;
سرگرمی

بازی هوش پر شدن مخزن ما را انجام بده و در 8 ثانیه بگو کدوم مخزن زودتر از همه پر می شود.

کدام مخزن اول پر می شود؟ ضریب هوشی خود را با بازی هوش پر شدن مخزن بیازمایید. بازی های فکری پازلی است که برای یافتن راه حل به راه های غیر متعارف نیاز دارد.

در حل این بازی های هوش تنها چیزی که نیاز دارید یک رویکرد هوشمندانه و تفکر منطقی برای حل پازل های چالش برانگیز و پاسخ های آزاردهنده آنهاست. خوب، سعی کنید بازی هوش پر شدن مخزن را با تفکر عمیق حل کنید و در کمترین زمان پاسخ را پیدا کنید.

همچنین ببینید: هوش تصویری مورد مشکوک؛چرا زن ناگهان به سمت عقب خود نگاه می کند؟در کمتر از 3 ثانیه دلیل خود را بگویید.

تصویر بازی هوش پر شدن مخزن

بازی هوش پر شدن مخزن 1

.

.

.

شاید بپسندید: تست شخصیت کودکان دوچرخه سوار:شما کودکان رو در حال دوچرخه سواری بر روی زمین می بینید یا بر روی برگ درختان؟پاسخ شما چیزهای زیادی در موردتان می گوید.

حفظ ذهن خود از طریق این بازی های فکری به شما امکان می دهد سطح استرس و خستگی را کاهش دهید. هزاران توهم، بازی فکری و پازل وجود دارد. سعی کنید مواردی را که مورد علاقه شما هستند حل کنید و به مغز خود تمرین دهید. منطق را با هوش خود ترکیب کنید و پاسخ را پیدا کنید. شما می توانید استرس و خستگی خود را با شفاف نگه داشتن افکار خود در طول این بازی های فکری کاهش دهید. سعی کنید مواردی را که مورد علاقه شما قرار دارند را حل کنید تا مغز خود را تمرین دهید. برای یافتن راه حل از منطق و هوش استفاده کنید.

.

.

.

اینم جالبه: میتوانید پرنده پنهان در تست قدرت بینایی با کبک در کوهستان را ظرف 8 ثانیه پیدا کنید؟

پاسخ بازی هوش پر شدن مخزن

بازی هوش پر شدن مخزن 2

آیا بازی هوش پر شدن مخزن را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − پنج =

دکمه بازگشت به بالا