;
سرگرمی

آیا آدم خوبی هستید؟ مرد یا قایق یا اقیانوس؟

تست آدم خوب:  آدم خوبی هستید یا بد؟ اولین بار در این تصویر متوجه چه چیزی شدید؟ مرد یا قایق یا اقیانوس؟
تست های شخصیت روش خوبی برای بررسی تفکر ما و منحرف کردن حواس ما از مشکلات روزمره است. این نوع چالش ها حقایق جالبی را که در وجود ما پنهان شده اند را به معرض نمایش می گذارد.

گفتنی برای امروز یک سرگرمی جالب آماده کرده است که به شما می گوید آدم خوبی هستید یا بد، از طریق یک سوال: ابتدا در تصویر چه چیزی را می بینید؟ مرد یا قایق یا اقیانوس؟ ذهن ما درست مثل خط خطی های تصویر به هم ریخته است. پس سعی کنید عنصری که اول می بینید را بگویید.

 

این تست رو هم از دست نده: بعیده این سوال هوش هولناک و حل کنی مگر اینکه نترس باشی!

 

تصویر امروز به صورت کلی صورت یک مرد را به نمایش می گذارد اما درون آن شما متوجه قایق و اقیانوس هم خواهید شد. ممکن است که شما همه عناصر را در یک لحظه کنار یکدیگر ببینید. بنابراین تحلیل شخصیت شما ترکیبی است و شما خصوصیاتی میانه دارید اما با دقت بیشتر به ما بگویید چیزی که توجه شما را بیشتر جلب کرد کدام عنصر بود . اگر جواب دقیق تری بدهید پاسخ روشن تری نیز دریافت می کنید.

تصویر تست آدم خوب

تصویر تست آدم خوب

تست آدم خوب: شما خوب هستید یا بد؟

تنها 3 پاسخ ممکن وجود دارد: مرد، قایق، اقیانوس

حتما بخوانید: گونزالو هیگواین در پایان فصل جاری MLS از فوتبال خداحافظی می کند

نتایج تست آدم خوب:

گزینه 1: شما مرد را انتخاب کردید

شما 80% خوب و 20% بد هستید!

تست آدم خوب: شما شخصیتی گرم و دلسوز دارید. شما عاشق شرکت در مجالس اجتماعی و ملاقات با افراد جدید هستید و همچنین شخصیت پرطرفداری دارید. بازیگوشی شما جذاب است زیرا هرگز از مرز عبور نمی کنید. همه در کنار شما احساس راحتی می کنند و همیشه می توانید آنها را بخندانید.

گزینه 2: شما قایق را انتخاب کردید

شما 50 درصد بد هستید!

تست آدم خوب: اما البته، به این معنی نیست که شما در واقع نیمی از وجودتان بدخواه است، بلکه صداقت شما ممکن است برای کسی که شما را به خوبی نمی شناسد به نوعی شرارت باشد.

به نظر می رسد در جامعه امروزی اعتماد می تواند یک تیغ دولبه باشد! مطمئن باشید که عصبانیت خود را به خاطر چیزهای بیهوده از دست ندهید.

گزینه 3: شما اقیانوس را انتخاب کردید

شما 100% خوب هستید! شما طبیعتی ملایم دارید و هرگز نمی توانید لطفی را که از شما خواسته می شود رد کنید. شما همیشه برای عدالت تلاش می کنید و مراقب حفظ آرامش هستید.

تست آدم خوب: شما معروف هستید که دیگران را بر خود مقدم می دارید. شما اولین کسی هستید که به نیازمندان کمک می کنید و به دیگران خدمت می کنید، حتی اگر به معنای فداکاری شخصی شما باشد. همه کسانی که شما را می شناسند می گویند که شما بهترین فردی هستید که می شناسند.

مجله گفتنی هر روز در بخش سرگرمی تست های مختلفی را به اشتراک می گذارد:

این نوع از آزمون های هوش به تازگی در فیس بوک و توئیتر ترند شده است. ما در گفتنی برای ورزش مغز شما معماهای جذابی از این دست را قرار داده ایم تا شما هم از قافله عقب نمانید.

 

لینک های مرتبط:

تست فوق العاده جذاب: آزمون پول: کی پول برداشته اگه تیزی زودی بگو

اول چه چیزی دیدی؟ آیا شما متواضع هستید یا فقط وانمود می کنید؟

سوال هوش اتاق با ارزش چطور حل می شود؟

عکس اعترافات درونی مردم که سوژه عکاس مشهور شد: کمک!

 

 

 

نوشته های مشابه

3 دیدگاه

  1. من اول تو تصویر قایق رو دیدم ولی من بیشتر مهربان هستم به همه اگه از دستم کاری بر بیاد میکنم ولی خب بعضی وقتا روی چیزی حرسم در میاد و عصبانی میشم قاطی میکنم

    1. شخصیت شما ترکیبی هست و دید خوبی به طور همزمان دارید. بنابراین تحلیل هر سه مورد را بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + 10 =

دکمه بازگشت به بالا