;
سرگرمی

بازی فکری: اگه بتونی مادر و فرزند واقعی رو 7 ثانیه ای تشخیص بدی کارت درسته!

بازی فکری شناسایی مادر و دختر واقعی: سوال این آزمون ساده است: دو تصویر متفاوت از دو دختر و مادر را مشاهده می کنید که مشغول کارهای روزمره خود می باشند،در نگاه اول همه چیز عادی به نظر می رسد ولی یکی از این مادر و دخترها نسبت خونی با یکدیگر ندارند، میتوانید با توجه به تصویر بگویید کدام یک از این دو تصویر مادر و دختر واقعی می باشند؟. شاید پیدا کردن پاسخ این آزمون برای یک تیزهوش در یک نگاه سخت نباشد!؟ برای رمزگشایی این آزمون فقط 7 ثانیه فرصت دارید. در واقع کدام مادر و دختر واقعی می باشد. با بخش سرگرمی مجله اینترنتی گفتنی همراه باشید.

این هم جالبه: تست هوش ریاضی: آیا می توانید عدد گم شده را در 8 ثانیه پیدا کنید؟

بازی فکری شناسایی مادر و دختر واقعی

ماموریت شما در بازی فکری شناسایی مادر و دختر واقعی این است که شما باید تشخیص دهید کدام یک از این مادر و دخترها واقعی می باشد؟ پس هوش و عقل خود را به کار بیندازید. آیا می‌توانید در عرض 5 ثانیه کشف کنید کدام مادر و دختر واقعی است؟

بازی فکری شناسایی مادر و دختر واقعی 1

.

.

.

.

.

.

پاسخ بازی فکری شناسایی مادر و دختر واقعی

آیا توانستید بفهمید کدام تصویر مادر و دختر واقعی است؟ غلبه بر ماموریت امروز آنقدرها هم آسان نبوده، اما غیرممکن هم نیست، فقط باید به تخیل خود اجازه می دادید و سرنخ ها را دنبال کنید. اگر این چالش را دوست داشتید، از اشتراک گذاری آن در شبکه های اجتماعی خود دریغ نکنید. اگر پاسخ خود را پیدا نکردید، 5 ثانیه دیگر فرصت دارید.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ بازی فکری شناسایی مادر و دختر واقعی: مادر و دختر سمت راستی به علت داشتن خال های یکسان در گونه های خود واقعی می باشند.

پاسخ بازی فکری شناسایی مادر و دختر واقعی

درگیر شدن مغز در بازی های فکری می تواند یک راه سرگرم کننده و عالی برای استراحت از استرس های روزانه باشد. تمرکز ما را از نگرانی‌ها دور می‌کند و به ما اجازه می‌دهد در حالی که هنوز ذهن خود را تمرین می‌دهیم، استراحت کنیم. بازی های فکری اغلب شامل به خاطر سپردن و یادآوری اطلاعات است که به بهبود حفظ حافظه و مهارت های یادآوری کمک می کند. این می تواند به ویژه برای افراد در هر سنی، از جمله دانش آموزان و افراد مسن مفید باشد. شما هرروزه در مجله اینترنتی گفتنی مطالب متنوعی از انواع تست شخصیت، تست بینایی، هوش تصویری، تست روانشناسی را می توانید ببینید و لذت ببرید. همچنین می توانید در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام و فیس بوک گفتنی ما را دنبال کنید.

مهتاب منصوری

مهتاب هستم، فارغ التحصیل رشته گرافیک از دانشگاه سوره تهران علاقه بسیاری به شخصیت های کارتونی و انیمیشنی دارم و اوقات فراغتم رمان های عاشقانه رو دوست دارم مطالعه کنم. من از زمستان 1402 به خانواده گفتنی پیوستم و در همین مدت کوتاه خیلی چیزها یاد گرفتم و دوست دارم مهارت هام رو روز به روز افزایش بدم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × چهار =

دکمه بازگشت به بالا