;
سرگرمی

آزمون هوش شناخت دزد؛ از بین این سه نفر یکی از بانک دزدی کرده،اگه گفتی کدومشون؟

آزمون هوش شناخت دزد؛ پس از سرقت از یک بانک پلیس کیسه پولی را در بین کاکتوس های اطراف شهر پیدا می کند و همان طور که در تصویر آزمون هوش شناخت دزد می بینیم پلیس سه مظنون را در این رابطه دستگیر کرده است و پس از شنیدنن اظهارات این سه نفر پلیس پی می برد که چه کسی سارق می باشد.

به نظر شما کدام یک از این سه نفر از بانک سرقت کرده است؟ در 8 ثانیه میتوانید وی را شناسایی کنید؟

شاید خوشتان بیاید: بازی جذاب با چوب کبریت رو میتونی حل کنی،تنها دو چوب کبریت را حرکت بده و معادله رو درست کن.

تصویر آزمون هوش شناخت دزد

آزمون هوش شناخت دزد 1

.

.

.

شوکه کننده و خواندنی: داستان عشق سمی: ای کاش هیچ وقت صیغه رئیسم نمی شدم…

سوالات و معماهای تصویری به عنوان بخشی کوچک از بازی های فکری، از پر جستجوترین مطالب در اینترنت و شبکه های اجتماعی هستند. این سوالات هم برای سپری نمودن اوقات فراغت مفیدند و هم اینکه می توانند با افزایش فعالیت مغزی، مهارت های شناختی ما را افزایش دهند.

.

.

.

جالب و چالشیه: چیستان: آن چیست كه تا سرش را نبرند حرف نمی زند؟

پاسخ آزمون هوش شناخت دزد

همان طور که در ابتدای متن اشاره کردیم پلیس پول های مسروقه را در بین کاکتوس های اطراف شهر پیدا کرده و اگر به متهمین سرقت با دقت نگاه می کردیم می دیدیم که فرد اول از سمت چپ دستانش زخمی شده است،چون وی در حال تلاش برای مخفی کردن پولها میان کاکتوس ها رفته بوده و دستانش زخمی شده است.

آزمون هوش شناخت دزد 2

آیا آزمون هوش شناخت دزد را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

شاید جالب باشه: چیستان: دو چیز را که هرگز نمی توانید برای صبحانه بخورید چیست؟!

آیا بازی های آموزشی مغز می توانند ذهن شما را جوان نگه دارند؟

روانشناسان دریافته‌اند که آموزش شناختی در واقع می‌تواند برای مهارت‌هایی مانند حافظه و حل مسئله بازده داشته باشد. اما دانشمندان هنوز در حال بررسی جزئیات مربوط به بهترین روش تبدیل این آموزش به بازی های مغزی هستند که کارآمد هستند.

شاید جالب باشد: اگه دقت نظرت خوبه در مدت زمان 5 ثانیه تست شناسایی خون آشام را حل کن و اون رو پیدا کن؟

مطالعه دانشمندان علوم اعصاب بر روی مغز

دانشمندان علوم اعصاب در سراسر جهان در حال کار بر روی ایجاد یک نظریه کلی در مورد چگونگی عملکرد یک مغز سالم هستند. مشابه روشی که نظریه بیگ بنگ یک توضیح احتمالی برای کیهان ارائه می دهد و به هدایت تحقیقات در مورد منشأ جهان کمک می کند، یک نظریه عملکرد سالم مغز توضیحی ممکن از نحوه عملکرد مغز و کل سیستم عصبی ارائه می دهد و کمک می کند.

تئوری عملکرد مغز سالم همچنین ممکن است به توضیح چگونگی آسیب‌ها و بیماری‌ها در عملکرد مغز کمک کند و در نتیجه به محققان کمک کند تا مسیرهای جدیدی را برای تحقیقات در مورد آسیب‌های مغزی و بیماری‌های مغزی شناسایی کنند.

دانش بیشتر در مورد عملکرد سالم مغز نیز ممکن است به الهام بخشیدن به توسعه فناوری‌های هوشمند کمک کند که برخی از قابلیت‌های بی‌نظیر مغز انسان را تقلید می‌کنند. اگر ابرکامپیوترها – که هر کدام می توانند سالانه میلیون ها دلار برق و همچنین مقادیر زیادی آب خنک کننده مصرف کنند – بتوانند با کارایی انرژی و قدرت پردازش مغز مطابقت داشته باشند، مصرف انرژی عظیم آنها به شدت کاهش می یابد و علم و نوآوری به جلو می روند. .

دانشمندان علوم اعصاب پیشرفت هایی را در جهت درک مغز داشته اند. آنها مناطقی از مغز را شناسایی کرده اند که عملکردهای خاصی از جمله عملکرد گفتار و حرکتی را تنظیم می کنند و می توانند تغییرات ساختاری و عملکردی را که در طول عمر حیوان در مغز رخ می دهد، تشخیص دهند.

مطالب پیشنهادی ما:

با انتخاب یکی از سگ ها در تست شخصیت سگ ،نوع و سبک ارتباطی خود را کشف کنید.

تست هوش سری اعداد؛ در 10 ثانیه جواب این تست هوش سری اعداد را حل کن و نشون بده خیلی زرنگی

در تصویر تست بینایی، چند کرگدن بدون شاخ وجود دارد،7 ثانیه فرصت داری تا پیداشون کنی.

حکایت فروش گاو ملا،ضرب المثل بز خری کردن!

شناسایی فرد راستگو؛به نظر شما زن جوان در فروشگاه لباس، واقعا از زندان فرار کرده است؟!

چشمانی با دید عقاب می تونه در مدت 7 ثانیه ایموجی عشق متفاوت را پیدا کنه!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار + 12 =

دکمه بازگشت به بالا