;
سرگرمی

با دلیل بگو کدوم یک از این دو نفر یک قاتل حرفه ای می باشد؟

آزمون شناسایی قاتل حرفه ای: در تصویر  آزمون شناسایی قاتل حرفه ای دو تصویر متفاوت از دو فرد متفاوت را می بینیم،مردی که در خانه بر روی ویلچر نشسته و مشغول دیدن ستاره ها می باشد و زنی خانه دار که مشغول درست کردن سالاد برای غذای شب خود هست که یکی از آنها یک قاتل حرفه ای و خبره می باشد.

با توجه به تصویر و نشانه هایی که در آن وجود دارد و حس پلیسی و کارآگاهی خود میتوانید این قاتل خبره را در 7 ثانیه شناسایی نمایید؟

 

تصویر آزمون شناسایی قاتل حرفه ای

آزمون شناسایی قاتل حرفه ای 1

.

.

.

یکی از مشکلاتی که بشر امروز با آن دست به گریبان است، بیماری های دنیای مدرن است. ضعف حافظه، فراموشی و … در حال تبدیل شدن به یک بیماری فراگیر در سنین میان سالی و کهنسالی و در برخی مواقع دوران جوانی شده است. دانشمندان می گویند که قدرت مغز انسان از دهه سوم زندگی به بعد شروع به پیر شدن ممکن می کند، اما خبر خوب اینجاست که می توان با برخی راهکارها حتی تا دوران پیری مغزی فعال و جوان داشت.

انجام معماها، تست ها، پازل های هوش و بازی های فکری می توانند مغز را به فعالیت واداشته و سلامتی آن را تضمین کند. در سوالات هوش تصویری تصاویر خاص شما می توانید علاوه بر سرگرمی و وادار کردن مغزتان به فعالیت، میزان هوش و حتی دقت خود را محک بزنید.

داستان جالب: حکایت دزد مسجدی که داماد حاکم شد!

پیدا کردن قاتل حرفه ای

.

.

.

پاسخ آزمون شناسایی قاتل حرفه ای

خیلی از کاربران در اینترنت در پاسخ به این آزمون مرد سمت چپی را به عنوان یک قاتل حرفه ای معرفی نموده اند و دلیلشان هم وجود داشتن اسلحه در خانه وی می باشد ولی باید گفت که این یک اسلحه شکاری می باشد که مرد قبل از معلولیت خود از آن استفاده میکرده و الان نیز برای حفاظت از خود در قبال سارقین این اسلحه را در نزدیکی خود نگهداری می کند.قاتل حرفه ای زن سمت راستی می باشد،به چاقویی که وی برای بریدن گوجه فرنگی استفاده میکند نگاه کنید که اصلا شبیه چاقوی آشپزی نمی باشد و بیشتر شبیه یک خنجر می باشد که با این خنجر قربانیان خود را از بین می برد.

تست چالش بینایی: اگه گوزن داخل تصویر رو پیدا کنی، چشات مثل جغد تیزه!

آزمون شناسایی قاتل حرفه ای 2

آیا آزمون شناسایی قاتل حرفه ای را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

تست چالشی: کدوم یکی از خانوم های تصویر قبل از زندانی شدن قرار بوده ازدواج کنه؟

تست شخصیت کدوم فصل به دنیا اومدی+ نتیجه را حتمن بخوانید

از دست ندهید: داستان معروف دزد اصفهانی زرنگتره یا دزد شیرازی؟

داستان دختری که سر شوهرانش را می خورد!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + 11 =

دکمه بازگشت به بالا