;
تازه ها

فروشگاه گینس در دوبلین به عنوان برترین جاذبه گردشگری جهان در سال 2023 انتخاب شد

برترین جاذبه گردشگری جهان در سال 2023: فروشگاه گینس در دوبلین به عنوان برترین جاذبه گردشگری جهان در سال 2023 در جوایز سفر جهانی انتخاب شده است.

این مرکز خرید برخی از معروف ترین جاذبه های جهان از جمله آبشار نیاگارا، دیوار بزرگ چین و ماچو پیچو در پرو را شکست داد تا عنوان برترین جاذبه گردشگری جهان در دبی را به خود اختصاص دهد.

این مکان همچنین برای دومین سال متوالی عنوان بهترین تجربه بازدیدکننده از تور آبجو را از آن خود کرد.این مکان توانست رقبایی که شامل تور آبجوسازی کورس و تور آبجوسازی میلر در ایالات متحده، شرکت آبجوسازی مائویی در هاوایی و تور آبجوسازی ببر در سنگاپور بود را پشت سر بگذارد.

نظر مسوولان گردشگری ایرلند درباره انتخاب فروشگاه گینس به عنوان برترین جاذبه گردشگری جهان در سال 2023

آلیس منصراغ، مدیر اجرایی گردشگری ایرلند، گفت: «به فروشگاه گینس برای انتخاب برترین جاذبه گردشگری جهان برای سال 2023 و تجربه بازدیدکنندگان پیشرو در تور آبجو برای دومین سال متوالی تبریک می گویم. اینها واقعاً افتخارات قابل توجهی هستند.

برترین جاذبه گردشگری جهان در سال 2023

چیزهای هیجان انگیز برای دیدن و انجام دادن به بازدیدکنندگان خارج از کشور دلایل بیشتری برای گذراندن تعطیلات خود در ایرلند می دهد.
کاترین تولان، مدیر عامل Diageo Irish Brand Homes گفت: «این یک لحظه بسیار ویژه برای ما در فروشگاه گینس است. این برای تیم ما این است که در صحنه جهانی شناخته شود و این جوایز را به خانه دوبلین و آزادی‌ها برسانیم.»

فروشگاه گینس داستان یکی از شناخته شده ترین برندهای ایرلند را روایت می کند. بازدیدکنندگان علاوه بر یادگیری آنچه در ساخت هر محصول انجام می شود، در مورد تاریخچه و تبلیغات معروف آن نیز یاد می کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − ده =

دکمه بازگشت به بالا