دونده دیگر عرق بسیاری نموده اند و آثار خستگی بر چهره آنان به خوبی نمایان می باشد.

آزمون هوش شناسایی دونده متقلب 2

آیا آزمون هوش شناسایی دونده متقلب را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

نوشته های مشابه

6 دیدگاه

  1. اونی که تقلب می کنه یعنی ،دویدن براش سخته، وخسته میشه، عرق می کنه. پس یکی از دو نفر چپی باید متقلب باشند.

    1. به نظرم حق با شماست و اگر دقت هم بکنین میبینید که دونده سبز با اینکه پای چپش رو جلو گذاشته قوص کفش به سمت چپ هست با اینکه باید به سمت راست میبود پس یعنی کفش رو جا به جا پاش کرده که ممکنه نشون متقلب بودن باشه

  2. اون که خسته نیست چون اگه تقلب نمی کرد از دویدن باید خسته می شد یا انقدر کند می رفت که حتی اینجا رو نمی دید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + یک =

دکمه بازگشت به بالا