;
سرگرمی

کدوم یکی از این خونواده ها ثروتمند تره؟میتونی 7 ثانیه ای تشخیص بدی؟

هوش تصویری شناخت خانواده ثروتمندتر: در تصویر هوش تصویری شناخت خانواده ثروتمندتر ما دو خانواده از اعیان و ثروتمندان یک شهر را مشاهده می کنیم که برای هواخوری به همراه کودکانشان که در کالسکه ای آنها را قرار داده اند به بیرون آمده اند.یکی از این دو خانواده ثروتمند تر و معروف تر می باشد و دارای قدمت بیشتری هستند.

با توجه به تصویر و نشانه های موجود در آن میتوانی بگویی کدام یک از این دو خانواده ثروتمند تر می باشد؟

 

تصویر هوش تصویری شناخت خانواده ثروتمندتر

هوش تصویری شناخت خانواده ثروتمندتر 1

.

.

.

بازی های فکری می توانند با درگیر کردن مهارت های شناختی افراد، فعالیت های مغز آنها را افزایش دهد. افزایش فعالیت مغز می تواند در سلامت این عضو مهم بدن تأثیر مهمی داشته باشد. سلامت مغز می تواند در بلند مدت مانع از بیماری های مربوط به مغز شود.بسیاری فکر می کنند که بازی های فکری و سوالات هوش نیازمند یک ذهن خلاق و محاسبه گر است. اما باید دانست که برای تحلیل و ارائه پاسخ به سوالات هوش، باید از مهارتهای شناختی همچون مشاهده دقیق، دقت و تمرکز نیز استفاده کرد.

.

.

.

پاسخ هوش تصویری شناخت خانواده ثروتمندتر

شاید در نگاه اول خانواده سمت چپی ثروتمند تر و قدمت بیشتری شناخته شود و اون هم به دلیل تمیزی و مرتب بودن بچه های آنها می باشد بر عکس بچه های خانواده سمت راستی. اما در واقع این گونه نیست اگر به دستمالی که زن سمت راستی مشغول پاک کردن دور دهان بچه ها می باشد نگاه کنید نشان این خانواده رو می بینید که با نشان کالسکه بچه ها یکی می باشد و این نشان می دهد که آنها ثروتمند تر و قدیمی تر می باشند.

هوش تصویری شناخت خانواده ثروتمندتر 2

آیا هوش تصویری شناخت خانواده ثروتمندتر را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × پنج =

دکمه بازگشت به بالا