;
سرگرمی

آزمون شناسایی زن قاتل: کدام زن همسرش را به قتل رسانده؟

آزمون شناسایی زن قاتل: کدام زن همسرش را به قتل رسانده؟ اگر علاقه زیادی به آزمون های هوش تصویری دارید، آزمون شناسایی زن قاتل امروز گفتنی را از دست ندهید!

تا می توانید به تصویر و جزئیات آزمون شناسایی زن قاتل توجه کنید. یادتان نرود که برای پاسخ خود دلیل قانع کننده بیابید.

شاید جالب باشد: شخصیت مرد زندگیتون رو با نوع کفشی که می پوشه بشناسید

شاید هیچ چیز سرگرم کننده‌تر از یک پازل تصویری نباشد. دانشمندان توانسته اند که بخش مهمی ازسمت راست مغز را شناسایی کنند که وظیفه آن حل بازی ها و چالش‌های فکری است.

از دست ندهید: تست شخصیت زن ایده آل از نظر شما چطوری لباس می پوشد؟

با مجله گفتنی و آزمون شناسایی زن قاتل همراه باشید. این چالش را در 5 ثانیه حل کنید و اثبات کنید که به لحاظ هوشی نابغه اید. این گونه سوالات تصویری، ذهن شما را تمرین می دهد. مطالعات علمی نشان می دهد که انجام این نوع پازل ها راهی عالی برای جلوگیری از زوال عقل و سایر بیماری های مغزی است. درست مانند ماهیچه های موجود در بدن، اگر از مغز نیز استفاده نکنید، آن را از دست می دهید.

حتما ببینید: آزمون شناسایی داماد: کدوم مرد با این زن ازدواج خواهد کرد؟

تصویر آزمون شناسایی زن قاتل

امروز ما یک پازل تصویری عالی داریم که قطعاً مغز شما را به شدت به چالش خواهد کشید. برای انجام این چالش، باید گوشی خود را بیرون بیاورید و تایمر را بر روی 5 ثانیه تنظیم کنید. سپس به تصویر زیر نگاه کنید و ببینید آیا می توانید در 5 ثانیه یا به عبارت دیگر بلافاصله زنی که همسر خود را به قتل رسانیده است را شناسایی کنید.

همچنین جالب است: اگر در نبوغ همتا ندارید حدس بزنید کدام یک از افراد درون تصویر زامبی است؟

آزمون شناسایی زن قاتل

در تصویر آزمون شناسایی زن قاتل دو زن مشاهده می شود. یکی از زنان، همسر خود را به قتل رسانده است. اما ما دقیقا نمی دانیم کدامیک از این دو زن!؟ باید بدنیال استاد و شواهد باشیم. صحنه ایی از رفتار این هنگام قتل یا بعد از قتل عکسبرداری شده که هر دو مشکوک است. اما فقط یکی از این دو همسر خود را کشته اسات. کدامیک!؟

از دست نده: شخصیت شناسی خال های بدن را بفهمید، این که در کدام قسمت بدن خال دارید حقایق جالبی را لو می دهد

برای دیدن پاسخ آزمون شناسایی زن قاتل به پایین صفحه بروید:

.

.

حتما ببین: معمای تصویری اسب در خانه: اگر ظرف 3 ثانیه پیداش کنی سلطان تیزچشمایی!

.

.

این تست رو از دست نده: اگر زرنگ هستید سریعا بگویید مرد با کدام یک ازدواج خواهد کرد؟!

.

پاسخ آزمون شناسایی زن قاتل:

امتحان کنید: رنگ مو با دارچین و آبلیمو در منزل خیلی ساده است دست به کار شوید

حتما ببین: تست هوش فقط برای نوابغ: گاوصندوق را در تصویر رمزگشایی کنید!

پاسخ آزمون شناسایی زن قاتل

حتما همه شما توانسته اید این معمای ساده را حل کرده باشید. پاسخ در جزئیات بود و احتمالا اگر شما جزئی نگر باشید می توانید این پازل را حتی در یک نگاه حل کنید. در تصویر زیر ما پاسخ را مشخص کرده ایم.

زن سمت راست را دقت کنید. او بسیار مضطرب است. گویا پس از قتل کمی هم گریه کرده که کمی آرایش او تغییر کرده است. او قاتل است. به خصوص که تلاش می کند سلاحی را که با کمک آن، همسر خود را به قتل رسانده است را پنهان کند.

خیلی جالبه: گریه در عصبانیت خوب یا بد؟ چرا از عصبانیت گریه می کنیم؟

مجله گفتنی هر روز در بخش سرگرمی تست های مختلفی را به اشتراک می گذارد:

معماهای تصویری

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

شاید جالب باشد: بازی هوش جابه جایی کبریت: اگه خدای هوشی می تونی با یه حرکت معادله درست بسازی؟!

تست ها همزمان با محبوبیت اینترنت و شبکه های اجتماعی محبوب شدند

محبوبیت شبکه های اجتماعی و اینترنت دنیایی از امکانات بی نهایت را به ما نشان می دهد. تنها با چند کلیک، می‌توانید پایان‌نامه‌های آکادمیک را بیابید، دوستان دوران کودکی خود را پیدا کنید، اخبار سراسر جهان را بخوانید و حتی با فردی در استرالیا چت کنید، همه اینها بدون ترک کاناپه امکان پذیر است!

برای متولدین دهه 1990 به بعد، این نوع تعامل با جهان غیرممکن به نظر می رسید. بزرگ شدن در واقعیتی که در آن، برای صحبت با یک دوست، باید شماره تلفن ثابت او را در دفترچه تلفن صفحات زرد غول پیکر جستجو می کردید و بدون دانستن اینکه آیا او در خانه خواهد بود یا نه با او تماس می گرفتید.

زمانی که اینترنت شروع به برداشتن اولین گام‌های خود به سمت جهانی شدن کرد، کسانی که این امتیاز را داشتند که بتوانند در هر زمان وصل شوند، تنها کسانی بودند که درآمد مالی خوبی داشتند، زیرا در طول روزهای هفته این اتصال حساب می‌شد و بسیار گران قیمت بود.

این واقعیت به تدریج تغییر کرده است و همه کسانی که از سال 2000 میلادی به بعد متولد شده اند، دنیای کاملاً متفاوتی در مورد روابط انسانی پیدا کرده اند. در حال حاضر شبکه های اجتماعی امکانات بی نهایتی را در اختیار ما قرار می دهند و حتی برخی از آنها با پلتفرم های مختلف درآمد خوبی کسب می کنند.
امکان دیگر در اینترنت این است که بتوانید با بازی های ساده و خنده دار دوستان خود را به چالش بکشید. این تست‌ها به این دلیل محبوب شده‌اند که به افراد از سراسر جهان اجازه می‌دهند حول یک چیز مشترک متحد شوند: پاسخ.

لینک های مرتبط:

از دست ندین: معمای ماری که استتار کرده رو در دو ثانیه پیدا کن تا ثابت بشه چشمت از عقاب تیزتره!

خیلی جالبه: تست هوش وضع مالی کدوم شوهر خوب نیست و جدیدا بدهی بالا آورده؟!

خیلی جالبه: آزمون بینایی کلید: از هر 50 نفر یه نفر موفق میشه تو 4 ثانیه پیداش کنه!

چه غذاها و طعم هایی را دوست داری؟ 50 درصد شخصیت شما با همین نکته معلوم می شود!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + سه =

دکمه بازگشت به بالا