;
سرگرمی

اسب درمانی روشی جدید برای درمان بیمارها: ریختن اشک های یک مرد پس از ملاقات یک اسب با او!

اسب درمانی روشی جدید برای درمان بیمارها: ژوائو، پدر آدری اسپیک، پس از تصادفی که او را در بستر بیماری بستری کرد، با مشکلات سلامتی مختلفی روبرو شده است. در حالی که پزشکان او به صورت خستگی ناپذیر برای کمک به بهبود جسمانی او تلاش می کردند، ژوائو اخیراً بازدیدکننده ای را ملاقات کرد که قصد داشت قلب او را بهبود بخشد.

پاچوکا نام یک اسب است، اسبی که در درمان بیماران با داوطلبان سازمان غیرانتفاعی Coletivo Inclusão همکاری می کند . ماموریت آنها دسترسی به افراد با نیازهای ویژه است و تأثیری که می گذارند واقعاً قابل توجه است. و از جمله فعالیت هایی که این سازمان غیردولتی ترویج می کند، اسب درمانی است ، درست شنیدید اسب درمانی روشی جدید برای درمان بیمارها می باشد که توسط یک موسسه غیر دولتی در کشور اسپانیا انجام گرفته است و تا به حال اثرات موفقی بر روی بیماران داشته است.

شاید بپسندید: چیستان جالب 54: اگر من را داشته باشید، میخواهید من را به اشتراک بگذارید اگر شما من را به اشتراک بگذارید، من را دیگر نخواهید داشت، من چی هستم؟

اولین ملاقات اسب با بیمار

پاچوکا از دادن آرامش به ژوائو دریغ نکرد. دختر او ویدیویی دلچسب را در شبکه اجتماعی اینستاگرام به اشتراک گذاشت که لحظه دیدار پاچوکا با پدرش را به تصویر می‌کشید. به نظر می‌رسید که اسب با نمایش شهودی چشمگیر، نوع ارتباطی را که ژوائو بیش از همه به آن نیاز دارد، احساس می‌کرد. پاچوکا با لطافت زیادی سر خود را روی سینه مرد گذاشت و تبادل آرامی از آرامش و محبت ایجاد کرد. او در تمام مدت نزدیک پدر آدری بود و این صحنه بسیار زیبا بود!

اسب درمانی روشی جدید برای درمان بیمارها 1

چند سال پیش، ژائو در مسیر رفتن به محل کارش تصادف کرد او ماه‌های زیادی را در بیمارستان گذراند تا اینکه پس از بهبود با بدن بسیار ضعیفی به خانه بازگشت،وی قادر به راه رفتن نبود و خیلی کم صحبت می‌کرد. از آن زمان، دخترش هر روز از او مراقبت می کند و به دنبال راه های جدیدی برای تحریک جسم و روح او می گشت. از این نظر، اسب درمانی به او کمک زیادی کرد!

این هم جالبه: تست شخصیت میزان صبر ما را انجام دهید و آستانه تحمل خود را بفهمید.

اسب درمانی روشی جدید برای درمان بیمارها

اسب درمانی ، همچنین به عنوان درمان با کمک اسب شناخته می شود، یک رویکرد درمانی است که شامل استفاده از اسب به عنوان نوعی مداخله در یک چارچوب بین رشته ای در زمینه های بهداشت، آموزش و اسب سواری است. هدف آن ترویج رشد زیستی-روانی اجتماعی افراد دارای معلولیت و یا نیازهای ویژه است.

بسیار مهم است که محیط درمانی ساکت، آرام و عاری از سر و صدای زیاد باشد، زیرا هم درمانگران و هم اسب ها به محیطی آرام، ایمن و مطمئن نیاز دارند. گاهی اوقات این درمان می تواند یک جلسه سوارکاری باشد.

اسب ها حیواناتی با شکوه و کمک کننده هستند که از طریق سوارکاری و درمان به ما سود می برند. آنها نه تنها مهارت های حرکتی و عملکردهای عصبی را تقویت می کنند، بلکه ممکن است ما را با حس شوخ طبعی خود شگفت زده کنند و درمان مثبتی را ارائه دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × سه =

دکمه بازگشت به بالا