;
سرگرمی

اگه تونستی تو 7 ثانیه فردی که با مسموم کردن غذا سعی داره مهمانان رو بکشه خیلی باهوشی

آزمون شناسایی قاتل بی وجدان: شما در تصویر آزمون شناسایی قاتل بی وجدان با یک تصویر با دو قاب متفاوت روبرو هستید،یک آشپز و یک گارسون که مسوولیت تهیه غذا و پخش آن را بین مهمانان یک مراسم بر عهده دارند،اما متاسفانه یکی از آن ها به دلیل دشمنی با چند نفر که در مهمانی هستند قصد کشتن آن ها را دارد.با توجه به تصویر و نشانه های موجود در آن میتونید در 7 ثانیه این قاتل بی وجدان را شناسایی نمودهو از تبدیل شدن مراسم شادی به عزا جلوگیری نمایید؟

خیلی جالبه: آزمون شناسایی گدای پولدار؛ بگو کدوم یکی داره ادا در میاره؟

اگر آماده هستید به تصویر آزمون شناسایی قاتل بی وجدان نگاه کنید. اما قبل از آن توصیه می شود که ذهن خود را آرام کنید. به این خاطر که شما باید در یک لحظه هم تصویر را دیده و هم بلافاصله تجزیه و تحلیل کرده و قاتل را شناسایی کنید.

حتمن بخوانید: داستان ملا و ثروت باد آورده؛ با هر کسی شوخی نکن!

تصویر آزمون شناسایی قاتل بی وجدان

آزمون شناسایی قاتل بی وجدان 1

.

.

.

معماها و سوالات تصویری همواره تلاش دارند تا سطح ادراک و میزان توانائی ها و مهارت های شناختی افراد را به آنان گوشزد کنند. توانایی خوب دیدن، خوب دقت کردن، خوب متمرکز شدن، جزئیات را دیدن و خوب تحلیل کردن…. این ها بخشی از توانایی هایی است که آدمی در گذر عمر به آنها دست پیدا می کند و مانند بسیاری از مهارت های دیگر می تواند رشد پیدا کند و یا اینکه دچار رکود شود. به باور کارشناسان استفاده مناسب از مغر و وادار کردن آن به فعالیت فکری مناسب، می تواند زمینه را برای رشد این توانائی ها فراهم کند.

جالبه: کدوم برگ جفت نداره و تک پره؟ مجردها سریع بگین!

.

.

خیلی جالبه: چیستان خون سیاه: اون چیه که خون سیاه رو می خوره اما راه سفید میره؟

.

پاسخ آزمون شناسایی قاتل بی وجدان

فردی که مسوول پذیرایی از مهمانان می باشد قاتل م باشد، در جیب وی یک بطری حاوی ماده ای سبز رنگ دیده می شود که احتمالا سمی قوی می باشد و درون لیوان ها نیز این سم دیده می شود،وی از اینکه میتواند به زودی به نیت پلید خود برسد لبخندی شیطانی بر لب دارد. آشپز فقط در حال اضافه کردن ادویه مخصوص خود است و با ترس به اطراف نگاه می کند تا کسی پی به این راز مهم وی نبرد.

حتمن بخوانید: داستان مهمان سمج که باعث کتک خوردن زن صاحبخانه شد!

آزمون شناسایی قاتل بی وجدان 2

آیا آزمون شناسایی قاتل بی وجدان را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × چهار =

دکمه بازگشت به بالا