;
سرگرمی

کدام فنجان چای اول پر می شود؟ اگر باهوشی در کمتر از 20 ثانیه بگو

بازی فکری فنجان چای: در این مسابقه فکری، سعی کنید تشخیص دهید کدام فنجان چای اول در تصویر پر می شود. آیا می توانید این معما را در 20 ثانیه حل کنید؟
کدام فنجان چای اول پر می شود؟ اگر دوست دارید در اوقات فراغت خود معماهای فکری را حل کنید، پس این بازی فکری برای شما در نظر گرفته شده است! بازی های فکری کمی بیشتر از معما هستند، زیرا این بازی های فکری با تفکر جانبی حل می شوند. به عبارت دیگر، برای حل چنین معماهایی باید کمی فکر کنید. شما باید از یک ذهن خلاق استفاده کنید زیرا راه حل درست در مقابل شما نخواهد بود. امروز در بخش سرگرمی مجله گفتنی ما با یک بازی فکری جالب روبرو هستیم که در آن باید حدس بزنید کدام فنجان چای در تصویر، اول پر می شود.

این هم خیلی جالبه: تست شخصیت: آیا شما قابل اعتماد هستید؟

در تصویر بالا باید حدس بزنید کدام فنجان اول پر می شود. یک ذهن فعال می تواند این معما را در عرض 20 ثانیه حل کند زیرا این معما آسان است. برای رسیدن به پاسخ، از فرآیند کمی ساده تر استفاده کنید. به عنوان یک سر نخ، پاسخ این بازی فکری درست در زیر سوال داده شده است، بنابراین مطمئن شوید که خیلی دور نروید و تقلب نکنید!

اما قبل از این که پاسخ را ببینید باز هم به تصویر زیر با دقت نگاه کنید و پاسخ را حدس بزنید:

بازی فکری فنجان چای

برای دیدن پاسخ بازی فکری فنجان چای به پایین صفحه مراجعه کنید:

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ بازی فکری فنجان چای

 

بازی فکری فنجان چای-پاسخ بازی فکری فنجان چای

در این پازل مغزی، تنها کاری که باید انجام می‌دادید این بود که به اتصالاتی که از طریق آن ها چای به فنجان‌ها جاری می‌شود نگاه کنید. تصویر پازل دارای یک کتری لیپتون، 7 لوله و 7 فنجان با قاشق است. ما باید اول ببینیم کدام فنجان پر می شود.

هنگامی که چای از کتری ریخته می شود، ابتدا به سمت لوله ای که به تمام لوله های فنجان چای متصل است، جریان می یابد. لیوان شماره 5 باید ابتدا پر می شد اما انسداد در لوله وجود دارد. بعد از آن فنجان شماره 6 پر می شد، با این حال، یک انسداد در انتهای لوله وجود دارد.

استفاده از تفکر جانبی به شما کمک می کند تا در چنین بازی های فکری پاسخ هایی را بدست آورید. این معما پیچیده اما ساده بود.اما مطمئناً وقتی پاسخ را در چند ثانیه بفهمید، احساس خوبی دارد.

لینک های بیشتر:

تست شخصیت: آیا فردی رمانتیک هستی؟

تست شخصیت: بگو اول چی دیدی؟ تا بگم نقاط قوت و ضعف تو چیه؟

 

 

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده + پنج =

دکمه بازگشت به بالا