;
سرگرمی

کدام گربه پرنده متفاوت است؟ فقط یک چشم تیزبین می تواند تفاوت را در 5 ثانیه پیدا کند

تست بینایی با گربه پرنده: در تست بینایی با گربه پرنده شما باید از بین گربه های رباتی پرنده ای که در تصویر می بینید،گربه ای را که با بقیه متفاوت می باشد را در 5 ثانیه یا کمتر از آن پیدا کنید. حل بازی های فکری می تواند توانایی های تفکر سریع و حل مسئله شما را آزمایش کند.

یکی از انواع پرطرفدار بازی های فکری، پازل های تصویری است که شامل حل یک معمای بصری است. معماهای تصویری به حل کننده نیاز دارند تا عناصر بصری ارائه شده به آنها را به دقت مشاهده و تجزیه و تحلیل کند تا بتواند معما را حل کند. پازل‌ها شامل دو تصویر تقریباً یکسان با تفاوت‌های ظریف بین آنها هستند.

خیلی جالبه: شخصیت شناسی نحوه خوابیدن؛ تو معمولن کدوم هستی؟

این پازل ها اغلب نیاز به مشاهده دقیق و توجه به جزئیات دارند، زیرا برخی از تفاوت ها ممکن است کاملاً ظریف باشند. از سوی دیگر، پازل های شی پنهان شامل یافتن اقلام یا اشیاء خاص در یک تصویر بزرگتر است.

بهترین عکس های کمدی حیات وحش 2023+ تصاویر برنده

تصویر تست بینایی با گربه پرنده

تست بینایی با گربه پرنده 1

.

.

.

پازل های تصویری می توانند راهی سرگرم کننده و جذاب برای تمرین ذهن باشند، زیرا به مشاهده دقیق، تجزیه و تحلیل و مهارت های حل مسئله نیاز دارند. علاوه بر این، آنها می توانند یک فعالیت عالی برای انجام با دوستان یا خانواده باشند، زیرا می توانند به صورت انفرادی یا به عنوان بخشی از یک گروه انجام شوند. به یاد داشته باشید که بازی های فکری برای چالش برانگیز بودن طراحی شده اند، بنابراین اگر نمی توانید فورا آنها را حل کنید، ناامید نشوید. به تمرین ادامه دهید و به مرور زمان حلال مشکل بهتری خواهید شد.

.

.

چالش جدید: اگه مشکل بینایی نداری پلنگ استتار شده رو پیدا کن!

.

پاسخ تست بینایی با گربه پرنده

تست بینایی: 6 تفاوت بین قابلمه های جادوگر وجود داره اگه گفتی کجا؟

تست بینایی با گربه پرنده 2

آیا تست بینایی با گربه پرنده را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

برایتان جالب خواهد بود

جالبه: اگه مخ شرلوک داری بگو قاتل تصویر کدومه؟

کسی که صاحب اصلی گربه می باشد را میتونی 7 ثانیه ای تشخیص بدی؟

داستان معروف دزد اصفهانی زرنگتره یا دزد شیرازی؟

تست بینایی پاندا در میان سگها که فقط تیزبین ها می بینند!

فقط افراد تیزبین در 5 ثانیه متوجه میشن که این کار زشت رو کی با عروس خانم کرده

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 2 =

دکمه بازگشت به بالا