;
سرگرمی

هوش تصویری پیدا کردن معلم دزد؛ اگه گفتی کدوم معلم قصد سرقت از یک بانک رو کشیده؟

هوش تصویری پیدا کردن معلم دزد؛ در تصویر هوش تصویری پیدا کردن معلم دزد ما دو معلم را مشاهده می کنیم که در دفتر کار خود نشسته اند و مشغول انجام دادن کار های خود می باشند،یکی از این معلمان قصد دارد از بانکی سرقت نماید.

آیا شما می توانید در 8 ثانیه تشخیص دهید کدام معلم قصد سرقت از بانک را دارد؟

این هم جالبه: آزمون شناخت فرد بیدار؛ کدوم یکی از بچه ها خودشو به خواب زده و هنوز بیداره؟

تصویر هوش تصویری پیدا کردن معلم دزد

هوش تصویری پیدا کردن معلم دزد

شاید جالب باشد: وضعیت زنان اروپا در قدیم: چیزهای عجیبی که در گذشته برای زنان ممنوع بود!

.

.

.

همچنین ببینید: آزمون هوش شناخت بیگانه؛ به نظر شما کدوم فرد در تصویر یک بیگانه فضایی می باشد؟

شما در هوش تصویری پیدا کردن معلم دزد برای رسیدن به جواب باید از دقت و تمرکز خوبی برخوردار باشید و به کوچکترین جزییات توجه داشته باشید،چون جواب این گونه معماها در جزیی نگری می باشد.

.

.

.

شاید جالب باشد: داستان به رگ غیرتش بر خورده است،حکایتی طنز از عبید زاکانی

پاسخ هوش تصویری پیدا کردن معلم دزد

احتمالا در نگاه اول خیلی ها معلم سمت چپی را به عنوان دزد معرفی کنن و اون هم به دلیل وجود طنابی است که بر روی میز وی قرار دارد ولی اگر دقت کنید متوجه خواهید شد که وی یک معلم ورزش می باشد و طناب نیز برای استفاده در ورزش کوه نوردی مورد استفاده قرار می گیرد.

اگر به معلم سمت راستی دقت کنید نقشه بانک و مسیر عبور به گاو صندوق را خواهید دید،همچنین کلاهی که دزد ها در هنگام دزدی به سر خود می کشند بر روی میز وی دیده می شود.

جالب است: آزمون هوش زوج در حال طلاق؛اگه زرنگ باشی متوجه میشی کدوم زوج در حال گرفتن طلاق از هم می باشند

پاسخ هوش تصویری پیدا کردن معلم دزد

آیا هوش تصویری پیدا کردن معلم دزد را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترینن معماها و تست هوش ها را ببینید.

شاید جالب باشد: آزمون هوش شناخت پدر دختر؛ اگه تیز و باهوش باشی در 7 ثانیه پدر دختر رو گیر میاری

بازی های فکری،هوش هیجانی را در ما پرورش می‌دهد

آزمون شناسایی پیرزن خون آشام: از دیگر مزایای بازی فکری پرورش هوش هیجانی و تقویت آن می باشد. هوش هیجانی به مجموعه‌ای از مهارت‌ها و صلاحیت‌های اجتماعی می‌گویند که بر توانایی‌های ما برای درک و تشخیص و مدریت هیجان، حل مسائل تاثیر می‌گذارد و کمک می‌کند تا بتوانیم با چالش‌ها، نیازها و فشارهای زندگی سازگار شویم.

به این هوش EQ می‌گویند.  که با ضریب هوشی یا همان IQ فرق میکند. همه فکر می‌کنند که ضریب هوشی از اهمیت بیشتری برخوردار است و همان است که تعیین می‌کند چه کسی در زندگی موفق باشد و چه کسی نباشد! اما تحقیقات چیز دیگری نشان می‌دهد! هوش هیجانی در میزان موفقیت ما تاثیر بیشتری دارد.

خیلی جالبه: آزمون هوش شناخت عروس زندانی؛اگه دقت و توجه خوبی داشته باشی به راحتی عروس زندانی را میتونی تشخیص بدی!

معمای تصویری معمولا در حوزه روانشناسی بالینی استفاده می شود. این آزمون‌ها ابزارهایی هستند که امکان ارزیابی ویژگی‌های روان‌شناختی و رفتاری یک فرد خاص را با هدف شناسایی روش‌های معمول واکنش به شرایط خاص فراهم می‌کنند.

بنابراین همه ما بایستی با انجام یک سری تمرینات، نبوغ و قوه خلاقیت فکری خود را تحریک کنیم. این آزمون های هوش تصویری یکی از بهترین چالش های مغزی پیش روی شماست. شما فقط باید چند دقیقه در روز را به حل این نوع از تست ها اختصاص دهید. باور کنید پشیمان نخواهید شد.

شاید جالب باشد: آزمون هوش ریاضی معادله جمع سوم؛ به جای علامت سوال در معادله سوم باید چه عددی قرار بگیرد؟

بازی فکری و تاثیرآن در هورمون شادی

بازی فکری شکل جالبی از پازل است که برای حل آن نیاز به تفکر دارد. این نیاز به تفکر به روش های غیر متعارف با در نظر گرفتن شرایط داده شده دارد. ممکن است شامدانشمندان می گویند که قدرت مغز ما ممکن است در اوایل دهه 20 یا 30 زندگی شروع به کاهش کند.

خبر خوب، با ناشناخته ماندن بیش از نیمی از مغز برای دانشمندان، از قبل مشخص شده است که می توانید با کمک معماها آن را قوی نگه دارید. مزایای آن دو برابر می شود، زیرا این کارهای گیج کننده به محض یافتن پاسخ مناسب، هورمون شادی شما را نیز افزایش می دهد.

همچنین جالب است: تفاوت تصویری دریاچه و ماهیگیر؛ افرادی که تیزبینن به راحتی میتونن تفاوت دوتا تصویر رو پیدا کنن.

تفکر جانبی باشد.حل بازی فکری و پازل علاوه بر سرگرمی بودن، فواید بی شماری نیز دارد. حل پازل ها و بازی های فکری ارتباط بین سلول های مغز را تقویت می کند که به بهبود حافظه کمک می کند.

معماها و معماهای منطقی نیز از انواع بازی های فکری هستند. دشواری برخی بازی های فکری به درجه خاصی از اشتباه در شهودی انسان بستگی دارد. این در بازی‌های فکری که به احتمال شرطی مرتبط می‌شوند رایج است، زیرا ذهن انسان تمایل دارد به جای آن احتمال مطلق را در نظر بگیرد.

اینم جالبه: آزمون هوش پسر و پیرزن؛ با ذکر دلیل منطقی در 8 ثانیه بگو پسر جوان احمق تره یا پیرزن؟

وقتی معمایی را حل می کنیم چه اتفاقی در مغزمان می افتد؟

معمای مورد علاقه تان از هر نوعی که باشد، از جدول کلمات متقاطع گرفته تا پازل هزار قطعه ای فرقی نمی کند، حل معما می تواند بسیار سرگرم کننده و لذتبخش باشد. اما وقتی مشغول حل معما هستید و یکباره متوجه می شوید حرکت بعدی چه باید باشد، چه اتفاقی در مغزتان رخ می دهد؟ این سؤالی است که در ادامه به آن پاسخ خواهیم داد.

اینم جالبه: اگه بتونی آزمون اشتباهات تصویر خیابان رو در 14 ثانیه تشخیص بدی جزو تیزبین ها قرار میگیری؟

مغزتان فکر می کند دارید شکار می کنید

در معما کلمات، اعداد، اشکال و منطق به گونه ای به بازی گرفته می شوند که ما را وادار به برملا کردن جوابی کنند که مخفی شده است. به همین دلیل درگیر یک شکار ذهنی می شوید، درست مثل یک کاراگاه در داستان های معمایی یا یک دانشمند که به دنبال علتی است که در پس پدیده ای وجود دارد. معماها نسخه ای از این جستجو برای فهمیدن اما در مقیاسی کوچک هستند. گرچه هیچ چیز تازه ای در پایان این شکار یعنی زمانی که جواب برملا می شود، وجود ندارد. این خود شکار است که احتمالاً بخش های مختلفی از مغز را فعال می کند که در امر کشف و همزمان یک حس رضایت دخیل هستند.

ممکن است کمتر احساس اضطراب کنید

دنبال آرامش هستید؟ تحقیقات نشان داده، به خصوص حل پازل ممکن است به آرام شدن و کاهش اضطراب تان کمک کند.

مطالب پیشنهادی ما:

شاید جالب باشد: تست شخصیت کفش: با انتخاب کفش به ویژگی غالب خود پی ببرید!

معادله ریاضی قورباغه،بستنی و سیاره؛ میتونی با توجه به تصویر معادله آخرو 8 ثانیه ای حل کنی؟

تفاوت تصویری مرد و زن کشاورز؛ میتونی در 10 ثانیه چهار تفاوت موجود در تصویر را پیدا کنی؟

ضرب المثل نه شیر شتر نه دیدار عرب، ضرب المثلی قدیمی و کاربردی

نوشته های مشابه

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × یک =

دکمه بازگشت به بالا