;
سرگرمی

بازی فکری جمع میوه ها برای زبر و زرنگا: ببینم میونه ت با ریاضی خوبه یا نه؟!

بازی فکری جمع میوه ها: اگر می خواهید ذهنی فعال داشته باشید آزمون سرگرمی امروز گفتنی را از دست ندهید. ضمنا انواع تست هوش وب سایت را نیز می توانید ببینید.

دانشمندان می گویند که قدرت مغز ما ممکن است در  اوایل دهه 20 یا 30 زندگی شروع به کاهش کند. خبر خوب، با ناشناخته ماندن بیش از نیمی از مغز برای دانشمندان، از قبل واضح است که می توانید با کمک معماها آن را قوی نگه دارید.

از دست نده: معمای تصویری اسب در خانه: اگر ظرف 3 ثانیه پیداش کنی سلطان تیزچشمایی!

مزایای آن دو برابر می شود، زیرا این کارهای گیج کننده به محض یافتن پاسخ مناسب، هورمون شادی شما را نیز افزایش می دهد.

در بازی فکری جمع میوه ها، افرادی که در ریاضی و محاسبات زبل و تیز هستند می توانند بلافاصله و بدون فوت وقت جای علامت سوال را پر کنند. آیا شما هم جزو همان افراد هستید؟؟

شاید این هم جالب باشد: تست هوش جمع بادکنک ها چقدر می شود؟ در 5 ثانیه پاسخ دهید تا معلوم شود آدم فرزی هستید!

بازی فکری جمع میوه ها برای زبر و زرنگا: ببینم میونه ت با ریاضی خوبه یا نه؟!

حتما ببین: معمای تصویری مکعب: اگه تیزبینی ظرف 7 ثانیه اونی که فرق داره پیدا کن!

بازی فکری جمع میوه ها

امتحان کنید: رنگ مو با دارچین و آبلیمو در منزل خیلی ساده است دست به کار شوید

.

خیلی جالبه: آزمون شناسایی پسر میلیونر: کدومشون میلیونره و هیشکی خبر نداره؟!

.

.

بازی فکری جمع میوه ها: بازی فکری یک پازل هیجان انگیز است که برای حل آن نیاز به تفکر دارد.

.

حتما ببینید: مردان و زنان کدام ماههای سال زیبا هستند؟

.

.

جواب بازی فکری جمع میوه ها

حتما ببین: آزمون شناسایی زنده ماندن: کی عقلش میکشه و زنده می مونه؟!

جواب بازی فکری جمع میوه ها

شاید جالب باشد: تست هوش تصویری چالشی: مامان و بابای این گل پسر کدوم هست؟

بازی های فکری و جلوگیری از کند شدن مغز

بازی فکری جمع میوه ها: کاهش بخشی از فعالیت شناختی مغز در پیری غیرقابل اجتناب است، حتی برای کسانی که دچار آلزایمر نمشوند و زوال عقل را تجربه نمی کنند. با گذشت سالها ، بیشتر احتمال دارد که کلیدهای خود را جا بگذارید یا نام آشنایی را فراموش کنید. همینطور فعالیت های چند وظیفه ای به طور فزاینده ای دشوار می شود.

خیلی جالبه: بازی فکری شاهدخت دروغین کیه؟ از هر 10 نفر یکی می فهمه!

هرچه پیرتر می شویم ، از بین رفتن حافظه اغلب شکایتی اساسی است. شری ویلیس ، دکترای روانشناسی رشد و نمو در دانشگاه واشنگتن می گوید: اما این اولین فعالیت برای کاهش نیست.

در این عصر که ما شاهد سرعت در درک ادراکی هستیم، توانایی ما برای پاسخ سریع و دقیق به محرک های ساده مانند اسکن یک متن چاپی برای پیدا کردن تمام کلمات با حرف “الف”. ویلیس می گوید: “اینها کارهای ساده ای هستند که همه می توانند انجام دهند ، اما توانایی انجام آنها با افزایش سن کم می شود.”

بازی فکری جمع میوه ها: گلن اسمیت ،روانشناس عصبی در کلینیک مایو و عضو کمیته سالمندی APA گفت: بسیاری از بازی های فکری این توانایی را با این امید که پیشرفت در سرعت پردازش به سایر حوزه های شناختی منتهی شود ، هدف قرار می دهند. تحقیقات او نشان داده است كه آموزش افراد به یك مهارت شناختی می تواند در سایر زمینه های شناخت مانند حافظه و توجه به بهبود آن منجر شود.

شاید جالب باشد: آزمون شناخت بلاگر دیوانه: اگر زیرکی بگو کدام بلاگر یه تخته اش کمه؟!

اسمیت اعتراف می کند که او به عنوان یک مربی آموزش مغز فعالیت خود را آغاز کرده است. سپس حدود 10 سال پیش ، یک محقق از دانش در یک کنفرانس علمی به او نزدیک شد. این مکالمه منجر به طراحی یک کارآزمایی تصادفی برای آزمایش یک شخص با بازی فکری او شد. حالا آن شخص می گوید: بسیار بهبود پیدا کرده و دیگر نسبت به انجام یا عدم انجام امور شکاک نیستم.

بازی فکری جمع میوه ها: در یک تحقیق طی یک دوره هشت هفته ، شرکت کنندگان در گروه تحت آموزش با بازی های فکری را برای بهبود سرعت و صحت پردازش اطلاعات مورد آزمایش قرار دادند ، در حالی که افراد گروه دیگر فیلم های آموزشی مشاهده می کردند. نتیجه نشان داد كساني كه آموزش با بازی فکری را گذرانده بودند ، در آزمون هاي عمومي حافظه و توجه بهبود بيشتري نشان دادند ، گرچه اين مهارت ها به صراحت براي آنها آموزش نياوردند.

برخلاف گروه فیلم آموزشی ، شرکت کنندگان در گروه آموزشی نیز شاهد پیشرفت هایی در زندگی روزمره خود بودند. اسمیت می گوید: “با گذشت زمان آزمایش ما ، افرادی که آموزش های مبتنی بر بازی های فکری را انجام داده اند ، مشکلات کمتری در عملکرد روزانه دارند و این تغییر و بهبود حافظه را به بازی های انجام شده نسبت می دهند.”

اما این پیشرفتها دائمی نبودند. اسمیت و همکارانش سه ماه پس از پایان آزمایش ، شرکت کنندگان را دوباره آزمایش کردند و دریافتند که پیشرفت های شناختی از بین رفته است. وی می گوید: “سود حاصل از پردازش در بازی های فکری سه ماه بیشتر باقی نمانده است و ما شاهد از دست رفتن پیشرفت ها بودیم.

این بدان معنا نیست که آموزش ناکارآمد است. اسمیت خاطرنشان کرد: اگر سه سال از رفتن به سالن بدنسازی خارج شوید ، انتظار ندارید در شکل خود بمانید بلکه تداوم آن سلامتی و تناسب اندام شما را ضمانت میکند همانطور که بازی فکری سبب رشد و سلامت مغز می شود.

چه عواملی باعث می شود در حل تست ها شکست بخوریم؟

بازی فکری جمع میوه ها: مهم نیست که چقدر باهوش هستید، این معما ساده نیست و اکثریت قریب به اتفاق، حداقل چند بار، قبل از یافتن پاسخ صحیح شکست می خورند.

یک رژیم غذایی متعادل، آب فراوان و دور نگه داشتن استرس به مغز ما کمک می کند تا در پتانسیل کامل خود باشد، اما مانند هر عضله دیگری، نیاز به تمرین دارد.

بازی فکری جمع میوه ها: این معما ساده به نظر می رسد، اما در واقع حل آن چندان آسان نیست. یعنی این کار بسیار دشوار است و نیاز به استفاده از تفکر منطقی و توانایی بسیار خوب در مشاهده جزئیات دارد

بسیاری از مردم عاشق حل بازی های فکری، پازل های تحلیلی و بازی هستند. بازی های فکری مانند نسخه پیچیده تری از پازل ها و معماها هستند. شما باید این پازل ها را متفاوت تحلیل کنید و خارج از چارچوب فکر کنید. بهتر است از ذهن خلاق خود استفاده کنید زیرا پاسخ بازی های فکری را نمی توان به راحتی پیدا کرد.

این مطالب هم جالب هستند:

از دست نده: شخصیت شناسی خال های بدن را بفهمید، این که در کدام قسمت بدن خال دارید حقایق جالبی را لو می دهد

خیلی جالبه برای باهوشا: آزمون شناسایی دشمن صبحونه کیه؟ کدوم شخصیت ترسناک از صبحونه خوردن فراریه؟!

آزمون شناسایی پولدارترین آدم کدومه؟ اکثر کاربران عقلشون تو چشمشون بود و اشتباه کردن!

معمای تصویری گل متفاوت کدومه؟ اگه تیزی تو 3 ثانیه می گیری قضیه رو!

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − 9 =

دکمه بازگشت به بالا