;
سرگرمی

آزمون هوش شناسایی فرد نجات یافته؛ به نظر شما از این سه فرد کدامشان نجات پیدا خواهد کرد؟

آزمون هوش شناسایی فرد نجات یافته؛ در تصویر آزمون هوش شناسایی فرد نجات یافته ما سه فرد را مشاهده میکنیم که توسط طنابی بسته شده و آویزان شده اند،در زیر آنها وسایلی قرار دارد که باعث مرگ آنها خواهد شد،ولی یکی از آنها نجات پیدا میکند.

میتوانی با توجه به تصویر و نشانه های موجود در آن بگویی کدام فرد نجات پیدا خواهد کرد؟

 

تصویر آزمون هوش شناسایی فرد نجات یافته

آزمون هوش شناسایی فرد نجات یافته 1

.

.

.

آزمون هوش شناسایی فرد نجات یافته از جمله سوالاتی است که شما به مانند بسیاری از سوالات تصویری دیگر باید از مهارت های شناختی و قوه اداراک خود برای حل آن استفاده کنید. انجام این نوع فعالیت ها (ارائه پاسخ به سوالات معمایی) به شما کمک می کند توانایی خود را بهبود ببخشید،پس تمام حواس خود را معطوف تصویر نمایید.

.

.

.

پاسخ آزمون هوش شناسایی فرد نجات یافته

اگر دقت و توجه خود را معطوف تصویر می کردین به راحتی متوجه می شدین که زن موجود در تصویر نجات پیدا خواهد کرد،چون پایین بشکه مواد خطرناکی که وی بر روی آن بسته شده است،سوراخ می باشد و مواد از آن نشت می کند،پس اگر وی در داخل بشکه بیفتد نجات پیدا میکند،فقط ممکن است به علت باقی ماندن مواد در بشکه وی دچار حساسیت هایی شود.

متاسفانه دو فرد دیگر شانسی برای زنده ماندن ندارند،مگر اینکه کسی به کمک آنها بشتابد.

آزمون هوش شناسایی فرد نجات یافته 2

آیا آزمون هوش شناسایی فرد نجات یافته را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت − شش =

دکمه بازگشت به بالا