;
سرگرمی

آزمون بینایی ایموجی کمی خندان؛ اگه چشمات قویه در 8 ثانیه ایموجی متفاوت رو پیدا می کنی.

آزمون بینایی ایموجی کمی خندان؛ بیایید مهارت های شناختی خود را با آزمون بینایی ایموجی کمی خندان که سرگرم کننده می باشد، امتحان کنید! آیا می توانید ایموجی متفاوت را بین ایموجی های کمی خندان در کمتر از 8 ثانیه شناسایی کنید. آیا اماده چالش هستید؟ شما می توانید مهارت های مشاهده خود را با پیدا کردن ایموجی متفاوت ارزیابی کنید.

تست های بصری در شبکه های اجتماعی در کشورهای مختلف رایج بوده است و اکنون می توانید خودتان آن را امتحان کنید! تنها کاری که باید انجام دهید این است که به تصویر زیر نگاهی بیندازید و ایموجی متفاوت را پیدا کنید.

 

تصویر آزمون بینایی ایموجی کمی خندان

آزمون بینایی ایموجی کمی خندان 1

.

.

.

اگر فکر می‌کنید که توانایی و قدرت دید بالا دارید، چرا مهارت‌های کارآگاهی خود را آزمایش نمی‌کنید. بازی‌های مشاهده‌ای می‌توانند ابزاری فوق‌العاده قدرتمند برای توسعه تفکر انتقادی و مهارت‌های حل مسئله باشند. با این حال، شناسایی بهترین راه، برای استفاده از این بازی ها و اطمینان از اینکه همه می توانند از آنها بهره مند شوند، می تواند دشوار باشد.

.

.

.

پاسخ آزمون بینایی ایموجی کمی خندان

آزمون بینایی ایموجی کمی خندان 2

آیا آزمون بینایی ایموجی کمی خندان را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + هفده =

دکمه بازگشت به بالا