;
سرگرمی

بازی ریاضی میوه ها را حل کنید، قابل توجه باهوشا فقط 10 ثانیه فرصت دارید!

بازی ریاضی میوه ها را حل کنید و ارزش میوه ها را بیابید. یک بازی فکری هیجان انگیز که افراد باید به آن فکر کنند و آن را حل کنند. فقط افراد با قدرت فکری بالا می توانند آن را حل کنند.

تست های سرگرمی که در وب سایت گفتنی هر روز به اشتراک گذاشته می شوند راه فوق العاده ای برای تقویت هوش ما هستند. با وجود آسان بودن برخی پازل ها اما انواع دیگری هم وجود دارند که می توانند شما را غافلگیر کنند.

 

شاید جالب باشد: فقط 1 چوب کبریت را حرکت دهید! ببینید عقل شما چقدر تیز است!

تصویر بازی ریاضی میوه ها

بازی ریاضی میوه ها

پاسخ بازی ریاضی میوه ها در پایین صفحه:

.

.

بازی های فکری معماهایی هستند که با تفکر جانبی قابل حل هستند. افرادی که از حل پازل های پیچیده و راه حل های آنها لذت می برند، قطعا باید سعی کنند بازی های فکری را حل کنند. آیا خود را در حل این بازی های فکری چالش برانگیز متخصص می دانید؟ با حل بازی های فکری می توانید دانش و استعدادهای خود را مورد آزمایش قرار دهید

شاید جالب باشد: تست بینایی خانه را قبل از اینکه بینایی سنجی بروید امتحان کنید، کدام خانه در ندارد؟

.

.

.

.

.

شاید جالب باشد: معمای چالشی سن: وقتی پدرم 31 ساله بود من 8 ساله بودم. اکنون او دو برابر من سن دارد. من چند ساله هستم؟

پاسخ بازی ریاضی میوه ها:

در زیر راه حلی برای این معمای ریاضی آزاردهنده وجود دارد که به طور موثر جنبه های مختلف عملکرد شناختی را بهبود می بخشد. اگر فعالانه سعی در حل این بازی فکری داشتید، باید خلاقیت شما را تقویت می کرد و استرس شما را کاهش می داد. در واقع، شما شروع به ارائه روش های خلاقانه برای حل بازی های فکری خواهید کرد. با انجام این معماهای چالش برانگیز، می توانید مغز خود را آموزش دهید که خارج از چارچوب فکر کند و راه حل های خلاقانه ای برای مشکلات ارائه دهد. اگر پاسخی برای این بازی فکری پیدا کردید، زیر را بررسی کنید تا ببینید درست حدس زده اید یا خیر.

همچنین جالب است: اگه خودتو یک باهوش میدونی با حرکت دادن دو چوب کبریت معادله رو حل کن

مقدار 1 نارگیل کامل 2 بود، بنابراین مقدار نصف نارگیل 1 خواهد بود. همچنین، بسیاری برای حل معادله عجله داشتند که در آخرین معادله فقط سه موز به دست آوردیم. بنابراین، به یاد می آوریم که مقدار 1 موز 1 بود. بنابراین، معادله نهایی پس از اعمال مقادیر به صورت زیر خواهد بود:

1 نصف نارگیل = 1

1 سیب 10

1 عدد موز = 3 عدد

1 نصف نارگیل + 1 سیب + 3 موز =؟

1 + 10 + 3 =؟

14

آیا توانستید پاسخ بازی ریاضی میوه ها را پیدا کنید؟

شاید جالب باشد: تست هوش چهار معادله ریاضی؛فقط باهوشا میتونن معادله ریاضی زیر را حل کنن و جوابو بدن!

پاسخ بازی ریاضی میوه ها

تست هوش چیست و چه انواعی دارد؟

تست هوش معنای گسترده ای دارد و روانشناسان زیادی روی این مساله کار کرده اند. سوال اصلی این است که تست هوش کامل که همه ابعاد ذهنی افراد را بسنجد، چه خصوصیاتی دارد و چه مواردی را مورد سنجش قرار میدهد.

شاید جالب باشد: بازی فکری با کلمات؛با کلماتی که در تصویر می بینید نام یک حیوان را بسازید

به نظر میرسد ابعادی که باید در یک تست هوش کامل افراد را مورد سنجش قرار دهند حداقل دارای 10 قسمت از موارد ذیل باشد. برخی از این ابعاد شامل مواردی همچون تست حافظه، تست استدلال کلامی، تست استدلال عددی، تست هوش تصویری، تست هوش ریاضی، تست هوش درک لغات و معانی، تست ادراک، تست ادراک بصری، تست درک ارتباط اعداد، تست درک جزئیات، تست استنتاج و منطق، تست تجسم فضایی و تست خلاقیت است.

از دست ندهید: معمای تصویری گلوله؛فقط یه نابغه میتونه در 8 ثانیه بفهمه کدام گلوله زودتر به دیوار برخورد کرده؟

نقش تست های هوش

این تست‌های IQ به این منظور است که ذهن ما را به کار بیاندازد و هوش ما را بفهمد. علاوه بر این، آنها تفکر تحلیلی و عقلانی را توسعه می دهند و به ما کمک می کنند تا در هنگام جستجوی پاسخ برای داده های “مشکل” خود را کشف کنیم. در حین حل این تست ها، ذهن ما در تصمیم گیری درست حتی در زندگی روزمره بسیار آموزش می بیند.

بازی‌های ذهنی تمرین‌های مغزی عالی هستند، علاوه بر آموزش سرعت پردازش اطلاعات توسط مغز، بازی‌ها می‌توانند به بهبود حافظه نیز کمک کنند.

همچنین ببینید: بازی ذهنی چوب کبریت؛فقط یک نابغه ریاضی میتونه با دو حرکت معادله را حل کنه!

آیا تست هوش یا آی کیو تنها پیش بینی کننده موفقیت است؟

گرچه از تست‎ هوش به عنوان بهترین عوامل پیش‎ بینی کننده موفقیت یاد می‎شود ولی یقینا عوامل دیگری نیز سهیم هستند مانند شخصیت ، دسترسی به یک شبکه عظیم و شانس محض. به عنوان مثال، اگر در برخورد با افراد خوب باشید، در اکثر موقعیت‎ های کاری عملکرد بهتری به نسبت فردی دارید که چنین توانایی را ندارد، حتی با آن که آن‎ها ممکن است نمره IQ بالاتری از شما داشته باشند.

برخی از افراد حتی ادعا می‎کنند نمره بیش از حد بالای IQ می‎تواند به ضرر شما باشد. از نظر افرادی که نمره بسیار بالایی در تست هوش می گیرند، سایر افراد بسیار کند و تنبل هستند و گاهی اوقات ممکن است حس کنند درک نمی‎شوند.

شاید جالب باشد: تست بینایی ساعت شنی: شکل متفاوت رو پیدا کن!

چرا باید تست هوش و معما حل کرد؟

درست مانند ماهیچه های ما، مغز ما نیز نیاز به تمرین دارد و در وضعیت خوبی قرار دارد  البته، یکی از بهترین راه ها برای انجام این کار این است که به طور منظم قدرت مشاهده خود را آزمایش کنیم.

حل بازی فکری و پازل علاوه بر سرگرمی بودن، فواید بی شماری نیز دارد. حل پازل ها و بازی های فکری ارتباط بین سلول های مغز را تقویت می کند که به بهبود حافظه کمک می کند. بازی های پازل مغز شما را برای دیدن رویکردهای مختلف برای مشکلات آموزش می دهند. و در آخر تست ها و معماها به تمرین عضلات چشم شما کمک می کنند

ببینید: آزمون نجات از سه در؛به نظر شما کدام درب خطر کم تری دارد و میتوان از آن جان سالم به در برد؟

وقتی معمایی را حل می کنیم چه اتفاقی در مغزمان می افتد؟

معمای مورد علاقه تان از هر نوعی که باشد، از جدول کلمات متقاطع گرفته تا پازل هزار قطعه ای فرقی نمی کند، حل معما می تواند بسیار سرگرم کننده و لذتبخش باشد. اما وقتی مشغول حل معما هستید و یکباره متوجه می شوید حرکت بعدی چه باید باشد، چه اتفاقی در مغزتان رخ می دهد؟ این سؤالی است که در ادامه به آن پاسخ خواهیم داد.

پیشنهاد می شود: هوش تصویری پیدا کردن معلم دزد؛ اگه گفتی کدوم معلم قصد سرقت از یک بانک رو کشیده؟

مغزتان فکر می کند دارید شکار می کنید

در معما کلمات، اعداد، اشکال و منطق به گونه ای به بازی گرفته می شوند که ما را وادار به برملا کردن جوابی کنند که مخفی شده است. به همین دلیل درگیر یک شکار ذهنی می شوید، درست مثل یک کاراگاه در داستان های معمایی یا یک دانشمند که به دنبال علتی است که در پس پدیده ای وجود دارد. معماها نسخه ای از این جستجو برای فهمیدن اما در مقیاسی کوچک هستند. گرچه هیچ چیز تازه ای در پایان این شکار یعنی زمانی که جواب برملا می شود، وجود ندارد. این خود شکار است که احتمالاً بخش های مختلفی از مغز را فعال می کند که در امر کشف و همزمان یک حس رضایت دخیل هستند.

بخوانید: داستان به رگ غیرتش بر خورده است،حکایتی طنز از عبید زاکانی

ممکن است کمتر احساس اضطراب کنید

دنبال آرامش هستید؟ تحقیقات نشان داده، به خصوص حل پازل ممکن است به آرام شدن و کاهش اضطراب تان کمک کند.

مغزتان را ورزش می دهید

معماها هم نیمکره ی راست مغز را فعال می کنند و هم نیمکره ی چپ آن را. در این حالت، قوه ی تخیل تان به همراه قوه ی استدلال یا قوه ی محاسبه تان فعال می شود. حافظه هم وارد کار می شود، به خصوص در معماهایی که پایه و اساس آن ها کلمات و ریاضیات است. وقتی معما حل می کنید همه ی مغزتان فعال می شود.

مطالبی که دیگران پسندیدند:

سوال هوش معادله کبریت: ضریب هوشی خود را با حرکت دادن 1 چوب کبریت در کمتر از 30 ثانیه آزمایش کنید!

تست هوش پسر خوشتیپ و دغلکاری که پاس جعلی دارد کدام است؟!

ستاره های دیزنی در جهان امروز اگر بودند چه رنج هایی می کشیدند؟!

نوشته های مشابه

5 دیدگاه

  1. سیب =۱۰
    یه نارگیل میشه دو ولی نصفش یک
    موز هاهم ۴ هستن
    چون در ردیف دوم همینطور که میبینید یه سیب هست با دو موز
    جواب میشه ۱۵

  2. سلام علیکم

    جواب میشود ۱۵
    چونکه موز عدد ۴ است به دلیل اینکه در مورد دوم ده به اضافه چهار به اضافه چهار میشود ۱۸

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 3 =

دکمه بازگشت به بالا