;
سرگرمی

شیرینی توت فرنگی را در کمتر از 10 ثانیه پیدا کنید! آیا می توانید زمان را شکست دهید؟

تست بینایی با پیدا کردن شیرینی توت فرنگی: وقت یک بازی جذاب بینایی دیگر است ! چالش این است که در کمتر از 10 ثانیه یک شیرینی توت فرنگی در میان انواع غذا پیدا کنید . این یک تست بصری است و تصویر مورد استفاده درست در پایین صفحه است.

آیا برای پذیرش چالش آماده اید ؟ مهارت های خود را در زیر نشان دهید و ببینید چقدر سریع می توانید شیرینی توت فرنگی را در میان دسته ای از غذاهای خوشمزه پیدا کنید. موفق باشید! تست بینایی با پیدا کردن شیرینی توت فرنگی یک چالش جالب مشاهده غذا است که سرعت و دقت شما را آزمایش می کند.

حتما ببینید: فقط یک نابغه می تواند 3 تفاوت را در صحنه حیاط مدرسه در کمتر از 12 ثانیه تشخیص دهد!

تصویر تست بینایی با پیدا کردن شیرینی توت فرنگی

تست بینایی با پیدا کردن شیرینی توت فرنگی 1

.

.

.

تست بینایی با پیدا کردن شیرینی توت فرنگی یک راه عالی برای تمرین مغز و آزمایش مهارت های تمرکز شما است . برای پیدا کردن شیرینی توت فرنگی در کمتر از 10 ثانیه ، باید وقت بگذارید و با دقت مشاهده کنید. به دنبال سرنخ هایی مانند رنگ شیرینی یا هر ویژگی متمایز دیگری باشید که به شما در شناسایی سریع آن کمک می کند. علاوه بر این، سعی کنید هر بار روی یک منطقه خاص تمرکز کنید و به تدریج حرکت کنید تا زمانی که شیرینی توت فرنگی را پیدا کنید .به یاد داشته باشید که از تمام حواس خود برای کمک به محدود کردن جستجوی خود استفاده کنید.

.

.

.

پاسخ تست بینایی با پیدا کردن شیرینی توت فرنگی

تست بینایی با پیدا کردن شیرینی توت فرنگی 2

آیا تست بینایی با پیدا کردن شیرینی توت فرنگی را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

مطالب جالب پیشنهادی:

آیا می توانید 4 تفاوت را در 12 ثانیه تشخیص دهید؟ فقط نوابغ واقعی موفق خواهند شد!

حتما ببینید: قدیمی ترین کپسول زمان جهان در لهستان کشف شد!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + 4 =

دکمه بازگشت به بالا