;
سرگرمی

در معمای تصویری زن باردار دروغگو چه کسی تظاهر می کند که باردار می باشد و ادا در می آورد؟

معمای تصویری زن باردار دروغگو؛ در آزمون تصویری امروز که به نام معمای تصویری زن باردار دروغگو نشر داده ایم شما باید از بین سه زن بارداری که در تصویر می بینید تشخیص دهید که کدام یک از آنها دارد دروغ می گوید و باردار نمی باشد.

معمای تصویری زن باردار دروغگو یکی از ساده ترین آزمون های هوش تصویری می باشد،به همین دلیل تنها 5 ثانیه فرصت دارید تا این آزمون را حل کنید،فقط یادتان نرود داشتن تمرکز لازم یکی از شرایط حل این گونه معماها می باشد.

همچنین ببینید: تفاوت تصویری بچه گربه ها؛ یه تیزبین واقعی می‌تونه تو 8 ثانیه تفاوت های دو تصویر را پیدا کنه!

تصویر معمای تصویری زن باردار دروغگو

معمای تصویری زن باردار دروغگو 1

شاید جالب باشد: با تست شخصیت 5 پر مهارت های اجتماعی خود را کشف کنید و از قدرت تعامل استفاده کنید.

.

.

.

سوالات هوش تصویری مانند معمای تصویری زن باردار دروغگو هم برای سپری نمودن اوقات فراغت مفیدند و هم اینکه می توانند با افزایش فعالیت مغزی، مهارت های شناختی ما را افزایش دهند.شما با رمزگشایی این معمای تصویری ثابت می کنید که یک نابغه هستید.

.

.

.

ببینید: با تست شخصیت ماسکهای ونیزی دریابید که چه چیزی به شما انگیزه می دهد و میل درونی خود را باز کنید.

پاسخ معمای تصویری زن باردار دروغگو

بیایید ابتدا به بررسی تک تک خانم های باردار بپردازیم:اولین زن که جلوی پیشخوان مغازه ایستاده و با چاقو صندوق دار را تهدید میکند نشانه خاصی ندارد که دروغ بگوید و باردار نمی باشد،زن وسطی هم کمی نامرتب می باشد و موهای زائد دست وو پای خود را نزده و وی نیز باردار می باشد.

زن آخر و سمت چپی که اگر به ظاهر وی دقت کنیم متوجه می شویم شبیه زامبی ها می باشد و همان طور که میدانیم زامبی ها تولید مثل نمی کنند و فقط از طریق گاز گرفتن به تکثیر خود می پردازند.

شاید جالب باشد: تست هوش جالب با چوب کبریت؛ چابکی و نبوغ ذهنتو با درست کردن این معادله در 8 ثانیه ثابت کن.

معمای تصویری زن باردار دروغگو 2

آیا معمای تصویری زن باردار دروغگو را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

شاید جالب باشد: قدرت ریسک پذیری خود را با تست شخصیت ریسک بسنجید.

وقتی معمایی را حل می کنیم چه اتفاقی در مغزمان می افتد؟

معمای مورد علاقه تان از هر نوعی که باشد، از جدول کلمات متقاطع گرفته تا پازل هزار قطعه ای فرقی نمی کند، حل معما می تواند بسیار سرگرم کننده و لذتبخش باشد. اما وقتی مشغول حل معما هستید و یکباره متوجه می شوید حرکت بعدی چه باید باشد، چه اتفاقی در مغزتان رخ می دهد؟ این سؤالی است که در ادامه به آن پاسخ خواهیم داد.

مغزتان فکر می کند دارید شکار می کنید

در معما کلمات، اعداد، اشکال و منطق به گونه ای به بازی گرفته می شوند که ما را وادار به برملا کردن جوابی کنند که مخفی شده است. به همین دلیل درگیر یک شکار ذهنی می شوید، درست مثل یک کاراگاه در داستان های معمایی یا یک دانشمند که به دنبال علتی است که در پس پدیده ای وجود دارد. معماها نسخه ای از این جستجو برای فهمیدن اما در مقیاسی کوچک هستند. گرچه هیچ چیز تازه ای در پایان این شکار یعنی زمانی که جواب برملا می شود، وجود ندارد. این خود شکار است که احتمالاً بخش های مختلفی از مغز را فعال می کند که در امر کشف و همزمان یک حس رضایت دخیل هستند.

وقتی بتوانید معما را حل کنید حس لذت ناگهانی و شدیدی به شما دست می دهد

آن لحظه ای که بالاخره معما را حل می کنید را خاطرتان هست؟ این حس را به لطف جاری شدن سیلی از دوپامین در هسته اکومبنس تجربه می کنید، بخشی از مغز که مسئولیت پاداش و تقویت را برعهده دارد.

مغزتان را ورزش می دهید

معماها هم نیمکره ی راست مغز را فعال می کنند و هم نیمکره ی چپ آن را. در این حالت، قوه ی تخیل تان به همراه قوه ی استدلال یا قوه ی محاسبه تان فعال می شود. حافظه هم وارد کار می شود، به خصوص در معماهایی که پایه و اساس آن ها کلمات و ریاضیات است. وقتی معما حل می کنید همه ی مغزتان فعال می شود.

مطالب پیشنهادی ما:

در تست شناسایی صاحب کوله پشتی یک فرد تیزبین می تونه بفهمه کوله پشتی حاوی چاقو مال کیه؟

تست هوش جالب ریاضی؛ معادله چهارم را در 12 ثانیه حل کن و نبوغتو در ریاضیات نشون بده.

پازل تصویری جزیره؛ میتونی در 7 ثانیه قطعه مربوطه به پازل رو تکمیل کنی؟

حکایت درویش و پادشاه،از سعدی شیرازی

آزمون شناسایی فرد دروغگو: اگر مهارت کارآگاهی داری در 5 ثانیه دروغگو را تشخیص بده!

اگر تیزی چشمات مثل عقاب است همستر پنهان شده رو در مدت 8 ثانیه پیدا کن!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 + یازده =

دکمه بازگشت به بالا