;
سرگرمی

تست بینایی ایموجی ها 1: چابکی ذهنی و چشمیت رو با پیدا کردن ایموجی متفاوت در 8 ثانیه اثبات کن.

آنچه که در تست بینایی ایموجی ها 1 مورد توجه قرار گرفته است، یافتن ایموجی متفاوت در میان انبوه ایموجی ها است که کار بسیار سخت و دشواری می باشد. شما اگر ذهنی آرام و چشمانی تیزبین داشته باشید، می توانید در یک نگاه کوتاه این ایموجی را شناسایی کنید.

پس سعی کنید با دقت و تمرکز زیاد ایموجی متفاوت را در تست بینایی ایموجی ها 1 در کمتر از 8 ثانیه پیدا کنید و چابکی ذهنی و چشمی خود را به ما اثبات کنید.

اینم جالبه: دوستی عجیب غواص ژاپنی با ماهی که حدود سی سال این دوستی ادامه پیدا کرده است.

تصویر تست بینایی ایموجی ها 1

تست بینایی ایموجی ها 1-1

.

.

.

شاید بپسندید: میتوانید پرنده پنهان در تست قدرت بینایی با کبک در کوهستان را ظرف 8 ثانیه پیدا کنید؟

اگر شما فردی هستید که عاشق نوع خاصی از پازل های تصویری هستید که در آن باید تفاوت ها را پیدا کنید، پس این بازی فکری تصویری برای شما عالی است. بازی های فکری اغلب در فعالیت هایی مانند بهبود حافظه و افزایش زمان واکنش ذهن شما مشارکت می کنند. شما فعال تر می شوید همچنین ظرفیت تفکر شما را افزایش می‌دهد، یعنی تفکر سریع‌تر،همچنین بر توانایی‌های شناختی و سطح تمرکز نیز تأثیر مثبتی دارد. شما می توانید یاد بگیرید که چگونه استراتژی، برنامه ریزی و انجام کارهای خود را به طور مستقل انجام دهید.

.

.

.

همچنین ببینید: هوش تصویری راز چگونه زنده ماندن: میتونی با توجه به متن توضیح بدی که زن چگونه زنده مانده است؟

پاسخ تست بینایی ایموجی ها 1

 

تست بینایی ایموجی ها 1-2

آیا تست بینایی ایموجی ها 1 را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 − 6 =

دکمه بازگشت به بالا