;
سرگرمی

آزمون هوش کار احمقانه؛ میتوانید بگویید کار کدوم فرد احمقانه می باشد؟

آزمون هوش کار احمقانه؛ در تصویر آزمون هوش کار احمقانه ما دو تصویر متفاوت از دو دختر و پسر اینفلوئنسر را داریم که بر روی دیوار پشت بام خانه خود نشسته اند تا دوستانشان از آنها عکس گرفته و در فضای مجازی منتشر کنند، می توانید بگویید کارکدامشان احمقانه تر می باشد؟

روانشناسان دریافته‌اند که آموزش شناختی در واقع می‌تواند برای مهارت‌هایی مانند حافظه و حل مسئله بازده داشته باشداما دانشمندان هنوز در حال بررسی جزئیات مربوط به بهترین روش تبدیل این آموزش به بازی های مغزی هستند که کارآمد هستند.

تصویر آزمون هوش کار احمقانه

آزمون هوش کار احمقانه 1

.

.

.

بسیاری از مردم عاشق حل بازی های فکری، پازل های تحلیلی و بازی هستند. بازی های فکری مانند نسخه پیچیده تری از پازل ها و معماها هستند. شما باید این پازل ها را متفاوت تحلیل کنید و خارج از چارچوب فکر کنید.درست مانند ماهیچه های ما، مغز ما نیز نیاز به تمرین دارد و در وضعیت خوبی قرار دارد  البته، یکی از بهترین راه ها برای انجام این کار این است که به طور منظم قدرت مشاهده خود را آزمایش کنیم.

.

.

.

پاسخ آزمون هوش کار احمقانه

با توجه به تصویر کار دختر احمقانه تر می باشد زیرا پشت بام وی حالت شیروانی دارد و دارای شیب می باشد و با کوچکترین غفلتی از پشت بام خواهد افتاد،همچنین کفشهای پاشنه بلندی که وی پوشیده بسیار خطرناک می باشد چون ممکن بود موقع بالا آمدن تعادلش رو از دست بدهد،البته نباید از کار احمقانه پسر هم غافل شد و باید به یاد داشت که دیوار پشت بام جای عکس گرفتن نمی باشد.

آزمون هوش کار احمقانه 2

آیا آزمون هوش کار احمقانه را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

چرا باید تست هوش و معما حل کرد؟

حل بازی فکری و پازل علاوه بر سرگرمی بودن، فواید بی شماری نیز دارد. حل پازل ها و بازی های فکری ارتباط بین سلول های مغز را تقویت می کند که به بهبود حافظه کمک می کند. بازی های پازل مغز شما را برای دیدن رویکردهای مختلف برای مشکلات آموزش می دهند. و در آخر تست ها و معماها به تمرین عضلات چشم شما کمک می کنند.

چرا معماها بهترین چالش سرگرمی برای کودکان، نوجوانان و حتی بزرگسالان محسوب میشن؟

معما یکی از سرگرمی های جذاب و هیجان انگیزی محسوب می شود که جدا از جنبه تفریح و سرگرمی بدون هزینه، میزان بهره هوشی افراد را می سنجد، دورهمی ها و میهمانی ها بهانه خوبی برای به چالش کشیدن ذهن حاضرین با طرح یک معما می باشد و به نوعی جو مهیجی ایجاد خواهد شد. چراکه بعضی مواقع پاسخ دادن به یک معمای آسان چنان درگیر کننده و گمراه کننده می شود که فرد پاسخ دهنده دچار هیجان و ذوق زدگی می شود، چه برسد به زمانیکه معما سخت و غیرقابل فهم باشد.

مغز همه‌ی ما قابلیت‌های زیادی برای حل مسئله‌های پیچیده داره. این‌قدر قدرتمند که محاسبات و مسئله‌های پیچیده رو در حالی که تابه‌حال تجربه نکرده، در طول چند دقیقه حل کنه. تا به حال به این فکر کردی که چطور مغز می‌تونه همه‌ی این پیچیدگی‌ها رو مدیریت کنه؟ یا از خودت پرسیدی که زمان حل معما، چه قسمت‌هایی از مغز درگیر میشه؟

خبر خوش!

دانشمندان می گویند که قدرت مغز ما ممکن است در اوایل دهه 20 یا 30 زندگی شروع به کاهش کند. خبر خوب، با ناشناخته ماندن بیش از نیمی از مغز برای دانشمندان، از قبل واضح است که می توانید با کمک معماها آن را قوی نگه دارید. این کارهای گیج کننده به محض یافتن پاسخ مناسب، هورمون شادی شما را نیز افزایش می دهد!

مطالب پیشنهادی ما:

تو به من جواب می دهی هرچند من هیچ وقت ازت سوال نمی پرسم. من چی هستم؟

تفاوت تصویری اسب های فانتزی؛ آیا میتوانید سه تفاوت تصویری عکس را در 8 ثانیه پیدا کنید؟

آیا شما فردی شهودی هستید یا منطقی؟ اولین چیزی که می بینید آن را آشکار می کند!

بعضی از ماه ها 31 روز دارند و بعضی 30 روز،حالا چند ماه 28 روزه داریم؟

آزمون بینایی پیدا کردن عدد گمشده؛ ایا میتوانید عدد گمشده را در تصویر 10 ثانیه ای پیدا کنی؟

نوشته های مشابه

4 دیدگاه

  1. ولی پسر روی پشتی بامی قرار داره که هواپیما با ارتفاع خیلی کم از بالاش رد میشه…. رفتن روی این پشت بام احمقانه تره… در تصویر دارین هواپیما رو میبینیم که چقدر نزدیک پسر هست

  2. کار پسره احمقانه است،اون تو ارتفاع بالایی وایساده،ولی دختره انگار یه خونه عروسکیه ،به سایز پنجره دقت کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 − پنج =

دکمه بازگشت به بالا