;
سرگرمی

آزمون هوش پسر و پیرزن؛ با ذکر دلیل منطقی در 8 ثانیه بگو پسر جوان احمق تره یا پیرزن؟

آزمون هوش پسر و پیرزن؛ در تصویر آزمون هوش پسر و پیرزن ما مرد جوانی را مشاهده میکنیم که به بهانه کمک به پیرزن سالخورده ای وی را در گذر از خیابان همراهی می کند،ولی در واقع قصد دارد کیف پول وی را سرقت کند. وی نمیداند پیرزن مسلح است و اسلحه ای در دست دیگر خود دارد که البته توسط دوربین های امنیتی پلیس شناسایی می شود.

به نظر شما کار پسر جوان احمقانه تر است یا پیر زن،در 8 ثانیه با دلیل منطقی بگو کدومشون احمق تره؟

شاید جالب باشد: علت چاق بودن زنان قاجار: واقعا مرد ایرونی چاق دوست داره؟؟

تصویر آزمون هوش پسر و پیرزن

آزمون هوش پسر و پیرزن 1

همچنین جالب است: دریاچه گنج عجیب: شهری در ایران که شما را پولدار می‌کند!

.

.

.

از آنجایی که زمان زیادی برای حل آزمون هوش پسر و پیرزن ندارید، مهم است که به تصویر دقت کنید. شما باید به شدت متمرکز باشید. به هیچ چیز غیر از این تست فکر نکنید تا بتوانید موفق شوید.

.

.

.

همچنین بخوانید: آزمون هوش شناخت زوج فقیر؛ فقط یه تیزبین واقعی میتونه بفهمه کدوم زوج فقیر هستن؟

پاسخ آزمون هوش پسر و پیرزن

پسر جوان احمق تر است،چون اگر به تصویر دقت کنیم متوجه می شویم که دستان وی در دست پیرزن می باشد و به همین دلیل پیرزن متوجه شده است که وی یک دزد است و قصد ربودن کیف پول وی را دارد و پیرزن با در آوردن اسلحه و تهدید وی میتواند از دست او فرار کند و حتی در صورت شلیک میتواند به پلیس بگوید که وی قصد دفاع از خود را داشته است،چون اسلحه وی جواز دارد.

همچنین بخوانید: دراکولا در واقعیت چه شکلی بود؟ خونخوارترین مردی که که کابوس مردم رومانی بود!

آزمون هوش پسر و پیرزن 2

آیا آزمون هوش پسر و پیرزن را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

شاید جالب باشد: معمای هوش مربع با چوب کبریت؛ آیا می توانید با حرکت دادن 1 چوب کاری کنید که شش مربع تشکیل شود؟

آیا معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

معمای تصویری چیست؟

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

شاید جالب باشد: حکایت حاکم نیشابور و کشاورز بیچاره!

چرا سوالات هوش تصویری مفید هستند؟

بازی های فکری و سوالات هوش تصویری یکی از آن فعالیت های خوب برای ارتقا و رشد مغز هستند؛ زیرا این بازی های فکری با تفکر خلاق حل می شوند. در حین حل این معماها، باید مسئله را کمی متفاوت و خارج از چارچوب تحلیل کنید. برای رسیدن به راه حل، باید از ذهن خلاق استفاده کنید زیرا پاسخ درست در مقابل شما نخواهد بود.

همچنین جالب است: آزمون هوش شناختن خون آشام در مهمانی؛ آیا میتونید خون آشام را در این مهمونی پیدا کنید؟

بازی های فکری،هوش هیجانی را در ما پرورش می‌دهد

از دیگر مزایای بازی فکری پرورش هوش هیجانی و تقویت آن می باشد. هوش هیجانی به مجموعه‌ای از مهارت‌ها و صلاحیت‌های اجتماعی می‌گویند که بر توانایی‌های ما برای درک و تشخیص و مدریت هیجان، حل مسائل تاثیر می‌گذارد و کمک می‌کند تا بتوانیم با چالش‌ها، نیازها و فشارهای زندگی سازگار شویم.

به این هوش EQ می‌گویند.  که با ضریب هوشی یا همان IQ فرق میکند. همه فکر می‌کنند که ضریب هوشی از اهمیت بیشتری برخوردار است و همان است که تعیین می‌کند چه کسی در زندگی موفق باشد و چه کسی نباشد! اما تحقیقات چیز دیگری نشان می‌دهد! هوش هیجانی در میزان موفقیت ما تاثیر بیشتری دارد.

معمای تصویری معمولا در حوزه روانشناسی بالینی استفاده می شود. این آزمون‌ها ابزارهایی هستند که امکان ارزیابی ویژگی‌های روان‌شناختی و رفتاری یک فرد خاص را با هدف شناسایی روش‌های معمول واکنش به شرایط خاص فراهم می‌کنند.

مطالب پیشنهادی ما:

پازل کالسکه طلایی؛ میتونی در 10 ثانیه تشخیص بدی کدوم قطعه متعلق به کالسکه می باشد؟

بازی هوش فکری مربع ریاضی؛ بازی فکری مربع را با یافتن عدد گمشده در 15 ثانیه کامل کنید.

حکایت ضرب المثل بیلش رو پارو کرده!

تست تفاوت تصویری راهنمای تور گردشگری،در مدت 12 ثانیه فرصت داری 3 تفاوت تصویری را پیدا کنی!

تست بینایی ایموجی خنده،ایموجی خنده در بین آیکون های علم و دانش مخفی شده در مدت 10 ثانیه پیداش کن!

نوشته های مشابه

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + 8 =

دکمه بازگشت به بالا