;
سرگرمی

با توجه به نشانه های موجود در تصویر میتونی نام فیلم مورد نظر را در 5 ثانیه حدس بزنی؟

بسیاری از کاربران اینترنت در بازی هوش حدس فیلم که حسابی مغز را به جنب و جوش می اندازد شرکت می کنند. بنابراین سوال اصلی این است! آیا شما هم مشتاق تقویت پتانسیل مغز خود هستید؟

پس با توجه به تصویر می تونی حدس بزن منظور ما کدوم فیلم می باشد؟اگه 5 ثانیه ای بگی نشون میده فیلم باز تیری هستی.پس با دقت به تصویر نگاه کن و بازی هوش حدس فیلم ما را پاسخ بده.

شاید خوشت بیاد: تست شخصیت گل های یاس ما را انجام دهید و بدانید که چه چیزهایی باعث ضعف شما می شود!

تصویر بازی هوش حدس فیلم

بازی هوش حدس فیلم 1

شاید بپسندید: تست شخصیت کودکان دوچرخه سوار:شما کودکان رو در حال دوچرخه سواری بر روی زمین می بینید یا بر روی برگ درختان؟پاسخ شما چیزهای زیادی در موردتان می گوید.

.

.

.

بازی های فکری اغلب در فعالیت هایی مانند بهبود حافظه و افزایش زمان واکنش ذهن شرکت می کنند. شما فعال تر می شوید همچنین ظرفیت تفکر شما را افزایش می دهد، یعنی تفکر سریعتر، توانایی های شناختی و سطح تمرکز نیز تاثیر مثبتی دارد. شما می توانید یاد بگیرید که چگونه استراتژی، برنامه ریزی و انجام کارهای خود را به طور مستقل انجام دهید.برای افزودن سرگرمی و چالش بیشتر، سعی کنید این بازی فکری را با یافتن پاسخ مناسب در مدت زمان کمتری انجام دهید.

.

.

.

اینم جالبه: هوش تصویری شناخت فرد خالی بند: میتونی بگی با توجه به تصویر کدوم یک از این دو نفر در حال چاخان بستن هستند؟

پاسخ بازی هوش حدس فیلم

پاسخ بازی هوش حدس فیلم ما هفت سامورایی می باشد.

بازی هوش حدس فیلم 2

آیا بازی هوش حدس فیلم را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + هفت =

دکمه بازگشت به بالا