;
سرگرمی

آزمون هوش شناختن خون آشام در مهمانی؛ آیا میتونید خون آشام را در این مهمونی پیدا کنید؟

آزمون هوش شناختن خون آشام در مهمانی؛ در تصویر آزمون هوش شناختن خون آشام در مهمانی ما شاهد صحنه ای از یک جشن و دورهمی می باشیم که همه مشغول گذراندن و لذت بردن از آن می باشند ولی نمی دانند که چه اتفاق ترسناکی انتظار آنها را می کشد.

در این جمع چند خون آشام حضور دارد که بزودی از خون انسان ها تغذیه و مهمانی خود را شروع می کنند.آیا با توجه به تصویر و نشانه های موجود در آن میتوانید آنها را در 8 ثانیه شناسایی کنید؟

همچنین ببینید: هشتمین عجایب دنیا: 28 نفر با قیافه یکسان که از روی هم کپی شده اند!

تصویر آزمون هوش شناختن خون آشام در مهمانی

آزمون هوش شناختن خون آشام در مهمانی 1

ببینید: با تست شخصیت سایه دختر خود واقعی خود را بشناسید و ببینید شبح مورد علاقه شما چه چیزی را در مورد شما آشکار می کند!

.

.

.

آموزش مغز به شما کمک می کند انتقادی فکر کنید و راه حل های مختلف برای یک مشکل را تجزیه و تحلیل کنید. همچنین توانایی شما را برای تصمیم گیری سریع و تمرکز در موقعیت های دشوار توسعه می دهد. علاوه بر این، آموزش ذهن منطقی شما مهارت های شناختی شما را افزایش می دهد.

.

.

.

ببینید: بازی جالب با چوب کبریت؛ با حرکت دادن یک چوب کبریت معادله را درست و تیزهوشی خودتان را ثابت کنید.

پاسخ آزمون هوش شناختن خون آشام در مهمانی

اگر به تصویر دقت کنید متوجه می شوید خانمی که جلوی آینه ایستاده انعکاسی در آن ندارد و وی یک خون آشام می باشد،همچنین خانمی که پشت وی ایستاده شده و لباس مجلسی دارد نیز یک خون آشام می باشد،به بال های وی که در پشت وی می باشد دقت کنید،ولی از همه اینها خطرناک تر اون خفاش می باشد که دراکولای اصلی می باشد و در حال حاضر به شکل انسانی در نیامده است.

وی منتظر زمان موعود است که راس ساعت 12 تغییر شکل دهد و حسابی از مهمانی لذت ببرد.

آزمون هوش شناختن خون آشام در مهمانی 2

آیا آزمون هوش شناختن خون آشام در مهمانی را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

همچنین ببینید: با حرکت سه چوب کبریت برای ساختن سه مربع در 15 ثانیه می توانید هوش خود را بسنجید؟چنین چیزی اصلا مکان دارد؟

تاثیر بازی های فکری معمایی و حل مسئله

برخی بازی‌ها حالت معمایی و حل مسئله دارند و با هوش افراد در ارتباط هستند. از جملة این بازی ها می‌توان به انواع جدول‌ها مانند سودوکو، کلمات متقاطع و …، پیدا کردن مسیر در میان خطوط پیچیده، یافتن تفاوت‌ها در تصاویر و مانند آن‌ها اشاره کرد. درگیر شدن و به چالش کشیدن ذهن در این نوع بازی های فکری به مراتب بیشتر است. این بازی‌ها یا تست‌های هوش معمولا انفرادی هستند و برد در آن تنها زمانی حاصل می‌شود که فرد به پاسخ صحیح برسد. تاثیر نمونه های این بازی بر عملکرد مغز شامل این موارد است:

1.افزایش سرعت یادگیری و توانایی حل مسئله:

تست هوش گل ها: این نوع بازی‌ها سرشار از دستاورد برای کودکان، نوجوانان و بزرگسالان هستند. از مهم‌ترین مهارت‌هایی که طی این بازی‌ها می‌آموزیم، توان تفکیک موضوعات، تقسیم مسئله به اجزای کوچک‌تر و تجزیه و تحلیل است.

2.افزایش ضریب هوشی:

ضریب هوشی یا همان آی‌کیو شاخصی ثابت نیست. یعنی می‌توان آن را افزایش داد. پژوهش‌هایی که در رابطه با تاثیر بازی های فکری بر مغز گرفته نشان می‌دهد این دسته از بازی‌ها می‌توانند ضریب هوشی را افزایش دهند.

3.تقویت قوه استدلال:

حل مسئله و تست‌های هوش نیازمند استفاده از نیروی منطق و استدلال است. با این بازی‌ها می‌توانید قوة استدلال و منطق خود را تقویت کنید. این بازی‌ها همچنین بر افزایش تمرکز تاثیر فراوان دارند.

معماها همچنین باعث ارتباط موثر دو نیمکره می شود

معماها و تست های هوش وب سایت گفتنی فقط برای تقویت نیمکره چپ مغز مفید نیستند، بلکه می توانند بخش های مربوط به خلاقیت و نیمکره راست مغزی را نیز پرورش دهند و اتصال دو نیمکره را هر چه بیش تر کنند.

اگر دوست دارید در اوقات فراغت خود معماهای فکری را حل کنید، پس این بازی فکری برای شما در نظر گرفته شده است! بازی های فکری کمی بیشتر از معما هستند، زیرا این بازی های فکری با تفکر جانبی حل می شوند. به عبارت دیگر، برای حل چنین معماهایی باید کمی فکر کنید. شما باید از یک ذهن خلاق استفاده کنید زیرا راه حل درست در مقابل شما نخواهد بود.

مطالب پیشنهادی ما:

آزمون هوش ریاضی جمع دایره؛ با توجه به سایر دایره ها به جای علامت سوال چه عددی باید قرار بگیرد؟

تست هوش جمع سه میوه؛اگه خودتو باهوش میگیری در 7 ثانیه بگو جمع نهایی چند میشه؟

تست بینایی شمع های رنگی؛ اگه در 7 ثانیه تونستی شمع های متفاوت با بقیه رو پیدا کنی چشمات خیلی تیزه.

حکایت من و تو نداریم، فقط تو ! وحدت در عشق

در این تست شناسایی شناخت شوهر،شما فرصت دارید فقط در مدت 5 ثانیه جواب را بدین؟

فقط کسانی که چشمانی به تیزبینی شاهین دارند می تونن تست شناسایی گربه در بین راکون ها را در مدت 10ثانیه انجام بدن!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × چهار =

دکمه بازگشت به بالا