;
مد روزمد و زیبایی

رنگ لباس برای پوست سبزه که حسابی مد شده!

رنگ لباس برای پوست سبزه: انتخاب لباس بر اساس رنگ پوست بسیار حائز اهمیت است. اگر می خواهید برای عید 1403 لباس بخرید اما در انتخاب رنگ لباستان مردد هستید، اگر پوستتان گندمی یا سبزه است و نمی توانید یک مانتو عیدشیک برای خودتان انتخاب کنید، اگر می خواهید عید امسال زیباترین استایل را داشته باشید بخش مد و زیبایی از سری مطالب مد روز مجله گفتنی را از دست ندهید.

این هم جالبه: خوش استایل‌ترین بازیگران ایرانی سال 1402 معرفی شدند+ به نظرت کدوم خوشتیپ تره؟

نارنجی

رنگ لباس برای پوست سبزه، تناژهای مختلف از نارنجی، رنگ بسیار شیک است که طراوت و اعتماد به‌ نفس زیادی را به شما می‌بخشد، این رنگ مناسب پوست سبزه است و برای بهار تابستان مناسب و جذاب است. ترکیب نارنجی و سیاه، نارنجی و آبی، نارنجی و سفید و…تیپ و استایل شما را لوکس نشان می دهد.

رنگ لباس برای پوست سبزه1

رنگ نود

رنگ لباس برای پوست سبزه، رنگ های خنثی یا نود شامل:کرمی، شیری، قهوه ای، بژ، سفید و… برای پوست سبزه بسیار مناسبند اما بهتر است که به تنهایی از این رنگ ها استفاده نکنید و آنها را با یک رنگ تند مثل سبز، زرشکی و یا مشکی ترکیب کنید. مثلا انتخاب یک مانتو با رنگ سیاه سفید انتخاب خیلی خوبی برای خانم هایی با پوست سبزه است.

رنگ لباس برای پوست سبزه : زیتونی

لباس‌هایی سبز با تُن زیتونی برای افراد سبزه بسیار مناسب است و آنها را شیک نشان می دهد. رنگ زیتونی با سفید، رنگ زیتونی با قهوه ای، رنگ زیتونی با نارنجی و رنگ زیتونی با طلایی به بهترین نحو ست می شود.

این هم بدردت می خوره: راهنمای انتخاب کمربند مردانه: برای عید خوش استایل شوید!

رنگ لباس برای پوست سبزه : آبی کاربنی

بسیاری از سایه‌های آبی برای سبزه‌ها مناسب است و ظاهری ظریف، جذاب و درعین‌حال شیک با آنها می‌دهد. آبی کاربنی از آن دسته رنگ‌هایی است که به‌سادگی با سایر رنگ‌ها ست می‌شود. شما می‌توانید آبی کاربنی را با رنگ‌های متفاوتی مانند آبی، بژ، قرمز، صورتی، زرد و… ست کنید.

رنگ لباس برای پوست سبزه2

رنگ لباس برای پوست سبزه : زرد کهربایی

یکی از انتخاب های ایده آل و مناسب برای افراد دارای پوست سبزه لباسهایی به رنگ زرد است. زرد برای افرادی با پوست سبزه و گندمی ها بسیار مناسب است و برای ست کردن رنگ زرد بهتر است از رنگ های خنثی استفاده کنید.

این هم جالبه: تشخیص عطر خوب: قبل از خرید عطر حتما این تست را انجام دهید!

قرمز

رنگ لباس برای پوست سبزه، یکی از ایده‌آل‌ترین رنگ‌ها جهت رنگ لباس برای پوست تناژ سبزه، قرمز است. قرمز رنگ گرمی است و از این رو بهترین رنگ لباس برای پوست سبزه به شمار می‌رود. افرادی که دارای پوست سبزه هستند به هیچ عنوان نباید رنگ‌های سرد را برای البسه خود انتخاب کنند. این دسته از رنگ‌ها چهره و پوست را کدر نشان خوهد داد.

رنگ لباس برای پوست سبزه3

یاسی

رنگ لباس برای پوست سبزه، رنگ یاسی یک رنگ آرام شناخته می‌شود که باعث شادابی و افزایش روحیه در انسان می‌شود. رنگ یاسی برای افراد با پوست سبزه مناسب بوده و با دیگر رنگ‌ها به خوبی ست می‌شود و شما می توانید لباس هایی این رنگی را با رنگ‌های متنوعی مانند سفید، مشکی، طوسی، صورتی یا طلایی ست کنید و استایلی منحصر به فرد و زیبایی داشته باشید.

این هم جالبه: مانتوهای دمده و قدیمی که پیر نشونت میده+ عکس

مانتو یاسی

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 − یک =

دکمه بازگشت به بالا