;
رابطه و ازدواجسبک زندگی

پسری که قصد ازدواج ندارد را چطور بشناسیم؟!

نشانه‌های پسری که قصد ازدواج ندارد چیست؟ چرا پسرها تن به ازدواج نمی دهند؟ یکسری علائم هشدارآمیز وجود دارد که باید جدی بگیرید. اگر در رابطه ای قرار دارید این مهم است که بفهمید آیا طرف مقابلتان هم راجع به شما جدی است یا نه.

با این بخش از سبک زندگی در وب سایت  گفتنی همراه باشید!

نشانه‌های پسری که قصد ازدواج ندارد

 

بخوانید: چگونه بفهمم شوهرم دیگر مرا نمی خواهد؟ نشانه های عدم علاقه مردان

مستقیم به شما این را می‌گوید!

پسری که قصد ازدواج ندارد :مهم‌ترین نشانه‌ای که به ما می‌گوید رابطه‌مان به ازدواج ختم نمی‌شود همین است که فرد خودش این موضوع را عنوان می‌کند! در بالا هم به این موضوع اشاره کردیم وقتی یک نفر قصد ازدواج ندارد حتی اگر دلایلش غیر منطقی باشد نمی‌توانیم ازدواج را به او تحمیل کنیم.

بنابراین اگر قصدتان از یک رابطه ازدواج است و طرف مقابل این را نمی‌خواهد باید این موضوع را حل کنید! حل موضوع یا رفع مانع ازدواج است یا تلاش برای جدایی صحیح و اصولی.

این شعار که “در لحظه زندگی کن” و “کسی از فردا خبر ندارد” را رها کنید. در لحظه زندگی کردن شعار زیبایی است اما برای این شرایط مناسب نیست! بنابراین به خودتان امید واهی ندهید! منطقی شرایط را بسنجید و تصمیم بگیرید.

این مطلب هم مفید است: سبزه عید: آموزش مرحله به مرحله کاشت با نکات، خیلی آسان امسال هنر نمایی کن

از اشاره مستقیم به ازدواج طفره میرود

پسری که قصد ازدواج ندارد: اگر دوست پسرتان هنگامی که صحبت از ازدواج یا متعهد شدن به میان می‌آید، عصبانی می‌شود، گارد می‌گیرد و ناراحت و عصبی می‌شود، بدانید که هدف از این دوستی احتمالا ازدواج نیست.

در این شرایط او یا شرایط ازدواج را ندارد و می‌ترسد از دستتان بدهد یا نمی‌خواهد با شما ازدواج کند اما توان رها کردنتان را هم ندارد. فرقی ندارد دلیلش مثبت باشد یا منفی، مهم این است که طفره رفتن از ازدواج باید حل شود. دلیل این موضوع را باید پیدا کنید، برخی به دلیل شرایط تربیتی و خانوادگی اهل ازدواج نیستند، برخی از ازدواج می‌ترسند، برخی اعتقادی به آن ندارند، برخی هم ویژگی‌های لازم ازدواج مانند تعهد یا مسئولیت‌پذیری را ندارند. در هر صورت شما برای حل مشکل ازدواج با شریک عاطفی‌تان ابتدا باید مشکل را ریشه‌یابی کنید.

از دست نده: تست هوش تصویری ریاضی: اگه یاکوزای ریاضی هستی، برات کاری نداره! میتونی جوابشو سریع بگی؟!

شرایط اولیه ازدواج ندارد

پسری که قصد ازدواج ندارد: نداشتن شرایط مالی

پسری که قصد ازدواج ندارد: در جامعه ما شرایط اولیه‌ای برای ازدواج کردن یک پسر وجود دارد. پسری که هنوز وضعیت سربازی، تحصیلات، شغل و درآمد برای او مشخص نشده است _حداقل در حال حاضر_ قادر به اداره یک زندگی مستقل نخواهد بود.

درخواست آشنایی او برای ازدواج، بدون در نظر گرفته شرایط اولیه آن بی‌معنی است. و در صورتیکه پسری بدون داشتن شرایط ازدواج، درخواست برای دوستی می‌کند احتمالا یا هدفی بجز ازدواج را دنبال می‌کند یا آنقدر به بلوغ عاطفی نرسیده است که این مسائل را مدیریت کند! خود شما هم اگر قصد ازدواج دارید باید در انتخابتان این موضوع را مد نظر قرار دهید. منظور ما این نیست که باید با پسری وارد رابطه شوید که حتما پول داشته باشد و آماده ازدواج باشد! گاهی یک فرد چه پسر چه دختر، در زمان حال آماده ازدواج نیست اما پتانسیل آن در شخصیت و برنامه‌هایش وجود دارد!

حتما ببین: آزمون هوش بچه خون آشام: اگه مخت خفن کار می کنه کدوم خانوم قراره خون آشام به دنیا بیاره؟!

به بهانه‌های مختلف خواستگاری رسمی را به تاخیر می‌اندازد

پسری که قصد ازدواج ندارد: اگر شریک عاطفی‌تان دائماً درباره این که چرا هنوز از شما درخواست ازدواج نکرده است، بهانه می‌آورد، بهتر است قبول کنید که او قصد ازدواج ندارد. بهانه آوردن، شما را به جایی نمی‌رساند و اگر دوست پسرتان همواره به خاطر کار زیاد عصبی است یا دائماً با خانواده خود در حال جنگ و دعوا است، بعید است که این دوستی به ازدواج ختم شود.

اگر پسری واقعاً شما را بخواهد، اجازه نمی‌دهد که هیچ مشکلی مانع رسیدن او به شما شود. در واقع او هر کاری که در توان دارد انجام می‌دهد تا رویای ازدواج با شما را محقق کند یا حداقل بتواند قانعتان کند که به او فرصت منطقی دهید.

از دست ندهید: شیرینی های کوچولو برای عید نوروز خیلی ساده و آسان حتما امتحان کنید

شما را به خانوده‌اش معرفی نمی‌کند

پسری که قصد ازدواج ندارد: اگر دوست پسرتان هنوز شما را با خانواده‌اش آشنا نکرده است، این نشانه هشدار را جدی بگیرید. اگر هنوز خانواده دوست پسرتان را بعد از مدت طولانی رابطه ملاقات نکرده‌اید، بعید است که هرگز باب این آشنایی باز شود.

 

پیشنهاد می شود: هدف مردان و زنان از ازدواج: زنان و مردان بخاطر این نیازها ازدواج می کنند!

اگر پسری عاشق دختری باشد، می‌خواهد عشقش را به تمام جهان، از جمله خانواده و دوستان خود نشان دهد. هیچ شکی نیست که اگر او برای گذراندن باقی عمر خود با شما برنامه ریزی می‌کند، شما را به دیگران با افتخار معرفی خواهد کرد.

اما اگر مردی نخواهد که دوست دخترش با خانواده‌اش ملاقات کند یا علاقه‌ای به این آشنایی نداشته باشد، مسلماً به دنبال رابطه‌ای درازمدت نیست. یک دقیقه جدی فکر کنید، نمی‌خواهید با خانواده پسری که قصد ازدواج با او را دارید، آشنا شوید؟

برای آینده برنامه‌ای ندارد

پسری که قصد ازدواج ندارد: اگر دوست پسرتان هیچ‌گاه برای آینده مشترکتان برنامه‌ریزی نمی‌کند، بدانید که جایی برای شما در آینده خود در نظر نگرفته است. احتمالاً رابطه‌ای که از نظر شما عاشقانه و ابدی است، برای او زودگذر است.

اگر او واقعاً شما را دوست داشته باشد، آرزوها و رویاهایی را که شما نیز جزئی از آن هستید، با شما در میان خواهد گذاشت. اما اگر خبری از این آینده‌نگری‌های شیرین و رویایی نیست، بهتر است قبل از آن که دوست پسرتان بیشتر از این به شما آسیب بزند، این رابطه را تمام کنید و او را از زندگی‌تان حذف کنید. حتی اگر به شما علاقه داشته باشد، فرد بی برنامه‌ای ایست و نمی‌تواند عشقتان را به سرانجام برساند.

شاید جالب باشد: نشانه های زن جذاب: این 12 نشانه را هر زنی داشته باشد مورد توجه آقایان است!

خیانت دوست پسر

پسری که قصد ازدواج ندارد عکس 2: قلب قرمز

پسری که قصد ازدواج ندارد: خیانت شیشه عمر هر رابطه‌ای است! اگر در رابطه شما وجود ندارد در هر مقطعی که هستید، دوستی، نامزدی یا ازدواج، لحظه‌ای بایستید و تکلیفتان را مشخص کنید. مساله خیانت باید حل شود.

در رابطه دوستی که خیانت وجود دارد صحبت درباره ازدواج بیشتر به شوخی شبیه است! ازدواج یعنی تعهد! نمی‌توانید در رابطه‌ای که تعهدی در آن وجود ندارد به ازدواج فکر کنید! موضوع را حل کنید و در یک رابطه سالم و امن تصمیم بگیرید که آیا این رابطه باید به ازدواج ختم شود یا نه.

عجیب و خواندنی: داستان جنایی عاشقانه: عکس مرد غریبه را وقتی در جیب مانتوی زنم دیدم، خشکم زد!

زود ابراز علاقه می‌کند

پسری که قصد ازدواج ندارد: برخی مردان بسیار عجولند و در همان روزهای اول ابراز عشق می‌کنند، این ابراز عشق آن‌قدر ناگهانی و غیرمترقبه است، که به نظر می‌آید هیچ معنایی برایشان ندارد.

هر کسی می‌تواند یک جمله عاشقانه بگوید، آنچه مهم است، معنای نهفته در پس این جمله‌های عاشقانه است. اگر دوست پسرتان پس از همان قرار اول بی‌تابانه به شما ابراز عشق می‌کند، بهتر است این عشق عجولانه را جدی نگیرید. عشق به مرور در دل جا باز می‌کند و رشد می‌کند، بنابراین اگر فردی به سرعت به شما ابراز علاقه کرد، بدانید که این عشق نیاز به بررسی، پختگی و بلوغ دارد!

در مشکلات تنها می‌مانید

پسری که قصد ازدواج ندارد: یکی از ویژگی‌های تکاملی و مهم مردان این است دلشان می‌خواهد قهرمان یک زن باشند. مردی که عاشق شما باشد دلش می‌خواهد قهرمان شما و حلال مشکلاتتان باشد، اما مردی که زمان مشکلات رهایتان می‌کند، بی تفاوت است و فقط دوران خوشی سر و کله‌اش پیدا می‌شود یا شما را برای ازدواج نمی‌خواهد یا فرد مناسبی برای ازدواج نیست و نمی‌تواند همیار خوبی برای شما باشد.

به ادامه یا تمام شدن رابطه بی‌تفاوت است!

برای فردی که قصد ازدواج ندارد بود و نبود شما فرقی ندارد. اگر بروید تلاشی برای بازگشتتان ندارد و اگر بمانید طوری رفتار نمی‌کند که به نظر بیاید قدر این بودن را می‌داند. شما در این رابطه کاملا آزاد هستید که بروید یا بمانید! کسی منتظرتان نیست!

آیا این نشانه ها را کافی می دانید؟ به نظر شما چه علایم دیگری می گوید پسری که قصد ازدواج ندارد را می توان شناسایی کرد؟ آیا شما ماندن در رابطه بدون ازدواج را درست می دانید؟

به نظر شما چرا زنان در این نوع روابط بیش تر آسیب می بینند؟

این مطالب را هم از دست ندهید:

حتما امتحان کنید: طرز تهیه همبرگر خانگی و لذیذ در نیم ساعت: بهترین گزینه برای تجربه فست فود کم ضرر!

این هم جالبه: زنان و مردان خوش چهره متولد کدام ماههای سال هستند؟

شاید جالب باشد: تمیز کردن سینک ظرفشویی با دو روش فوق العاده و بدون زحمت که باعث براق شدن آن می شود!

جالب و کاربردی: شستن پرده با راهکارهای ساده در منزل، اینجوری پرده هاتون برای عید نوروز نو و شیک می شوند

شاید جالب باشد: تمیز کردن مبلمان منزل با روش های ساده و کابردی: خانه تکانی عید را آسان تر انجام دهید

خیلی جالبه: آزمون شناسایی شوهر بیزینسی: کدوم خانوم شوهرش مایه داره؟

شناخت شخصیت از روی غذای مورد علاقه: آن چه می خورید ویژگی های روحی تان را لو می دهد!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − 4 =

دکمه بازگشت به بالا